Gjest Kk1991 Skrevet 12. september 2021 #1 Skrevet 12. september 2021 (endret) Jeg gikk på en smell i fylla og lå med en mann mens jeg er i et forhold. Har skikkelig dårlig samvittighet og føler meg helt jævlig. (Hvilket jeg fortjener) Det betydde ikke en dritt for meg underveis. Dette er første og siste gang noe sånt kommer til å skje! Jeg elsker han jeg er sammen med. fortelle eller ikke fortelle om det til partner…? Endret 12. september 2021 av Kk1991 Anonym
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #2 Skrevet 12. september 2021 Syns ikke du skal fortelle det. Det kommer til å ødelegge din partner noe så jævelig. Syns du heller skal være sammen med din partner resten av ditt liv og kjenne på dårlig samvittighet hver eneste dag. Anonymkode: a37e6...eb0 4
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #4 Skrevet 12. september 2021 Jeg synes du skal fortelle det. Det var sikkert ubeskyttet? Da må du jo uansett avstå fra sex med din partner mens du venter på svar på test for kjønnssykdommer, så da vil vedkommende jo lure. Anonymkode: 22364...0eb 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #5 Skrevet 12. september 2021 Kk1991 skrev (8 minutter siden): Jeg gikk på en smell i fylla og lå med en mann mens jeg er i et forhold. Har skikkelig dårlig samvittighet og føler meg helt jævlig. (Hvilket jeg fortjener) Det betydde ikke en dritt for meg underveis. Dette er første og siste gang noe sånt kommer til å skje! Jeg elsker han jeg er sammen med. fortelle eller ikke fortelle om det til partner? Hvordan fant dere hverandre forresten? Du var utsulta og han en kåt hingst med stor pikk og bra kropp forresten? 😍 Anonymkode: a37e6...eb0 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #6 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan fant dere hverandre forresten? Du var utsulta og han en kåt hingst med stor pikk og bra kropp forresten? 😍 Anonymkode: a37e6...eb0 Garantert en Chad ja.. Anonymkode: f09f7...cb7
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #7 Skrevet 12. september 2021 1. Tok han sånn helikopter? 2. Var den lang og tynn eller kort og tykk Anonymkode: 111e3...5c8
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #8 Skrevet 12. september 2021 Må bare spørre.. Er selv 34 år og aldri vært utro. Har vært totalt dritings og hadde også en dårlig periode på 1 år da jeg var yngre hvor jeg eksperimenterte med forskjellig narkotika. Til tross for at jeg har både vært full eller rusa så har jeg aldri bedratt noen, sperra i hodet er der uansett og jeg hadde ikke klart å gjøre det mot noen jeg er glad i eller elsker. Leser jo ofte her inne at folk er utro når de er fulle, men hva skjer når dere drikker? Mister dere helt hemninger? Er det egentlig sånn at dere leker med tanken om andre når dere er edru og klarer ikke å holde dere når dere blir fulle? Anonymkode: c0619...781 4
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #9 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Må bare spørre.. Er selv 34 år og aldri vært utro. Har vært totalt dritings og hadde også en dårlig periode på 1 år da jeg var yngre hvor jeg eksperimenterte med forskjellig narkotika. Til tross for at jeg har både vært full eller rusa så har jeg aldri bedratt noen, sperra i hodet er der uansett og jeg hadde ikke klart å gjøre det mot noen jeg er glad i eller elsker. Leser jo ofte her inne at folk er utro når de er fulle, men hva skjer når dere drikker? Mister dere helt hemninger? Er det egentlig sånn at dere leker med tanken om andre når dere er edru og klarer ikke å holde dere når dere blir fulle? Anonymkode: c0619...781 Akkurat. Og du bruker det rette ordet; Utroskap. Det er fordi du er frisk i hodet. Mens de som er utro, skylder på fylla, kaller det en smell, vurderer å la være å fortelle, etc. Anonymkode: c1a80...b2b 3
Skruf#2 Skrevet 12. september 2021 #10 Skrevet 12. september 2021 Og hva tror du kommer ut av det hvis du forteller han det? Blir nok lystelig i heimen en god stund da…..
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #11 Skrevet 12. september 2021 Drit i det. Betyr mindre enn 0, Anonymkode: 7cb47...19e
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #12 Skrevet 12. september 2021 Forresten Ts, så er det bedre at du forteller det selv nå, rett etter at det skjedde, enn at han får vite det av andre om en stund. Anonymkode: 22364...0eb
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #13 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Må bare spørre.. Er selv 34 år og aldri vært utro. Har vært totalt dritings og hadde også en dårlig periode på 1 år da jeg var yngre hvor jeg eksperimenterte med forskjellig narkotika. Til tross for at jeg har både vært full eller rusa så har jeg aldri bedratt noen, sperra i hodet er der uansett og jeg hadde ikke klart å gjøre det mot noen jeg er glad i eller elsker. Leser jo ofte her inne at folk er utro når de er fulle, men hva skjer når dere drikker? Mister dere helt hemninger? Er det egentlig sånn at dere leker med tanken om andre når dere er edru og klarer ikke å holde dere når dere blir fulle? Anonymkode: c0619...781 Det er mer innviklet enn det og du vil ikke skjønne om noen forklarer Anonymkode: 3a59c...4c9 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #14 Skrevet 12. september 2021 Kk1991 skrev (2 timer siden): Jeg gikk på en smell i fylla og lå med en mann mens jeg er i et forhold. Har skikkelig dårlig samvittighet og føler meg helt jævlig. (Hvilket jeg fortjener) Det betydde ikke en dritt for meg underveis. Dette er første og siste gang noe sånt kommer til å skje! Jeg elsker han jeg er sammen med. fortelle eller ikke fortelle om det til partner…? Ønsker du være med din kjæreste? Ser du fremtid med han? Eller tror du han er noen du ikke vil være mer sammen med enn kort tid? Viss du vil ha han, virkelig, så ikke si noe. Du vil slite med samvittigheten en god stund, men bare bli en bedre versjon av deg selv. Alle gjør feil, dessverre, noen store feil, andre små feil. La det være en lekse i livet ditt, et engangstilfelle. Om du i fremtiden skulle nærme deg en lik hendelse da gjør du det slutt med han du er sammen med. Anonymkode: 3a59c...4c9
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #15 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er mer innviklet enn det og du vil ikke skjønne om noen forklarer Anonymkode: 3a59c...4c9 Er det mer innviklet enn det går an å forklare eller mer enn du greier å forklare? Anonymkode: 111e3...5c8 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #16 Skrevet 12. september 2021 Lå også med noen for noen dager siden, bare at det ble slutt med eks jeg har barn med for 3 mnd siden.. Følte meg utro og angrer helt forferdelig (oppriktig) selvom min eks sikkert har gjort det samme, men føltes totalt feil fordi jeg håpet det kunne ordne seg på sikt.. så forstår følelsen din! Jeg har jo egentlig ikke vært utro, men om vi skulle ta praten om gjenforening senere vil jeg si det selvom han egentlig ikke har noe med det! Han har dog vært drittsekk i dette bruddet og gitt faen i meg, men uansett.. jeg sliter med det jeg har gjort. Anonymkode: c9e56...dce
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #17 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): ! Jeg har jo egentlig ikke vært utro, men om vi skulle ta praten om gjenforening senere vil jeg si det selvom han egentlig ikke har noe med det! Han har dog vært drittsekk i dette bruddet og gitt faen i meg, men uansett.. jeg sliter med det jeg har gjort. Les dette høyt ti ganger for deg selv. Ingen grunn til gjenforening, og ingen grunn til å slite. Pult er pult, og du var singel. Anonymkode: a738f...0d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå