Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min og en jeg trodde var min venninne var en periode mye sammen grunnet jobb. 
De var på en tur sammen, men det var også andre kolleger med. 

Plutselig så sier mannen min tilfeldig, at neste jobbreise blir ikke «venninnen» min med- akkurat som om det skulle være betryggende  for meg. Jeg hadde aldri i livet trodd at det skulle bli noe mellom dem (og jeg vet jo ikke 100% sikkert). Men den kommentaren var så unaturlig at jeg fikk øynene litt opp. 

Det merkelige er at min venninne sluttert å hilse og snakke med meg. Hun virker stresset når hun ser meg og hun går alltid en annen vei når hun ser meg.

Om mannen min og jeg er ute på fotballkamp med ungene, kan jeg være sikker på at hun prater med mannen min om jeg forlater han et øyeblikk. Men virker brydd og lite snakkesalig om jeg henvender meg til henne…

Min mann sverger på at det ikke har skjedd noe i mellom de to- men jeg har en fryktelig dårlig magefølelse. 
Dette også fordi hun ikke ser på mannen min om jeg er tilstede- da viker hun unna og er unaturlig lite oppmerksom på oss (dvs går omveier og hilser ikke). 

Jeg har så lyst å spørre ut min «venninne»- og spørre om det er noe som hun vil si? Og hvorfor stemningen er så rar? 

Blir dette rart? Jeg klarer ikke å få ro i sjelen. Min mann blir sint når jeg tar dette temaet opp. 

Jeg klarer ikke å slutte å tenke på om kanskje noe har skjedd… 
Det skal også sies at hun er gift- men hennes mann er i offshore og borte i ukesvis…. 

Anonymkode: a5d6c...b9c

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre har du nok rett i dine antakelser. Hun har dårlig samvittighet.

Hør med mannen hennes? Er det noe mønster ifht at hennes mann er vekke og at din mann ser henne i den perioden? 

Anonymkode: 21727...eca

• Liker 12
Skrevet

Enda en ny tråd om dette temaet?

Fantastisk

👏

*Henter popcorn*

Anonymkode: 8e53f...b4d

• Liker 3
Skrevet

Her ville jeg stolt på magefølelsen. Tegnene du beskriver er ganske så opplagt på at noe har skjedd, eller at én av dem har fortalt den andre om følelser.

Anonymkode: f8b77...2ca

• Liker 11
Skrevet

Uff, det er det jeg er redd for. Mannen benekter- og dette har vært et gjentagende tema de siste månedene. 
Eneste måten jeg evt kan få ny info på er  vel å snakke med tidligere venninne…. Og selv da er det jo stor sjanse for å ikke få noe sannhet, men jeg kan iallefall lese kroppsspråket…. 🙈

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Uff, det er det jeg er redd for. Mannen benekter- og dette har vært et gjentagende tema de siste månedene. 
Eneste måten jeg evt kan få ny info på er  vel å snakke med tidligere venninne…. Og selv da er det jo stor sjanse for å ikke få noe sannhet, men jeg kan iallefall lese kroppsspråket…. 🙈

ts

Sjekk mobilen hans og se etter meldinger de imellom på messenger/sms 

Anonymkode: da46a...219

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sjekk mobilen hans og se etter meldinger de imellom på messenger/sms 

Anonymkode: da46a...219

Nei- det trenger jeg ikke. Vi bruker hverandres mobiler- så jeg vet de ikke skriver med hverandre. 
ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

ts

Kanskje han har sagt at du er mistenksom uten at du har vært det? Så vet hun ikke hvordan hun skal håndtere det? 

Anonymkode: 8195d...9f2

Skrevet

Har spurt mannen om det, men han nekter på det også

ts

Skrevet

Jeg hadde spurt om hun ville ta en kaffekopp og så konfrontert henne. Mye til "venninne" om hun ikke kan berolige deg på dette. 

Anonymkode: 25e5c...f1d

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mannen min og en jeg trodde var min venninne var en periode mye sammen grunnet jobb. 
De var på en tur sammen, men det var også andre kolleger med. 

Plutselig så sier mannen min tilfeldig, at neste jobbreise blir ikke «venninnen» min med- akkurat som om det skulle være betryggende  for meg. Jeg hadde aldri i livet trodd at det skulle bli noe mellom dem (og jeg vet jo ikke 100% sikkert). Men den kommentaren var så unaturlig at jeg fikk øynene litt opp. 

Det merkelige er at min venninne sluttert å hilse og snakke med meg. Hun virker stresset når hun ser meg og hun går alltid en annen vei når hun ser meg.

Om mannen min og jeg er ute på fotballkamp med ungene, kan jeg være sikker på at hun prater med mannen min om jeg forlater han et øyeblikk. Men virker brydd og lite snakkesalig om jeg henvender meg til henne…

Min mann sverger på at det ikke har skjedd noe i mellom de to- men jeg har en fryktelig dårlig magefølelse. 
Dette også fordi hun ikke ser på mannen min om jeg er tilstede- da viker hun unna og er unaturlig lite oppmerksom på oss (dvs går omveier og hilser ikke). 

Jeg har så lyst å spørre ut min «venninne»- og spørre om det er noe som hun vil si? Og hvorfor stemningen er så rar? 

Blir dette rart? Jeg klarer ikke å få ro i sjelen. Min mann blir sint når jeg tar dette temaet opp. 

Jeg klarer ikke å slutte å tenke på om kanskje noe har skjedd… 
Det skal også sies at hun er gift- men hennes mann er i offshore og borte i ukesvis…. 

Jeg tror mannen din er homofil

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg hadde spurt om hun ville ta en kaffekopp og så konfrontert henne. Mye til "venninne" om hun ikke kan berolige deg på dette. 

Tja, men nå er det litt unaturlig å be henne på en kopp kaffe når det er mange måneder siden hun har sagt hei til meg… 

Uff- dette ødelegger mye av forholdet til meg og min mann. 😔Jeg reserverer meg mye og tenker mye… 😔

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Tja, men nå er det litt unaturlig å be henne på en kopp kaffe når det er mange måneder siden hun har sagt hei til meg… 

Uff- dette ødelegger mye av forholdet til meg og min mann. 😔Jeg reserverer meg mye og tenker mye… 😔

ts

Jaa, ser den. Men du kan jo vinkle det som om du har lyst til å gjenoppta kontakten? Hvis dere har vært nære før liksom.

Vet ikke helt hvilke andre muligheter du har, hvis han nekter og det ikke finnes noe bevis. Hun oppfører seg jo veldig merkelig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jaa, ser den. Men du kan jo vinkle det som om du har lyst til å gjenoppta kontakten? Hvis dere har vært nære før liksom.

Vet ikke helt hvilke andre muligheter du har, hvis han nekter og det ikke finnes noe bevis. Hun oppfører seg jo veldig merkelig.

Ja, det er nok det beste, ja. Jeg må vel bare gjøre det….
Takk for fornuftig svar 🌸😊

ts

Skrevet

Helt fantastisk. Søke KG for hjelp, også ender det opp med at forholdet bare blir verre. Det er jo til å le av. Men så vet jeg at det meste her er fake da.

Happy go KG

Anonymkode: 8e53f...b4d

• Liker 1
Skrevet

Min erfaring er at magefølelsen har rett. Jeg har opplevd to utroskap, og begge gangene var magefølelsen der lenge før jeg fant ut av det.

Anonymkode: e9d07...1d5

• Liker 6
Skrevet

Samme her- magefølelsen min VISSTE, men han løy og benektet.. helt til jeg fant bevis 2 år etter, da jeg hadde blitt oppspist av angst og kjipe antakelser :(

Hvis du bruker mobilen hans: gå på messenger og klikk på bildet av ham oppe til venstre. så klikker du meldingsforespørsler og så "spam" opp til høyre. Hvis han melder med henne og ignorerer/skjuler chatten etterpå så ligger den nemlig der. Eller: gå inn i messenger, og klikk på skriv ny meld-symbolet oppe til høyre. de forslagene som kommer opp da, er de han skriver mest med.. og hvis hun er der.. ja, da... 😕 Du kan sjekke det samme ved å gå på bildemappa hans under påskudd av at du ville sende noen bilder til deg selv (hvis han skulle spørre etterpå om du skulle finne noe), hvis du trykker videresend da, pilen nederst til venstre, så kommer de han har skrevet sist til opp, inkludert snap...

Jeg ville abs ha sjekka litt. Jeg prøvde hardt å stole på mannen min selv om alt i meg skrek at noe var feil. ANgrer på at jeg ikke bare snoka litt så kunne jge spart meg for mye pine... han blir så klart sint fordi han har noe å skjule, det ble min mann og. Så jeg var den som følte meg "gal"--

Anonymkode: 131f1...591

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Samme her- magefølelsen min VISSTE, men han løy og benektet.. helt til jeg fant bevis 2 år etter, da jeg hadde blitt oppspist av angst og kjipe antakelser :(

Hvis du bruker mobilen hans: gå på messenger og klikk på bildet av ham oppe til venstre. så klikker du meldingsforespørsler og så "spam" opp til høyre. Hvis han melder med henne og ignorerer/skjuler chatten etterpå så ligger den nemlig der. Eller: gå inn i messenger, og klikk på skriv ny meld-symbolet oppe til høyre. de forslagene som kommer opp da, er de han skriver mest med.. og hvis hun er der.. ja, da... 😕 Du kan sjekke det samme ved å gå på bildemappa hans under påskudd av at du ville sende noen bilder til deg selv (hvis han skulle spørre etterpå om du skulle finne noe), hvis du trykker videresend da, pilen nederst til venstre, så kommer de han har skrevet sist til opp, inkludert snap...

Jeg ville abs ha sjekka litt. Jeg prøvde hardt å stole på mannen min selv om alt i meg skrek at noe var feil. ANgrer på at jeg ikke bare snoka litt så kunne jge spart meg for mye pine... han blir så klart sint fordi han har noe å skjule, det ble min mann og. Så jeg var den som følte meg "gal"--

Anonymkode: 131f1...591

Bildemappe? På messenger?  ( ikke Ts)

Skrevet

Eller trykk på bilde hans på messenger å gå inn på arkiverte chatter! Mange som tror samtalen blir slettet om man bare sviper venstre på en chat! Men det gjør den ikke, den legges i arkiv! 

Anonymkode: 009ac...f86

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg hadde tatt en kaffekopp med henne, og så sagt du vet hun og mannen vært utro. Hatt pokerface. Sagt det er utrolig dårlig gjort av henne. Da får du frem sannheten, når du slår spikeren på hodet. Tror uansett deres vennskap er over så du har ikke noe å tape på å gjøre dette. 

Anonymkode: e8da2...8ac

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...