Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke spørsmål kan jeg forvente om jeg kommer på intervju her? Er det noen som har jobbet i Nille som kan fortelle litt om hvordan det er å jobbe der?

Anonymkode: c99c9...9f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på intervju der for lenge siden. Fikk først intro av selskapet så fikk jeg snakke litt om meg selv. I del tre var det case oppgaver. 

Første case var en kunde som skulle ha stort stearin lys som skulle brenne lenge. Jeg anbefalte kubbelys.

Andre var en kunde som lurte på om vi hadde noe å dekke til / pynte borde det og gjerne i kombinasjon. Jeg anbefalte duk. 

Anonymkode: 09a28...58c

• Liker 2
Skrevet

Sånn for å svare seriøst, da. Jeg jobbet hos Nille i 3-4 måneder, og sluttet fordi sjefen var et mareritt å jobbe med - men dårlige sjefer finner en jo overalt. Selve jobben trivdes jeg derimot godt med. Det er alltid noe å gjøre, noe som kan ryddes, hyller som kan fikses, kampanjer man må gjøre klart til, eller kunder som trenger hjelp til noe. Jeg jobbet riktignok hos Nille før alle butikkene ble pusset opp, og har tolket det sånn at Nille som butikkjede tok en real makeover av hele merkevaren. 

Jeg er usikker på hvordan lønna er nå, men synes absolutt ikke det var en dårlig jobb. Hadde det vært en bedre leder hadde jeg garantert blitt værende i den jobben mye lenger. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg jobbet der ett år for noen år siden da jeg var student. På intervjuet fikk jeg spørsmål om å fortelle litt om meg selv, hvorfor jeg søkte og om jeg hadde bil og var god i språk. 
Jeg elsket sjefen og kollegaene mine, men jeg måtte som oftest jobbe alene, det var mye å gjøre hele tiden, mye å huske og jeg virkelig hatet at vi måtte stå rett opp ned i 8 timer. Den eneste gangen vi fikk sitte var når vi var på do😆 pluss det var ræva lønn da. 

Anonymkode: 30672...c78

Skrevet

Ryddet for latterliggjøring. 

Moonshine, mod

Skrevet

Takk for svar dere. Hadde trengt flere tilbakemeldinger på hvordan intervjuet hos dem var. Det er lenge siden jeg jobbet i butikk selv og lenge siden jeg har vært i jobb, men skal sende inn søknad siden de hadde behov for ekstravikarer der. 

• Liker 1
Skrevet

Nille er jo kjent for å være en ille arbeidsplass, bl a  pga helt elendig lønn og arbeidsforhold.

Noen kjeder lager jævlig mye styr ut av intervjuene, case og greier for en jobb som hovedsakelig består av å fylle varer i hyller og slå på kassa. Jeh mener, kreativitet og salgstalent som de gjerne blir testet i på case trengs jo ikke på Nille. 

Anonymkode: 16703...c07

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Takk for svar dere. Hadde trengt flere tilbakemeldinger på hvordan intervjuet hos dem var. Det er lenge siden jeg jobbet i butikk selv og lenge siden jeg har vært i jobb, men skal sende inn søknad siden de hadde behov for ekstravikarer der. 

Jeg var ansatt der via arbeidstrening, så er usikker på hvordan intervjuprosessen er, dessverre. :( 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.9.2021 den 14.52):

Jeg jobbet der ett år for noen år siden da jeg var student. På intervjuet fikk jeg spørsmål om å fortelle litt om meg selv, hvorfor jeg søkte og om jeg hadde bil og var god i språk. 
Jeg elsket sjefen og kollegaene mine, men jeg måtte som oftest jobbe alene, det var mye å gjøre hele tiden, mye å huske og jeg virkelig hatet at vi måtte stå rett opp ned i 8 timer. Den eneste gangen vi fikk sitte var når vi var på do😆 pluss det var ræva lønn da. 

Husker du hva du svarte når du ble spurt om hvorfor du søkte der da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.9.2021 den 14.52):

Måtte du stå når du spiste lunsjen din og da siden det kun var lov å sitte når man var på do? Hvis det jobbet noen menn der antar jeg at de begynte å sitte og tisse sporenstreks! 

Anonymkode: fb990...028

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...