Gå til innhold

Mannfolk som ikkje likar fotball...

Samantha

Anbefalte innlegg

Eller kva?? :sjarmor:

Diskuterte fotball i pausa på jobb en dag og eg uttalte at eg blir sprøøø av mannfolk som er heilt hekta på fotball og prioriterar det over alt (been there, done that- i et forhold altså).

Då svarar han eine:

"Pfft! Du skal berre vere glad til for at du kan få deg et skikkelig mannfolk. Mannfolk som ikkje er interessert i fotball er ikkje ekte mannfolk."

Dei fleste på pauserommet virka til å vere enige i det...

Og når eg tenker meg om så er alle dei yummi-store-og-sterke-masse-testosteron-mannfolka eg kjenner ganske opptatt av fotball...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt sier fotballgale mannfolk sånt ;)

Det jeg personlig forbinder med fotballgale menn er vel sånne halvfeite mannfolk som sitter og skriker og roper foran tv-skjermen. Ikke akkurat en maskulin bragd sånn som jeg ser det, det klarer t.o.m lille jeg.

Da er det noe annet med bestefar som var et skikkelig mannfolk, en ekte hardhaus som taklet absolutt alt hva livet hadde å by på av både godt og vondt. Eller broren hans, et skikkelig mannfolk som lå en time i isvann når han gikk gjennom isen. Han var i slutten av 70-årene når dette skjedde. Ingen av dem så forøvrig noensinne en fotballkamp. Når jeg tenker meg om så kjenner jeg kanskje ingen ekte fotballidioter, unntatt en god venninne da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt uenig. Samboeren min er absolutt et skikkelig mannfolk, og han ser (heldigvis) aldri fotball. Ja, det er faktisk alle jeg kjenner som ikke ser fotball.

Jeg tror dessuten at menn som er trygge på seg selv og sin manndom, ikke trenger å se fotball for å bevise noe. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er klar over at man ved en test av 5000 personer tidlig på 90 tallet kom frem til at fotball-idioter faktisk er akkurat det. Idioter. De var 1,7 % mindre intelligente enn de som ikke fant fotball interessant. Livet er mer enn fotball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dessuten at menn som er trygge på seg selv og sin manndom, ikke trenger å se fotball for å bevise noe.  ;)

Helt enig! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bellatrix

Jeg tror dessuten at menn som er trygge på seg selv og sin manndom, ikke trenger å se fotball for å bevise noe.  ;)

Enig. Fotball er en sport. En mann blir ikke mer mann av å se det, og en dame blir ikke mindre dame av å se det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

Jeg liker fotball, og skryter av det hele tiden. Dette fordi jeg er usikker på min egen manndom. Jeg har også liten penis.

Endret av Rattleshake
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varg-Menja
Og når eg tenker meg om så er alle dei yummi-store-og-sterke-masse-testosteron-mannfolka eg kjenner ganske opptatt av fotball...

I min omgangskrets er det motsatt. Alle deilige testosteron-menn jeg kjenner synes fotball er direkte tåpelig, og det passer meg nokså godt, egentlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotball er kjedelig, en landskamp eller to går greit, men det får da være grenser. På tv får du fotballkamp på dagen, i hver nyhetssending og i tillegg kommer sportsrevyen.. jeg må spy.... (spyyyyyyy). Så kommer det på radioen og i avisene. Snakk om å skrive mye om så lite..

Se heller en bra film.. som f.eks Rambo I, II og III.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sier som Arne Scheie jeg - Det er alt for lite fotball i verden!

Tror ikke jeg hadde klart å være sammen med en mann som avskydde fotball, uten at jeg skal påstå at menn som ikke liker fotball er mindre menn. Det er bare det at da er de ikke slike menn som jeg liker! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt uenig. Samboeren min er absolutt et skikkelig mannfolk, og han ser (heldigvis) aldri fotball. Ja, det er faktisk alle jeg kjenner som ikke ser fotball.

Helt enig! :klappe: Det var som om jeg skulle ha skrevet det sjøl ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg er delvis enig igjen :)

Selvfølgelig er ikke mengden fotballinteresse definisjonen på hvor mann man er.. jeg er jente og liker fotball og ser helst at mannfolket skal ha mer interesse for fotball enn meg... ( og da nytter det ikke bare vite at Norge en gang slo Brasil. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg sier som Arne Scheie jeg - Det er alt for lite fotball i verden!

Tror ikke jeg hadde klart å være sammen med en mann som avskydde fotball, uten at jeg skal påstå at menn som ikke liker fotball er mindre menn. Det er bare det at da er de ikke slike menn som jeg liker!  :hjerter:

Det er da egne kanaler på tv og egne blader. Hvis du mener det er for lite fotball så bør du kanskje skaffe deg noen av disse. Husk at det ikke blir mer fotball hvis ikke fotballfansen kjøper produktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke fordra fotball. Syns det opptar altfor stor plass i mediebildet. Det skulle vært forbudt at kanaler dropper ordinære sendinger til fordel for en idiotisk fotballkamp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke fordra fotball. Syns det opptar altfor stor plass i mediebildet. Det skulle vært forbudt at kanaler dropper ordinære sendinger til fordel for en idiotisk fotballkamp.

Å, du flørten!

:sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dum Perignon

Samboeren min er betydelig mer fotballinteressert enn hva jeg er. Men etter hvert har jeg begynt å skjønne hva hun mener når hun i andre sammenhenger snakker om gjennombruddshissighet i bakrommet, flat linje og offside...

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...