AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #1 Skrevet 12. september 2021 Dere som har hudpleieritualer morgen og kveld, men som dusjer midt på dagen, gjør dere hele ritualet etter dusj da? Anonymkode: d8854...8d2
Gjest Trøst Skrevet 12. september 2021 #2 Skrevet 12. september 2021 Det kommer helt an på hvordan jeg har lagt opp dagen min. Om jeg skal på trening midt på dagen, men ingenting annet tidligere på dagen, så vasker jeg ansiktet med vann og bruker kun fuktighetskrem på morgenen. Bruker rens når jeg dusjer etter trening, og så rens igjen på kvelden. Noen ganger renser jeg huden på morgenen og vasker bare med vann etter trening. Men om jeg skal noe etter trening, må jeg bruke rens. Eksempelvis i dag renset jeg ansiktet når jeg sto opp, skal på trening og kommer nok til å bare vaske ansiktet med vann for å få bort svette, og så ta kveldsrutinen etter hvert. Når det kommer til å bruke produkter med aktive ingredienser så bruker jeg det etter første gang jeg renser huden på dagen og etter siste gang jeg renser huden på kvelden. Jeg påfører ikke det på nytt om jeg av en eller annen grunn må rense huden midt på dagen. Dette ble vanskelig å forklare merker jeg. Du skjønner sikkert. 😅
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #3 Skrevet 13. september 2021 Jeg bruker bare å ta fuktighetskrem og/eller solkrem på etter dusj på dagtid, ikke serum og full pakke. Anonymkode: 6deeb...c6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå