AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #1 Skrevet 12. september 2021 Er det noen som forstår hva som er vitsen med dette? Annet enn at det synliggjør hvilke kategorier man oftest handler i? Skjønner virkelig ikke poenget... Anonymkode: 24470...45e
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #2 Skrevet 12. september 2021 10 hours ago, AnonymBruker said: Er det noen som forstår hva som er vitsen med dette? Annet enn at det synliggjør hvilke kategorier man oftest handler i? Skjønner virkelig ikke poenget... Anonymkode: 24470...45e Poenget er å engasjere slik at man bruker FINN mer Anonymkode: 1dece...6e1 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #3 Skrevet 12. september 2021 Det er noe som ble laget av sommerstudentene som jobbet i FINN i sommer. Det er for folk som synes det er interessant og engasjerende å kunne få oversikt over salg og kjøp de har gjort på FINN. Anonymkode: a326f...6a1 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #4 Skrevet 24. september 2021 Jeg skjønner! Er litt usikker på hva jeg synes om dette, det er utrolig mye annet de kunne ha gjort for å bedre brukeropplevelsen for oss som selger mye på Finn. Dersom de automatiserer det slik at det f.eks. står «erfaren selger: motordeler, sykkel, hageutstyr» på profilen min etter et visst antall salg, skjønner jeg hensikten. Men ellers: 👎 Anonymkode: 24470...45e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå