AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #1 Skrevet 12. september 2021 Hei, Jeg har nylig kjøpt bolig og derfor flyttet bank til de som har gitt meg boliglån. Jeg har fått kort, bankID brikke og logget meg inn i nettbanken av den nye banken, men våknet på fredag til at min bankID var sperret på gamle banken, så der er alt fjernet. Problemet nå er at det står 0kr på den nye banken, så har/hadde i teorien 0kr å bruke denne helgen... (Takk gud for kredittkort) Noen som vet hvor lang tid det tar før alt er på plass? Takk på forskudd for svar! Anonymkode: 684a8...1a7
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #2 Skrevet 12. september 2021 Er nok i orden i morgen. Anonymkode: 94931...3de 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #3 Skrevet 12. september 2021 Du må nok innom nye banken med pass for å ordne BankId. Pengene er på plass i morgen. Anonymkode: 36940...868
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #4 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du må nok innom nye banken med pass for å ordne BankId. Pengene er på plass i morgen. Anonymkode: 36940...868 Som jeg skrev over; "Jeg har fått kort, bankID brikke og logget meg inn i nettbanken av den nye banken" Men da satser jeg på at pengene er over i morgen Anonymkode: 684a8...1a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå