Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns folk flest er så puslete!

"Å, jeg har en møll i huset! Jeg ligger her og skjelver!"

"Jeg tør ikke gå tur, det kan komme en elg!"

Nei, jeg kan ikke rense sluket, for det er så EKKELT!

Jeg prøver å være forståelsesfull når folk jeg jobber med bare ikke KAN ta heisen, eller fjerne en edderkopp. Men inni meg har jeg lyst til å riste dem!

Helt ærlig virker det som om de bare liker å være litt spesielle. Eller bare slippe ting. 

Når jeg tenker meg om gjelder det mest kvinner og jenter. Kanskje det skal være sjarmerende, eller interessant, å være litt... svak?

Anonymkode: dd5a2...646

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje noen reelt har fobi mot edderkopper og andre insekter? Kanskje noen er redd for å ta heisen? De klarer vel andre oppgaver på jobb? Alle har sine mindre sjarmerende sider, men det er bare en liten del av hele mennesket. De aller fleste folk er ganske fine folk som er verdt å bruke tid på. Resten får man tolerere i stillhet.

Anonymkode: f34b5...fb8

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

"Å, jeg har en møll i huset! Jeg ligger her og skjelver!"

"Jeg tør ikke gå tur, det kan komme en elg!"

Nei, jeg kan ikke rense sluket, for det er så EKKELT!

Dette er gode eksempler på lært adferd, og gjerne av foreldre som er like engstelige. Og å ikke rense sluket... det er egentlig bare manglende boevne. De færreste har en fobi som gjør dem lammet av frykt... 

Anonymkode: 60ae4...f7d

• Liker 2
Skrevet

Jeg er helt enig med deg TS, jeg synes folk (spesielt damer) er SÅ pinglete. 

Må bare bite irritasjonen i meg når folk forteller om hvor skummel en veps/orm/slange/edderkopp/elg var, eller hvor forferdelig det var da de ble våt på beina da de var ute i skog og mark...🙄🤯

• Liker 3
Skrevet

Jeg er faktisk litt enig med TS. Alt for mange damer er totalt hjelpeløse i mange tilfeller. Kan ikke henge opp et bilde, kan ikke fjerne spindelvev, kan ikke fylle spyleveske, osv. Jeg kjenner innimellom at jeg skjemmes på deres vegne. 

Anonymkode: 0ed04...17c

• Liker 3
Skrevet

Enig med ts! Mange gjør og sier slike ting for å få litt oppmerksomhet. 
det eneste jeg er redd for er mus. Men hadde fikt klart å tatt meg sammen om det kom ei mus inn i huset. Tror ikke det er så mange pingler egentlig, men at det er litt kult å hyle når de ser edderkopper 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...