Gå til innhold

Bør han ikke lytte til meg ang utseendetips???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han jeg har datet en stund har hele tiden hatt et stort flott skjegg. Dette er noe jeg virkelig liker med en mann, og som gjorde at jeg ble tiltrukket i utgangspunktet. Nå liker jeg jo langt flere ting ved ham og vi har kommet veldig nær hverandre.

Så har det seg slik at denne mannen o starten av «forholdet» fortalte meg at han normalt ikke hadde så mye skjegg, at han pleier egentlig bare ha en «smultring». Han viste meg også bilde av hvordan han så ut med det. Jeg sa rett ut at han burde beholde skjegget, at han var veldig fin med det, at jeg likte det… Sannheten er at jeg HATER smultring-looken! På samtlige menn! Jeg tror det er noe av det styggeste jeg vet om. 
I går fortalte han igjen at han hadde tenkt å ta skjegget. Nei nei nei!!!!! Hvordan kan jeg overtale ham til å IKKE gå for den looken? Greit nok om han ikke ønsker langt skjegg og heller vil ha det kort, det skal gå til nøds, men ikke smultring!!!! 

Bør han ikke lytte til meg?? 
(Jeg er ganske overbevist over at jeg vil miste helt lysten på ham om han skal få seg en stygg, liten runding rundt kjeften der. Æsj!)

Anonymkode: e153a...cd5

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det skal så lite til for at du mister lysta på han, så er det like greit at han gjør det. Han fortjener da vitterlig bedre enn noen som ikke liker han som han selv liker seg selv best.

Anonymkode: 5fae5...262

• Liker 19
Skrevet

Ville du lyttet til ham hvis han forventet at du skulle ta avgjørelser knyttet til eget utseende ut fra hva han likte og ikke likte heller enn hva du selv foretrakk og følte deg vel med? 

• Liker 9
Skrevet

Smultringen er stygg ja! Uff!

Anonymkode: 5346f...6d8

• Liker 5
Skrevet

Han kan lytte, men trenger ikke høre på deg. Også helt greit å ikke ville være med han om han har en smultring som fast skjeggstil. Hadde heller ikke vært med noen som har det med seriøsitet, da jeg ikke finner det atttaktivt. 

Anonymkode: b1da3...0f7

• Liker 1
Skrevet

Smultring+gullkjede+lite hår på hodet+oppkneppet skjorte=🤮

Anonymkode: c3540...fde

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Han jeg har datet en stund har hele tiden hatt et stort flott skjegg. Dette er noe jeg virkelig liker med en mann, og som gjorde at jeg ble tiltrukket i utgangspunktet. Nå liker jeg jo langt flere ting ved ham og vi har kommet veldig nær hverandre.

Så har det seg slik at denne mannen o starten av «forholdet» fortalte meg at han normalt ikke hadde så mye skjegg, at han pleier egentlig bare ha en «smultring». Han viste meg også bilde av hvordan han så ut med det. Jeg sa rett ut at han burde beholde skjegget, at han var veldig fin med det, at jeg likte det… Sannheten er at jeg HATER smultring-looken! På samtlige menn! Jeg tror det er noe av det styggeste jeg vet om. 
I går fortalte han igjen at han hadde tenkt å ta skjegget. Nei nei nei!!!!! Hvordan kan jeg overtale ham til å IKKE gå for den looken? Greit nok om han ikke ønsker langt skjegg og heller vil ha det kort, det skal gå til nøds, men ikke smultring!!!! 

(Jeg er ganske overbevist over at jeg vil miste helt lysten på ham om han skal få seg en stygg, liten runding rundt kjeften der. Æsj!)

Det er ikke opp til deg å bestemme om han skal ha smultring eller ikke. På lik linje som at han ikke bør kritisere hvordan du ønsker å se ut. Det er lov å si at jeg liker godt skjegget ditt. Men du kan ikke kreve at han skal beholde det. Gubben vil gjerne at jeg går med miniskjørt, men det betyr ikke at jeg bruker det mer enn hvert 10 år, da jeg selv hater å gå med miniskjørt. 

Anonymkode: 21ac7...aa6

• Liker 6
Skrevet

Nei, altså, hadde han sagt til meg at han ikke liker kort, rosa hår - og alltid har hata den looken - da hadde jeg faktisk ikke gått for den!

Nesten alt utenom smultring er ok! Grøss!!!!! Glattbarbert er til og med bedre.

• Liker 2
Skrevet

Dere har datet en stund og nå vil du bestemme hvilken look han går for?  Hva blir det neste? 

Anonymkode: 67a42...b7a

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Smultring+gullkjede+lite hår på hodet+oppkneppet skjorte=🤮

Anonymkode: c3540...fde

Haha du beskrev nesten min pappa der, men han hadde masse hår helt frem til han gikk bort. Han hadde også DEN magen!  Han var verdens fineste mann og veldig kjekk i sine yngre dager med draget på jentene. 

Anonymkode: f6722...268

Skrevet

Ville du klippet deg kort på hodet hvis mannen du dater ba deg om det? 

Nei, akkurat. Jeg tror ikke det. Så du har ingen grunn til å komme med krav mot hans utseende. 

Lik han for den han er, ikke jobb med å forandre han og gå på kompromiss med hvordan han selv liker det, eller la være! 

Anonymkode: f8f6c...1e9

• Liker 2
Skrevet

Kan jo være at han fjernet smultringen for å dra deg i land og nå som han har deg så skal han skaffe smultring igjen  

Anonymkode: 95b4e...799

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Jeg er veldig for at folk skal få bestemme selv hvordan de skal se ut. 
Men to ting er nei fra meg, det er smultring og fippskjegg. 

Eksen min gikk tilbake til fippskjegg da vi gikk fra hverandre, han har vært singel siden. 

Anonymkode: 48675...d09

• Liker 5
Skrevet

Jeg tenker muligens litt motsatt at de fleste her. Dere er bare på dating stadiet, da er utseendet ofte en av hovedgrunnene til at man er sammen. Etterhvert vil det vel i de fleste forhold gå mer over i andre kvaliteter. Og, du har en sterk antipati mot smultringer. Selvsagt gjør han som han vil, men hadde det vært meg, tenker jeg at jeg hadde vært helt ærlig med han. Da har han et reelt valg, beholde skjegget til du har mer på plussiden ved han, eller ta sjansen på at du havner på minus bare pga av en smultring. Hvis du bare hinter, så har han ikke et reelt valg, hint er noe mange mannfolk er dårlig på( kvinner og for den saks skyld)

• Liker 4
Skrevet

Jeg er helt enig! Jeg og typen skulle ha datenight i helgen, og han møtte opp HELT glattbarbert! Har ikke sett han sånn på sikkert over 1 år, og jeg hatet det! Han vet at jeg liker litt skjegg, så derfor barberer han aldri helt ned. Og de få gangene han tar det helt ned, tar jeg med selv i å være veldig slem, og komme med kommentarer, som at "Hvorfor har du barbert deg?" "Du ser ut som en barnerumpe", "Jeg liker menn, ikke gutter". Føler meg så slem etterpå, men jeg mister seriøst helt lysten av å se han sånn, for det ser så lite mandig ut. Og det tar jo gjerne 1-2uker før han begynner å se "bra" ut igjen..

Anonymkode: 47dfc...34a

• Liker 1
Skrevet

Du kan ikke kreve at andre skal endre utseendet etter dine preferanser, men du har selvfølgelig valget om å bli i forholdet eller gå.

Måten du beskriver ham på viser jo at du ikke har særlig med følelser for denne mannen, så la ham gå.

Jeg hadde aldri orket å vært sammen med noen som mente de hadde rett til å bestemme over utseendet mitt. Opplevd det en gang, og det ødela selvbildet mitt og gjorde meg bitter. Aldri igjen.

Anonymkode: 5d3ea...8a1

• Liker 4
Skrevet
Pinkee skrev (5 timer siden):

Jeg tenker muligens litt motsatt at de fleste her. Dere er bare på dating stadiet, da er utseendet ofte en av hovedgrunnene til at man er sammen. Etterhvert vil det vel i de fleste forhold gå mer over i andre kvaliteter. Og, du har en sterk antipati mot smultringer. Selvsagt gjør han som han vil, men hadde det vært meg, tenker jeg at jeg hadde vært helt ærlig med han. Da har han et reelt valg, beholde skjegget til du har mer på plussiden ved han, eller ta sjansen på at du havner på minus bare pga av en smultring. Hvis du bare hinter, så har han ikke et reelt valg, hint er noe mange mannfolk er dårlig på( kvinner og for den saks skyld)

Hehe, hadde noen jeg datet kommet med et slikt ultimatum hadde jeg lurt på hva faen som feiler vedkommende. :ler: Og deretter gått min vei og aldri sett meg tilbake, og heller funnet meg noen med verdier.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hehe, hadde noen jeg datet kommet med et slikt ultimatum hadde jeg lurt på hva faen som feiler vedkommende. :ler: Og deretter gått min vei og aldri sett meg tilbake, og heller funnet meg noen med verdier.

Ultimatum? Det jeg mener er å påpeke hva en selv liker/ ikke liker, ikke noe ultimatum! Alle vet at utseendet er viktig i første del av et forhold, før viktigere ting overtar. Og, her er det snakk om på dating stadiet.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ikke nødvendigvis.

En mann som er begeistret for en kvinne gjør ALT han kan for å gjøre henne heit.

Når en mann ikke gjør alt han kan for å gjøre deg heit, bør du finne ut hvorfor han ikke bryr seg lengre.  

Anonymkode: 59dc9...21d

Skrevet

Ikke noe i veien for å si på en pen måte hva du foretrekker. Veldig MYE i veien for å kreve at han innretter seg. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...