Gjest økonomisk idiot Skrevet 26. september 2005 #1 Skrevet 26. september 2005 Jeg er så takknemlig! Jeg har fått samlet de største inkassosakene mine og takket være inkassoselskapet kan jeg nå betale ned min gjeld med et månedlig beløp! Bare jeg kommer ut av dette skal jeg aldri, aldri ha et inkassovarsel mer i hele mitt liv. Livet som økonomisk idiot (meg) er jævlig. Noe annet ord er ikke dekkende. Å sitte en hel dag og grue seg for å gå til postkassen er helt sykt vondt. Å ikke tørre å ta telefonen er ikke bedre. Jeg skal klare å knekke denne angsten. Det skal jeg. Alle regninger skal betales med avtalegiro eller autogiro. Jeg må klare det denne gangen. For en sånn sjanse får jeg ikke igjen. Og når alt er betalt kan jeg sove en hel natt igjen. Det er jeg overbevist om. Uten å våkne kaldsvettende og strigråtende fordi jeg ikke har klart det. Da kan jeg se folk i øynene igjen. Føle meg fullverdig igjen. Slippe å krype.
Nella Skrevet 26. september 2005 #3 Skrevet 26. september 2005 Så bra og så bra at du fikk hjelp. Da har du lært og kom deg gjennom dette nå så har du blanke ark (eller nesten da, sitter vel på deg i 5 år). Men du slipper den følelsen. Kjempebra
Gjest økonomisk idiot Skrevet 26. september 2005 #4 Skrevet 26. september 2005 (eller nesten da, sitter vel på deg i 5 år). ← Nei for jeg har ikke anmerkninger. Men det er bare flaks, ikke fortjent.
Nella Skrevet 26. september 2005 #5 Skrevet 26. september 2005 Da har du jo fått en kjempesjanse Lykke til videre.
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #6 Skrevet 27. september 2005 Hva slags hjelp fikk du og hvordan gikk du frem?
Gjest Gitte Skrevet 27. september 2005 #7 Skrevet 27. september 2005 Du heter ikke Becky Bloomwood vel?
Gjest økonomisk idiot Skrevet 27. september 2005 #8 Skrevet 27. september 2005 Du heter ikke Becky Bloomwood vel? ← Hvorfor i alle dager tror du det? Nei jeg gjør ikke det.
Gjest økonomisk idiot Skrevet 27. september 2005 #9 Skrevet 27. september 2005 Hva slags hjelp fikk du og hvordan gikk du frem? ← Jeg ble kontaktet av en person fra inkassoselskapet som ordnet alt for meg. Vedkommende var bare hyggelig, veldig forståelsesfull og var som jeg ute etter en løsning på saken.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2005 #10 Skrevet 28. september 2005 All ære til deg for at du ordner opp i ditt eget rot! Vi må alle betale regninger, men noen ganger kan vi rote det til for oss selv. Grip denne sjansen, ikke rot det bort!
Gjest økonomisk idiot Skrevet 28. september 2005 #11 Skrevet 28. september 2005 All ære til deg for at du ordner opp i ditt eget rot! Vi må alle betale regninger, men noen ganger kan vi rote det til for oss selv. Grip denne sjansen, ikke rot det bort! ← Tusen takk for støtten. Det varmer virkelig.
Gjest gjest1 Skrevet 29. september 2005 #12 Skrevet 29. september 2005 Du heter ikke Becky Bloomwood vel? ← Ja, det skulle ikke forundre meg. Lest den du også ja? Uansett trådstarter, kjekt å se ett innlegg her som er litt positivt om inkassobyråer. Flott at dere har fått til en ordning som både du og kreditorene dine kan leve med! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå