Gå til innhold

Post på søndager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig? Har flere ganger sett postbilen i områder flere søndager. Noen som vet hvorfor?

Anonymkode: d5802...975

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det vanlig? Har flere ganger sett postbilen i områder flere søndager. Noen som vet hvorfor?

Anonymkode: d5802...975

For å ha mindre å gjøre på mandag....

Anonymkode: 20f0e...593

Skrevet

Det har ihvertfall ikke vært vanlig, men jeg så også en sånn lite mopedbil fra Posten sist søndag. Den hadde en ansatt fra Posten i som kjørte og leverte ut reklame... Reklame!

Rare greier og jeg regner ikke med at dette er vanlig. Jeg har ihvertfall ikke sett noe informasjon om dette.

Anonymkode: 268d9...a81

Skrevet

Ikke vanlig med post på søndager. Ikke vanlig med post på lørdager. Knapt nok vanlig med post på ukedager lenger. Jeg glemmer snart at jeg har en postkasse. 

Anonymkode: 1e7c8...aa9

• Liker 1
Skrevet

Bor på landet med postlevering annehver dag. Annenhver søndag brummer postbilen rundt med posten. Det er visstnok for å få rutene til å gå opp, uten at det er en spesielt logisk og selvfoklarende forklaring.

• Liker 1
Skrevet

Vi får reklame søndag eller mandag morgen så kommer vanlig post på ettermiddagen annenhver dag

Skrevet

Posten har ombringing av brevpost annenhver dag, og ombringing av reklame de andre dagene. Bring leverer ut pakker alle virkedager. 

Anonymkode: 13adb...b38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...