AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #1 Skrevet 12. september 2021 Hva tror du er grunnen til at det løsnet? Jeg sliter og ser ikke hva som stopper det. Anonymkode: 14408...e68
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #2 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva tror du er grunnen til at det løsnet? Jeg sliter og ser ikke hva som stopper det. Anonymkode: 14408...e68 En mann som lyttet til mine signaler når han berørte klitoris. Og ønsket å gi meg nytelse. Anonymkode: e243b...721
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #3 Skrevet 12. september 2021 Møtte en VELDIG tålmodig fyr som var opptatt av at jeg skulle nyte og være avslappet, samtidig som han så på min orgasme som en "kode" som måtte løses ved å være observant på signalene og reaksjonene mine. Det skal sies at jeg aldri hadde fått en orgasme noensinne i våken tilstand (ja, det er litt trist, men har en nokså spesiell bakgrunn der), så det var vanskelig for meg å gi ham noen form for veiledning annet enn hva jeg kjente i øyeblikket. Det ble en interessant utfordring for ham, men det tok ikke veldig lang tid før han fikk det til. Anonymkode: 06c32...f62 1
Fioljenta Skrevet 12. september 2021 #4 Skrevet 12. september 2021 Jeg ga slipp på orgasmejaget og fokuserte på å nyte. Vi tok oss god tid. Vi fokuserte på nærhet i hverdagen (kjærlighetsspråk, kyss og slikt) Vi eksperimenterte. Og han var lydhør. Men, altså, det tok litt tid for meg. Det husker jeg som veldig frustrerende. Hadde jeg kunne reist tilbake i tid, hadde jeg anbefalt meg å ta meg tid og ikke jage så mye. For meg hvor orgasmen som et glatt såpestykke. Jo mer jeg tviholdt på det, jo mer spratt det unna. 💜
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #5 Skrevet 12. september 2021 Fioljenta skrev (50 minutter siden): For meg hvor orgasmen som et glatt såpestykke. Jo mer jeg tviholdt på det, jo mer spratt det unna. 💜 Det er i grunnen en helt perfekt beskrivelse av hvordan jeg føler det også. Anonymkode: 06c32...f62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå