Gjest Gjest Skrevet 26. september 2005 #1 Skrevet 26. september 2005 Min søster er akkurat blitt 15. Fikk tlf fra min mor som hadde funnet disse pillene en kan ta dagen derpå. To manglet..... Da var det på tide med en samtale fra søsteren, siden mor bare får kjeft om hun nevner hva hun har funnet. Var ikke helt klar for en slik samtale ennå, men hoppet i det. Her er det som gjør meg så forbanna: Fyren er 18 og det var HAN som forsynte henne med disse pillene. Dvs at de ikke har brukt kondom og at det eneste han bryr seg om er å få dyppet den uten kondom. Ingen tanke på kjønnsykdommer.... jeg ga henne en tale om gutter som driter totalt i hva som skjer med jenten og som kun skal ha sex på sine premisser. Skal hun ha sex så må hun kunne kreve at han bruker kondom. Hiv er en ting, men herpes er ikke noe særlig det heller...F Får lyst til å filleriste fyren. Be han finne seg en på sin egen alder og bruke det riktige hodet innimellom. Men vet ikke hva han heter. Det får jeg sikkert ikke vite av min søster heller... vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget. Er bare så frustrert. Hun er skikkelig tenåring. Sier "ja" og "ha" og inn et øre og ut det neste. Hvordan får man en 15 år gammel jente til å forstå at hun blir utnyttet??? De er ikke sammen. Hadde han brydd seg så hadde han brydd seg om å beskytte henne også.
Gjest gjest1 Skrevet 26. september 2005 #3 Skrevet 26. september 2005 Angrepille er slettes ikke 100% sikkert (og sikkerheten synker dramatisk med hver time som går etter samleie) Er mange som blir gravide til tross for bruk av angrepille. Ellers får du finne frem litt bilder av diverse kjønnsykdommer. Det burde motivere henne til å bruke kondom.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2005 #4 Skrevet 26. september 2005 Ta ein prat med syster di? ← Fikk sagt mye, men hvor mye som går inn er en annen sak. Fortalte henne også om faren ved å bli kynisk og miste troen på at det finnes flotte mannfolk når en blir litt eldre. De hun tiltrekker seg er ikke de rette typene. Hun kler seg, for å si det rett ut, horete. Masse sminke, åletrange klær og et enormt behov for å bli sett. Det er forkledd usikkerhet og hun er slett ikke moden for alderen. Min mor er dønn fortvilet. Min søster lyver, kaller min mor de jævligste ting og har også blitt tatt i å stjele. Det tar jo helt av.... Min far tror bare godt om henne og gir henne tillit som hun bryter gang på gang. Misunner ingen å være tenåring i dag....eller mor til en. Om noen år er det min tur. Gruer meg
Gjest sexysadie Skrevet 27. september 2005 #5 Skrevet 27. september 2005 Det nytter ikke å kjefte på fjortissjenter som tror de er med i gjengen fordi de puler på de store gutta....
gaja Skrevet 27. september 2005 #6 Skrevet 27. september 2005 (endret) slettet Endret 12. januar 2006 av gaja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå