AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #1 Skrevet 12. september 2021 Noen som har forslag til utfordringer eller lek i hverdagen for å piffe og pirre opp sexlivet? Feks: Løpet av en dag skal det suges/slikkes 5 ganger, der man avslutter etter 1min. Få partneren til å komme 3 ganger løpet av filmkvelden.. Forslag? :) Anonymkode: f8f9d...48f
Fioljenta Skrevet 12. september 2021 #2 Skrevet 12. september 2021 Gøy! - Hver gang du sier «jeg» skal du ta av et plagg (velg gjerne et annet ord enn «jeg», men la det være noe vanlig) - Mens partneren står ved kjøkkenbenken og lager middag, setter du deg på gulvet/en krakk med ryggen inntil kjøkkenbenken og gir oralsex - Tren styrke nakne på stuegulvet - Spill strip-poker - Se en romantisk film. Kyss hver gang de kysser i filmen. Ha sex hver gang de har sex i filmen. Stopp når de går over til neste scene. (Jeg har noen andre typer leker her i tilfelle du er interessert.) 💜 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #3 Skrevet 12. september 2021 Flere gode forslag der Anonymkode: f8f9d...48f
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #4 Skrevet 12. september 2021 Mye som kan gjøres.... Men om man bor sammen, ikke ha for mye sex. Det fant jeg ut, heller spare på kruttet og lysten. Så vi ha oss ca annenhver dag nå....holder igjen! Men koser og beføler for det....masse. De fleste i forhold blir lei av sex i perioder, så da fant vi ut at heller legge oss på en moderat greie som 2-3 ganger i uka ca...onani alene er kjempeviktig! Anonymkode: 2ec1b...599
visp Skrevet 12. september 2021 #5 Skrevet 12. september 2021 Jeg kan faktisk ikke tenkte meg noe mer avtennende. Sex skal komme naturlig; det skal ikke være planlagt til filler. 8
Hr. Aktiv Skrevet 12. september 2021 #6 Skrevet 12. september 2021 visp skrev (5 minutter siden): Jeg kan faktisk ikke tenkte meg noe mer avtennende. Sex skal komme naturlig; det skal ikke være planlagt til filler. Jeg ser jo i en travel hverdag så gjøres det ikke plass til kos og man bruker heller mye energi for å unngå nærhet enn det motsatte. Når er det naturlig da?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #7 Skrevet 12. september 2021 Bygg opp i fjorten dager og la det stå til hver fjortende dag. En skal ha tid til å lengte litt. Anonymkode: 4e3a9...a94
visp Skrevet 12. september 2021 #8 Skrevet 12. september 2021 Hr. Aktiv skrev (5 minutter siden): Jeg ser jo i en travel hverdag så gjøres det ikke plass til kos og man bruker heller mye energi for å unngå nærhet enn det motsatte. Når er det naturlig da? Om man unngår nærhet så slites det vel med lysten vil jeg tro. Da vil det nok ikke hjelpe å sette av tid i kalendre og med stoppeklokke. Sex i forskjellige former trenger ikke ta mye tid i hverdagen. Det er når man ikke egentlig har lyst at det føles som en tidstyv. Jeg ville da heller, som den under her foreslår, vente til lysten melder seg. 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #9 Skrevet 12. september 2021 Nakentrening! Yoga, styrketrening osv. Klespoker eller et annet enkelt kortspill man kan spille, og den som taper må kle av seg et plagg. Finnes brettspill og terninger og slik også som man kan bruke til slik lek. Anonymkode: cfa2a...e1b
Eplekakex Skrevet 12. september 2021 #10 Skrevet 12. september 2021 (endret) . Endret 12. september 2021 av Eplekakex .
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #11 Skrevet 12. september 2021 Har jo ikke blitt sagt at sexlivet er dårlig fra før. Litt nytenking og spenning er jo bare gøy, hvorfor skal sex være A4? Litt av poenget er å pirre opp over litt tid, da øker også lysta veldig, samtidig så skal det være lite og enkelt... Anonymkode: f8f9d...48f
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #12 Skrevet 12. september 2021 Planlegging av sex får meg til å grøsse. Noe mer turn off kan jeg nesten ikke tenke meg. Seksuell lek er improvisert og spontan, ikke noe som står på timeplanen. Anonymkode: add75...b65
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #13 Skrevet 12. september 2021 Hjelper med tips til den seksuelle leken, selvfølgelig noe som vil være spontant, står heller ingenting om at dette skal være planlagt sex. Ønsker tips til lure ting å gjøre når det måtte passe, og noe kreativt utenom det vanlige er alltid en oppkvikker Anonymkode: f8f9d...48f 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #14 Skrevet 12. september 2021 Jeg liker lek som innebærer å utfordre hverandre, eller det bruker jo å være utfordringer bare til meg da igrunn. Feks at jeg må gå naken under jakka i butikken, at jeg må finne et sted og onanere mens jeg er i bilen og ta et lite bildebevis, at jeg må finne et sted ute hvor jeg klarer å ta bilde av puppene mine og sende ham, at jeg må gå helt naken hjemme mens han er på trening, at jeg må ligge naken på sofaen mens vi ser film (starter med under dyna, men etter hvert i mer og mer utfordrende posisjoner) osv. Lekene våre innebærer at vi IKKE skal ta på hverandre men tenne hverandre likevel, men til slutt blir det jo umulig å holde tilbake. Syntes det er mye mer spennende!! Anonymkode: 8f2f4...ec5 1
Fioljenta Skrevet 12. september 2021 #15 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Planlegging av sex får meg til å grøsse. Noe mer turn off kan jeg nesten ikke tenke meg. Seksuell lek er improvisert og spontan, ikke noe som står på timeplanen. Anonymkode: add75...b65 Planlagt sex fungerer ikke alltid her i huset heller, nei. Men vi planlegger «oss-tid». Trenger ikke å bli sex av det, men tid der vi gir rom for hverandre. Når begge har travle timeplaner, synes jeg det er viktig å gi rom til hverandre. 🤗 Uansett, det jeg liker med denne tråden er at den gir ideer til hva vi kan gjøre hvis vi har lyst til å leke sammen. Jeg opplever at vi lett kjører oss inn i noen spor og da kan nye ideer hjelpe oss. Ikke alltid hodet mitt er like kreativt. 🥴 Spent på å høre flere ideer, jeg. 👍 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #16 Skrevet 13. september 2021 Fjernstyrte leker dere kan gå med offentlig og gi kontrollen til ham/henne. Så ta en tur på butikken, spise ute osv. Anonymkode: 4a233...60b
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #17 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Planlegging av sex får meg til å grøsse. Noe mer turn off kan jeg nesten ikke tenke meg. Seksuell lek er improvisert og spontan, ikke noe som står på timeplanen. Anonymkode: add75...b65 Tja, tenker at det kommer litt an på livsstil og hvordan hverdagen er lagt opp. Å planlegge tid til sex og lek i kveld etter at barnet er lagt, det kan også ses på som noe digg å glede seg til. Anonymkode: 4babd...967 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2021 #18 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fjernstyrte leker dere kan gå med offentlig og gi kontrollen til ham/henne. Så ta en tur på butikken, spise ute osv. Anonymkode: 4a233...60b Noen linker til bra fjernstyrte leketøy? Anonymkode: d2035...d3d
Fioljenta Skrevet 13. september 2021 #19 Skrevet 13. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen linker til bra fjernstyrte leketøy? Anonymkode: d2035...d3d Vi har hatt mye moro med we-vibe chorus (link til vår test). I motsetning til en del andre fjernstyrte leker, mistet vi ikke kontakten med denne. I tillegg kan den bøyes litt slik at den lå riktig. 😊
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #20 Skrevet 15. september 2021 Narrelek, der man gjør den andre kåt, men ikke noe mer bruker å slå bra ann her, blir god tenning til kvelds da! Anonymkode: f8f9d...48f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå