Gå til innhold

Jeg ser på andre menn. Hvor vanlig er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser stadig kjekke menn der ute som jeg til tider fantaserer om. Ser de på bussen, på trening, ute i gata, til og med noen kjekke fedre på barna til skolen 😂

Jeg gidder ikke lenge skjule at jeg syns det er spennende å se på andre menn. er dette vanlig egentlig, eller er du blind for andre (utseendemessig) i forholdet?

Anonymkode: fc383...bed

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste kvinnfolk er veldig konforme. Samtidig har de lavere impulsterskel og er mer følelsesstyrte enn menn. Når de bombarderes av inntrykk fra tv, reklame, bøker, internett, venninner om at puling knulling forhold og kjekke mannfolk er det som er viktig, så blir dette det som er viktig for dem. Om det var pietisme, bedehuset, sang og kirkegang, så ville det vært likeså.

At du har lyst på pikk fra hvermansen du treffer på er i alle fall veldig vanlig for damene i dag. Jeg kan knapt treffe ei dame uten at hun vil ha et ligg. Vil anta mellom 50 og 60% av damene er/gjør/føler som deg. Så du er i alle fall helt vanlig. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg ser stadig kjekke menn der ute som jeg til tider fantaserer om. Ser de på bussen, på trening, ute i gata, til og med noen kjekke fedre på barna til skolen 😂

Jeg gidder ikke lenge skjule at jeg syns det er spennende å se på andre menn. er dette vanlig egentlig, eller er du blind for andre (utseendemessig) i forholdet?

Høres helt normalt ut. Jeg går ut i fra at alle gjør det i større eller mindre grad, uansett kjønn.

• Liker 2
Skrevet

Har ikke sett en kjekk mann på mange år, hvor er de?

Anonymkode: 73ea9...bc8

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde tenkt å komme med et adekvat svar her, men så kom Realverdien inn og mansplainet alle kvinners egenskaper omkring temaet, så da er vel saken ferdig diskutert.

Anonymkode: 948c6...67b

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

er du blind for andre (utseendemessig) i forholdet?

Ja, jeg er pen selv, og kjæresten min er kjekk, så jeg behøver ikke se på andre.

Anonymkode: 4dc73...fa9

• Liker 1
Skrevet

Kommer an på hvor forelsket du er i typen din, og hvor lenge drepe har vært sammen.

Det er ikke uvanlig å lese menyen ute, men man spiser hjemme-if you know What I mean😉

Anonymkode: 45d25...463

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kommer an på hvor forelsket du er i typen din, og hvor lenge drepe har vært sammen.

Det er ikke uvanlig å lese menyen ute, men man spiser hjemme-if you know What I mean😉

Anonymkode: 45d25...463

Jeg spiser gjerne femretters hjemme. Ala-cart menyen er det for mye å velge i at jeg bare blir stående å se ;)

• Liker 1
Skrevet

Ja. Jeg sliker på faren til kjæresten min. 

Prøver å lure han med på naken-badstu.

Anonymkode: b631e...b1b

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, jeg er pen selv, og kjæresten min er kjekk, så jeg behøver ikke se på andre.

Hæ? Du er pen, så derfor ser du ikke på andre? 

Anonymkode: 88729...588

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, det der ga ingen mening...😅

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Så bra! Håper kona gjør det samme. Er sunt med seksuell apetitt så lenge man ikke gjør noe bak ryggen til partner. 

jeg som mann har enorm sexlyst å fantasere om å knulle omtrent alt av kvinner jeg ser. 

Anonymkode: face9...006

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har ikke sett en kjekk mann på mange år, hvor er de?

Anonymkode: 73ea9...bc8

Viker unna når du kommer gående.

Anonymkode: face9...006

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Fordi jeg vet hvor ekkelt og creepy det er. Og ja, man merker det uansett hvor diskret dere føler dere er. Det er motbydelig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg glaner på andre menn, HusetsHerre ser på andre damer... Det har vi begge null problem med. 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Man kan gjøre en morsom observasjon. 

Ser du på tv-reklamer rettet mot kvinner og barn vil du ser at de bruker de samme virkemidlene. Mens reklamer rettet mot menn appellerer til det rasjonelle, status og solide produkter (og pris), så er det sosial aksept og kulhet for kvinner og barn som gjelder. Siste jeg så var at du blir en god mor av å servere Toro tomatsuppe til barna dine.  Dette gjøres av en proff bransje som lever av å selge produkter og som vet mer om hvordan vi tenker enn vi selv gjør. 

Så kan man jo skyte på budbringerne så mye man vil. Er en grunn til at bankene må ha egne pensjons-kampanjer for kvinner. Og det er ikke fordi de er så veldig langsiktig i tankegangen sin.  

Det samme gjelder menn. Kvinner vil ha menn som andre kvinner vil ha.

Dette illustreres i tråden her, hvor damene skyter på mennene og sier "du er vel en stakkar som aldri får deg noe", underforstått er du en taper. Mens om du får knulle mange kvinner, så er du følgelig en vinner, med rett til å bli hørt på nettet. 

Endret av Moonshine
Endret moderert innlegg.
  • Liker 1
Skrevet
Realverdien skrev (11 minutter siden):

Dette illustreres i tråden her, hvor damene skyter på mennene og sier "du er vel en stakkar som aldri får deg noe", underforstått er du en taper. Mens om du får knulle mange kvinner, så er du følgelig en vinner, med rett til å bli hørt på nettet. 

Spot on. Og i motsatt fall, oss kvinner, som ikke redd for konkurranse, og synes konkurranse er tåpelig. Vi blir skjelt ut. 

• Liker 2
Skrevet
Realverdien skrev (20 minutter siden):

Er vel heller vi rundbrennerne/fettoterne/knulleguttene/tøm&rømmerne som har gjennomskuet kvinnene. 

De som forelsker seg etter et ligg og tror dama skal elske dem mer bare han er glad nok i henne, er jo dem som er bitre og brenner seg og går på skuffende smell etter smell. 

Ikke for å underminere kompetansen ril dere rundbrennere altså, men jeg kjenner barn som ville gjennomskuet denne taktikken :laugh: 

Skrevet
Realverdien skrev (39 minutter siden):

Denne er veldig synlig, som igjen bekrefter kvinnens enkle levestil. Vil være en kopi av sine omgivelser, eller såkalt konformitet.

Jeg selv har ingen dårlig erfaring med kvinne, tvert imot. Men blir så skuffet når jeg ser hvor enkle de fleste er, som ikke har evnen til å tenke selv. Derfor er det langt i mellom kvinner som kan stimulere meg annet enn seksuellt.

Anonymkode: c552f...ef3

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Denne er veldig synlig, som igjen bekrefter kvinnens enkle levestil. Vil være en kopi av sine omgivelser, eller såkalt konformitet.

Jeg selv har ingen dårlig erfaring med kvinne, tvert imot. Men blir så skuffet når jeg ser hvor enkle de fleste er, som ikke har evnen til å tenke selv. Derfor er det langt i mellom kvinner som kan stimulere meg annet enn seksuellt.

Anonymkode: c552f...ef3

Du burde prøve å bli kjent med en kvinne med asperger. De tenker ofte anderledes, og interesserer seg sjeldent for typiske dameting. 

Anonymkode: 3397d...767

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...