Gå til innhold

Blitt såret så mye, har jeg blitt kaldhjertet når det kommer til menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg elsker noen elsker jeg hardt.. Ingen andre betyr noe, jeg ser ikke engang på andre menn! Jeg har vært sammen med barnefar i mange år, men blitt såret mye på veien. Ble slutt for en stund siden, sørget meg ihjel men til slutt kom jeg meg opp. Startet å date litt, men jeg har jo blitt den drittsekken jeg kunne datet tidligere. Følelser får jeg ikke, interessen er bare der for å ha en god kveld så kaster jeg de bort. Har jeg bare blitt kaldhjertet? Eller beskytter jeg meg selv? Før kunne jeg være såå interessert etter 1-2 dates og fort få følelser, nå får jeg avsmak selvom mannen er kjekk og snill! Tror jeg skal holde meg borte fra menn, men veldig nysgjerrig på hvorfor jeg har blitt sånn egentlig. 

Kanskje jeg egentlig elsker pappaen til barnet mitt enda. 

Denne tråden ga egentlig ikke så mye mening, men jeg er fortsatt ganske ung og er redd jeg er kjærlighetsskadet for livet. 

Anonymkode: 5fa06...107

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er kanskje ikke klar for daiting enda. Så er du blitt såret, og har bygd opp en mur som forsvar. 

Anonymkode: d9da7...552

• Liker 1
Skrevet

Som mamma er det helt naturlig at du får andre prioriteringer. Synes ellers du beskriver deg som følsom og needy. Hvis du har opplevd å brenne deg skikkelig, er det ikke rart du skyr ilden. En vanlig selvforsvarmekanisme blir derfor å blokkerer for følelsene sine.

Du bør gi det litt tid før du satser på noen. Bli godt kjent med dem over tid. Men bygg deg selv opp først.

Anonymkode: a82a8...703

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Som mamma er det helt naturlig at du får andre prioriteringer. Synes ellers du beskriver deg som følsom og needy. Hvis du har opplevd å brenne deg skikkelig, er det ikke rart du skyr ilden. En vanlig selvforsvarmekanisme blir derfor å blokkerer for følelsene sine.

Du bør gi det litt tid før du satser på noen. Bli godt kjent med dem over tid. Men bygg deg selv opp først.

Anonymkode: a82a8...703

Needy er jeg absolutt ikke og trives i eget selskap. Hvis du tolket det at når jeg elsker noen ser jeg ikke på andre som needy misforstår du! Og når jeg skriver interessert etter 1-2 dater med en kjekk, morsom og snill mann mener jeg ikke forelsket, men interesse til å bli bedre kjent. 

Jeg har selvsagt blitt godt kjent med tidligere kjærester først og hadde aldri kastet meg inn i noe, nå gidder jeg ikke mer enn en date før jeg kaster de på havet ;) Men som skrevet, jeg elsker nok kanskje barnefar enda selvom jeg ikke sørger og lar menn ligge på hylla! Han elsker meg og, så vanskelig situasjon. Kan egentlig ikke se for meg å gidde bli kjent med en mann på nytt for å bli brent igjen nei. 

Anonymkode: 5fa06...107

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...