AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #1 Skrevet 12. september 2021 Vil gjerne gjøre noe for jenten min.hun er 33år å fikk kraftig reaksjon på vaksinen dose 2.ønsker å kjøpe noe eller vet ikke hva jeg kan gjøre for henne. noen råd? Vi bor ikke sammen enda Anonymkode: d0ca8...b46
Doktor Dyregod Skrevet 12. september 2021 #2 Skrevet 12. september 2021 Være der for hu. Kom med frokost/middag, blomster, eller noe du vet hu liker. Vise at du bryr deg. Hjelpe hu med husarbeid. 🤷♂️🤷♂️ Bare å velge
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #3 Skrevet 12. september 2021 Er litt vanskelig det og siden hun har samboeren der.de bor sammen pga av barn men er ikke sammen.kanskje bestille frokost til henne ? Hun får i seg inimalt med mat Anonymkode: d0ca8...b46
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #4 Skrevet 12. september 2021 Hva med å ta barna litt? Alt etter alder, men ut å finne på noe med de. Twnker at noen timer alene hadde vært godt om hun er syk. I tillegg så slipper hun dårlig samvittighet for å ikke underholde barna. Anonymkode: 17c83...f41
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #5 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva med å ta barna litt? Alt etter alder, men ut å finne på noe med de. Twnker at noen timer alene hadde vært godt om hun er syk. I tillegg så slipper hun dårlig samvittighet for å ikke underholde barna. Anonymkode: 17c83...f41 Eller, du er kjæreste? Trodde først du var moren hennes. Glem hva jeg skrev. 😅 litt tidlig her. Anonymkode: 17c83...f41
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #6 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eller, du er kjæreste? Trodde først du var moren hennes. Glem hva jeg skrev. 😅 litt tidlig her. Anonymkode: 17c83...f41 Ja vi er kjærester. Begge jente Anonymkode: d0ca8...b46
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #7 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva med å ta barna litt? Alt etter alder, men ut å finne på noe med de. Twnker at noen timer alene hadde vært godt om hun er syk. I tillegg så slipper hun dårlig samvittighet for å ikke underholde barna. Anonymkode: 17c83...f41 Samboeren tar de.ringer hun å sender mld men vil gjøre noe mer for henne Anonymkode: d0ca8...b46
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #8 Skrevet 12. september 2021 Lag Kurv med sjokolade, ting hun liker å spise, småting hun vil bli glad for. Blomst. Som kjæreste når hun bor sammen med en annen kjæreste så er det nok begrenset hva du får gjort ja. Noen er syke dager og andre måneder etter dose 2. Kanskje noe å lese? Anonymkode: c2eab...3ca
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #9 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Lag Kurv med sjokolade, ting hun liker å spise, småting hun vil bli glad for. Blomst. Som kjæreste når hun bor sammen med en annen kjæreste så er det nok begrenset hva du får gjort ja. Noen er syke dager og andre måneder etter dose 2. Kanskje noe å lese? Anonymkode: c2eab...3ca Ja er vanskelig , vil så gjerne hun skal bli bedre men vil gjøre noe fint for henne.hun vet jo eg bryr meg masse om henne og elsker henne men vil gjøre noe ekstra for henne Anonymkode: d0ca8...b46
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #10 Skrevet 12. september 2021 Spør om det er noe hun trenger. Kanskje hun trenger hvile. At du kan ta det igjen i morgen når hun er litt mer ovenpå. Sørger ikke samboeren for at hun får i seg mat? Eller er det matlysten det står på? Anonymkode: 730f3...dad
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #11 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Spør om det er noe hun trenger. Kanskje hun trenger hvile. At du kan ta det igjen i morgen når hun er litt mer ovenpå. Sørger ikke samboeren for at hun får i seg mat? Eller er det matlysten det står på? Anonymkode: 730f3...dad For å si det sånn de har ikke noe forhold.alt er dødt Anonymkode: d0ca8...b46
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #12 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): For å si det sånn de har ikke noe forhold.alt er dødt Anonymkode: d0ca8...b46 Så om hun ligger halvdød i sengen, og ikke klarer å komme seg til kjøkkenet for egen maskin, så må hun spørre en av ungene eller ringe en nabo for å ikke sulte ihjel? Anonymkode: 730f3...dad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå