Gå til innhold

Hva gjør Saudi Arabia og Russland i miljølampen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sitter de bare stille og ser på at verden er i ferd med å rasere deres levebrød? Eller gjør de noe hemmelig for å opprettholde oljeetterspørselen?

Anonymkode: b618c...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sitter de bare stille og ser på at verden er i ferd med å rasere deres levebrød? Eller gjør de noe hemmelig for å opprettholde oljeetterspørselen?

De er såre fornøyde med at andre land reduserer produksjon. Vel vitende om at den globale etterspørselen likevel ikke minker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen morsomheter om tastefeilen er dere snill, hold dere til spørsmålet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at dersom jeg var baker i en landsby og alle andre bakerne i området bestemte seg for å slutte med brød og heller bare selge kavring, så hadde jeg nok holdt fint kjeft å sendt en ordre på flere ovner og mer mel.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ler av oss og gnir seg i hendene.

Man skulle tro at det var i miljøfanatikerne sin beste interesse å bevare ren norsk olje som blir utvinnet med stor sikkerhet og mange etiske spørsmål imotsetning til land som Russland og saudi arabia som gir totalt faen i det etiske og har en mye lavere sikkerhet.

Verden trenger olje uansett hvor høyt folk skriker,  Alltid gøy når miljøfreaks skriker mens de selv har klær og duppeditter som krever olje på ett eller annet punkt i produksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...