AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #1 Skrevet 12. september 2021 Jeg har veldig slitt hår. Nå har jeg fått masse grå hår og vurderer å begynne å farge det men er redd for at håret skal bli enda mere slitt eller at det detter av. Hva gjør dere? Blir håret alltid mere slitt om man farger det? Anonymkode: 2224f...436 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #2 Skrevet 12. september 2021 Mer farge,mer hårtap Anonymkode: 172c7...ae9 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #3 Skrevet 12. september 2021 Er det virkelig verdt det? Hvorfor ikke la det gro ut slik som det nå er og godta forandringen som kommer? Billig løsning og man mister ikke så mye hår. Sliter ikke så mye på det som man beholder heller. Anonymkode: 8f9ff...562 1
Peanut Skrevet 12. september 2021 #4 Skrevet 12. september 2021 Har ikke opplevd å miste mer hår som følge av farging O_o 1
Løvejenten Skrevet 12. september 2021 #5 Skrevet 12. september 2021 Godt mulig du faktisk opplever håret slitt nettopp pga de grå hårene. Anbefaler å farge det med en minicolor. Den dekker ikke de grå 100 %, men er mye mer pleiende for håret enn vanlig farge, samtidig får du ikke den markante etterveksten når det vokser ut igjen. 1
by Bente Skrevet 12. september 2021 #6 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har veldig slitt hår. Nå har jeg fått masse grå hår og vurderer å begynne å farge det men er redd for at håret skal bli enda mere slitt eller at det detter av. Hva gjør dere? Blir håret alltid mere slitt om man farger det? Anonymkode: 2224f...436 Det finnes mange hårfarger som ikke sliter på håret⭐️ Hårfarger som farger håret lysere kan slite litt. Hvis du kun demper ned det grå i bunnen, der håret er ubehandlet vil det gå helt fint🥰 Du kan også bruke en toner/glansvask, det er en farge som vaskes gradvis ut og hvis du ønsker god dekkevne kan du beise det grå først😁 Her ser du hvordan du beiser: 1
AprilLudgate Skrevet 16. september 2021 #7 Skrevet 16. september 2021 Tja, om håret er veldig slitt ville jeg først forsøkt å pleie det. Har man unormalt hårtap (telogent effluvium eller flekkvis) er ikke kjemisk behandling, heller ikke farging anbefalt. Hvordan pleier du håret generelt?
AprilLudgate Skrevet 16. september 2021 #8 Skrevet 16. september 2021 by Bente skrev (På 12.9.2021 den 19.46): Det finnes mange hårfarger som ikke sliter på håret⭐️ Hårfarger som farger håret lysere kan slite litt. Hvis du kun demper ned det grå i bunnen, der håret er ubehandlet vil det gå helt fint🥰 Du kan også bruke en toner/glansvask, det er en farge som vaskes gradvis ut og hvis du ønsker god dekkevne kan du beise det grå først😁 Her ser du hvordan du beiser: Kan jeg spørre om du har noen hjemmefarge/tonefavoritter for de med endel grå hår?
by Bente Skrevet 19. september 2021 #9 Skrevet 19. september 2021 Fløff skrev (På 16.9.2021 den 14.24): Kan jeg spørre om du har noen hjemmefarge/tonefavoritter for de med endel grå hår? Ja selvfølgelig kan du spørre om dette😁 Jeg har lansert en egen hårfargeserie i blonde nyanser: https://www.bybente.com Hvis du er mørk så er teknikken beising med fargekrem trikset uansett merke😉 Her ser du hvordan du gjør det:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå