Gjest Violetta Skrevet 26. september 2005 #1 Del Skrevet 26. september 2005 Vil ikke vil ikke vil ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2005 #2 Del Skrevet 26. september 2005 Uffda! Noen spesiell grunn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 26. september 2005 #3 Del Skrevet 26. september 2005 Uffda! Noen spesiell grunn? ← Nei. Jeg er bare drittlei. Tror jeg skal ta meg noen feriedager så snart jeg får anledning. Men det var godt å få det sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #4 Del Skrevet 27. september 2005 Noen feriedager høres lurt ut! Er det alvorlig drittlei følelse som du bør gjøre noe med (bytte jobb, yrke etc...) eller bare en bunn av en berg-og-dalbane? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knyst Skrevet 27. september 2005 #5 Del Skrevet 27. september 2005 De fleste blir dritt lei jobben sin innimellom, det er helt normalt. Men dersom du er dritt lei hele tiden, og det ikke går over på et par måneder, bør du vurdere å bytte arbeidsplass eller yrke. Er det selve jobben, eller kollegaer som gjør at du er lei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 27. september 2005 #6 Del Skrevet 27. september 2005 som de andre sier, dersom dette er en følelse du har ganske mye, så bør du bytte jobb! jeg ventet for lenge, og er sykemeldt grunnet sterk misstrivsel på jobb, som igjen fører til et noe amputert liv også utenom. strekker du det for langt, risikerer du å møte den berømmelige veggen, og det er IKKE noe man ønsker! (jeg gjorde det, og sluttet å fungere all over, jobbet og sov i ukedagene, gråt og sov i helgene. ukult) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #7 Del Skrevet 27. september 2005 Alt kan ikke gå på skinner hver dag.. Alle har tunge dager. Mange dager jeg å våkner, å sier til meg selv. Jeg vil ikke på jobb, jeg vil sove, jeg vil ha fri, jeg vil gjøre det jeg vil. Men det går ikke. Man må jo gå på jobb. Sånn er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #8 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg bytta jobb.. og fikk tilbake "lysta" å gå på jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 28. september 2005 #9 Del Skrevet 28. september 2005 Uff, nå har jeg nesten dårlig samvittighet for å ha skrevet det jeg skrev. Jeg trives egentlig veldig godt på jobben, men pga et arrangement som strakk seg litt ut over helgen følte jeg at jeg ikke hadde hatt ordentlig helg denne gangen. Og dessuten er det jo høst, og da blir jeg alltid så trøtt... Har det egentlig veldig bra på jobb, men enkelte dager er jeg bare litt lei. Og sånn er det. Men takk for støttende svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå