AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #1 Skrevet 12. september 2021 Jeg har lav inntekt og handler alt av klær, elektronikk, jule- og bursdagsgaver rundt disse salgsdagene nevnt i overskriften. Det går ofte opp mot 80000 kr disse dagene, alt jeg har av penger til slike formål. Men hvordan blir det i år med mangel på alt? Hører folk rundt meg snakke om at mobiler, biler, kjøkkenutstyr og alt mulig rart er mangelvare. Om man ikke får tak i ting, betyr det også at det da ikke blir rabatter på det meste - slik det egentlig har pleid å være? Anonymkode: 5b3ff...292
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #2 Skrevet 12. september 2021 Våres bedrift kommer til å ha black friday-rabatter, og vi regner med å få enda flere kunder denne dagen fordi vi hører at flere som har produksjonen i andre land sliter med mangel av komponenter/råvarer. Nå vet jeg ikke om noen kanskje vil tilby at du kan "forhåndsbestille" på black friday og få det tilsendt senere når de får varer på lager, men en del bruker denne dagen til å handle julepresanger så det blir nok litt utfordrende å kapre disse kundene dersom man ikke klarer å levere tidsnok. Ja, det blir salgsdager, men det er mulig at ikke alle har varer til å delta. Anonymkode: b1744...f70
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #3 Skrevet 15. september 2021 On 9/12/2021 at 10:30 AM, AnonymBruker said: Jeg har lav inntekt og handler alt av klær, elektronikk, jule- og bursdagsgaver rundt disse salgsdagene nevnt i overskriften. Det går ofte opp mot 80000 kr disse dagene, alt jeg har av penger til slike formål. Men hvordan blir det i år med mangel på alt? Hører folk rundt meg snakke om at mobiler, biler, kjøkkenutstyr og alt mulig rart er mangelvare. Om man ikke får tak i ting, betyr det også at det da ikke blir rabatter på det meste - slik det egentlig har pleid å være? Anonymkode: 5b3ff...292 For elektronikk i hvertfall så håper jeg du sjekker prisguiden.no / prisjakt.no først, for å undersøke om tilbudet er reelt eller ikke. Det er ikke et reelt tilbud dersom en TV ble satt ned med 50 % fra forrige uke, om den kosta det samme som tilbudsprisen forrige måned ... Dette tror jeg gjelder for andre ting også. Anonymkode: 3e94a...fad 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #4 Skrevet 15. september 2021 Håper det! 😍 Anonymkode: 88f72...ee6
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #5 Skrevet 15. september 2021 https://www.nettavisen.no/okonomi/koronapandemien-skaper-trobbel-for-black-friday-vil-se-okte-priser/s/12-95-3424177691 Anonymkode: cc45c...efa 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #6 Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): https://www.nettavisen.no/okonomi/koronapandemien-skaper-trobbel-for-black-friday-vil-se-okte-priser/s/12-95-3424177691 Anonymkode: cc45c...efa Blæh, av og til liker jeg ikke å få rett... Takk for å dele! Anonymkode: 5b3ff...292
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå