AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #1 Skrevet 12. september 2021 Kjæresten skulle ha kompishelg med overnatting i helgen fordi vi to skal ut å reise fremover bare oss to. Det syntes jeg var kjempekoselig og det skal jeg ikke blande meg inn i. Men så får jeg vite at han hadde møtt hele kompisgjengen inkludert deres kjærestene i går, mens jeg ikke ble invitert med.. føles kjipt når min kjæreste jobber utenlands og jeg ikke har vært særlig mye med kompisene+kjærestene fordi det ikke er naturlig da min kjæreste bor i utlandet(jeg bor i Norge).. står i er dilemma om jeg skal si ifra eller ei.. føler på den ene siden at han skulle kose seg med kompisene i helgen og da skal han gå lov til å gjøre hva enn han vil, mens samtidig er jeg lei meg/skuffa over at han ikke inviterte meg med på festen med kjærestene også.. skal sies at jeg alltid har blitt invitert tidigere, men vi møter de kanskje 2 ganger i året, mens resten av den gjengen møtes hver uke. Hva ville du gjort i den situasjonen? Anonymkode: c547f...c71
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #2 Skrevet 12. september 2021 Enten så liker han deg ikke nok, eller så hadde de en orgie alle sammen. Var nok litt sex der uansett. Lykke til videre med dine valg og denne "kjæresten" Anonymkode: de50f...a5c 6
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #3 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva ville du gjort i den situasjonen? Anonymkode: c547f...c71 Jeg hadde tatt den praten med kjæresten min, i hvert fall ikke opprettet en tråd på KvinneGuiden og fått dårlige råd. Anonymkode: 72fd9...29f 11
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #4 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enten så liker han deg ikke nok, eller så hadde de en orgie alle sammen. Var nok litt sex der uansett. Lykke til videre med dine valg og denne "kjæresten" Anonymkode: de50f...a5c Var det godt å få ut litt gruff ? Anonymkode: 1a71d...421 5
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #5 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Var det godt å få ut litt gruff ? Anonymkode: 1a71d...421 Sier bare sannheten. Hva med deg? Anonymkode: de50f...a5c 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #6 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sier bare sannheten. Hva med deg? Anonymkode: de50f...a5c Du tror virkelig at du sitter på sannheten ut fra ett innlegg? Lykke til med den Anonymkode: bb98d...b52
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #7 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du tror virkelig at du sitter på sannheten ut fra ett innlegg? Lykke til med den Anonymkode: bb98d...b52 Hva mener du? Anonymkode: de50f...a5c
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #8 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enten så liker han deg ikke nok, eller så hadde de en orgie alle sammen. Var nok litt sex der uansett. Lykke til videre med dine valg og denne "kjæresten" Anonymkode: de50f...a5c Eller så er det mest sannsynlig at kompisene og deres partnere ikke kan fordra ts og at kjæresten derfor valgte å tilbringe en hyggelig og ukomplisert helg med de uten henne. Anonymkode: 79933...afe
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #9 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eller så er det mest sannsynlig at kompisene og deres partnere ikke kan fordra ts og at kjæresten derfor valgte å tilbringe en hyggelig og ukomplisert helg med de uten henne. Anonymkode: 79933...afe Nei, med menn så er det alltid sex inkludert. Det har jeg her inne på KG så da må det være sant Anonymkode: de50f...a5c
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #10 Skrevet 12. september 2021 Det kan jo være han ikke visste at kjærestene skulle være med. Det hender også at jeg vil møte venner uten å ha med kjæresten min, og noen av dem likevel tar med sine. Jeg kan jo ikke styre om andre folk får lov å ta med sine kjærester dessverre så selv om jeg har ønsket at det bare er venner uten følge så har jeg ikke konsekvent tatt med kjæresten min selv om noen andre gjør det samme. I vårt tilfelle er det nok av andre anledninger han kan bli med da, så det blir jo ikke likt som ditt kanskje. Det kan jo hende det var lenge siden han så vennene sine osv da og gjerne ville henge litt med dem alene, deres kjærester der eller ei, det er vanskelig å vite grunnen her. Du kan jo høre med ham, si at du ble litt skuffet over at alle de andre tok med kjærestene og ikke han og si at du gjerne vil være med neste gang det er mulig. Og.. absolutt ikke sikkert dette er tilfelle for deg så please ikke ta det personlig, men om man ofte ikke blir bedt med så bør man kanskje tenke over hvordan man er når man blir med til kjærestens venner før man er godt kjent med dem... om man skal bli med som kjæreste må man iallfall være selvstendig og selv delta i samtale, snakke med de andre osv uten at man et klistremerke på kjæresten sin Bare en generell tanke og absolutt ikke grunnen i alle sånne ikke-bedt-med-situasjoner. Anonymkode: 10f5f...1c4
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #11 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva mener du? Anonymkode: de50f...a5c Du mener at du sier sannheten, som om du sitter på en slags fasit. Morsomt Anonymkode: bb98d...b52
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #12 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du mener at du sier sannheten, som om du sitter på en slags fasit. Morsomt Anonymkode: bb98d...b52 Men det er jo det alle her på KG gjør? DET som gjør det så morsomt! Anonymkode: de50f...a5c
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #13 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Var det godt å få ut litt gruff ? Anonymkode: 1a71d...421 Spørsmålet til TS i HI var: Hva ville du gjort i denne situasjonen? Jeg svarte på dette spørsmålet. Hva mener du med spørsmålet ditt? Anonymkode: 72fd9...29f
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #15 Skrevet 12. september 2021 Spør kjæresten din. Enten så var det en misforståelse, og så tok de andre med kjærester med likevel. Eller så hadde ikke kjæresten din lyst til å ha deg med av en eller annen grunn som han bedre kan svare deg på enn oss. Anonymkode: b771b...636 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #16 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Spørsmålet til TS i HI var: Hva ville du gjort i denne situasjonen? Jeg svarte på dette spørsmålet. Hva mener du med spørsmålet ditt? Anonymkode: 72fd9...29f I følge anonymkoden så var det ikke du som skrev det innlegget jeg svarte på . Hva lurer du på ? Anonymkode: 1a71d...421
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #17 Skrevet 12. september 2021 Jeg ville ha snakket med han om dette, naturlig nok. Anonymkode: ee112...d00 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå