Dobbeltgjengleder Skrevet 11. september 2021 #1 Skrevet 11. september 2021 Når man leser nivået på debattene så er det tydelig at det er skrevet av folk med lav innsikt. Påstander uten bevis blir fremlagt som sannhet. Føler du noen gang at kvinneguiden er for samfunnets tapere? 7
CorvusCorax Skrevet 11. september 2021 #3 Skrevet 11. september 2021 Anser du deg selv som samfunnets taper? 10
Dobbeltgjengleder Skrevet 11. september 2021 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2021 CorvusCorax skrev (1 minutt siden): Anser du deg selv som samfunnets taper? Jeg har ikke skrevet over 3000 innlegg så nei. Jeg har et liv og bruker ikke tid på kvinneguiden til vanlig. 6
Archer Skrevet 11. september 2021 #5 Skrevet 11. september 2021 Dobbeltgjengleder skrev (4 minutter siden): Når man leser nivået på debattene så er det tydelig at det er skrevet av folk med lav innsikt. Påstander uten bevis blir fremlagt som sannhet. Føler du noen gang at kvinneguiden er for samfunnets tapere? Føler du att du er en taper? Tenker når du skriver her selv👀 5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #6 Skrevet 11. september 2021 Dobbeltgjengleder skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke skrevet over 3000 innlegg så nei. Jeg har et liv og bruker ikke tid på kvinneguiden til vanlig. Ja, særlig.......🤣 Anonymkode: 97fc5...de4 6
Dobbeltgjengleder Skrevet 11. september 2021 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2021 Archer skrev (1 minutt siden): Føler du att du er en taper? Tenker når du skriver her selv👀 Det er gøy å prøve ut forskjellige ting i livet, men jeg tilbringer ikke tid her til vanlig.
Dobbeltgjengleder Skrevet 11. september 2021 Forfatter #8 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, særlig.......🤣 Anonymkode: 97fc5...de4 Påstander uten bevis blir fremlagt som sannhet.
Archer Skrevet 11. september 2021 #9 Skrevet 11. september 2021 Dobbeltgjengleder skrev (16 minutter siden): Det er gøy å prøve ut forskjellige ting i livet, men jeg tilbringer ikke tid her til vanlig. 🤣🤣 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #10 Skrevet 11. september 2021 Jeg er ikke en taper, men en introvert. Jeg ønsker å gi råd til andre. Jeg er ikke en taper, men det er interessant å få innsikt i andre menneskers liv. Det er også befriende å uttrykke seg uten at alt skal være så seriøst hele tiden. Hva som er ansett som lav innsikt vil vel variere fra person til person. Det er lett å henvise til «bevis», men ingenting kan regnes som fakta. Alt er subjektivt. Jeg har en teori om at mennesker som skriver slike innlegg som TS, indirekte skriver til seg selv. Anonymkode: 39fb3...f72 7
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #11 Skrevet 11. september 2021 Hvordan vet du dette om du ikke bruker tid her? Anonymkode: 711ac...0fa 9
Gjest BittenTei Skrevet 11. september 2021 #12 Skrevet 11. september 2021 Dobbeltgjengleder skrev (33 minutter siden): Når man leser nivået på debattene så er det tydelig at det er skrevet av folk med lav innsikt. Påstander uten bevis blir fremlagt som sannhet. Føler du noen gang at kvinneguiden er for samfunnets tapere? I så fall... Hvorfor Er DU her da? Tydeligvis har du hengt her en stund, siden du - har dannet en oppfatning, kanskje basert på egen protokollføring - over samtlige "neandertaler-debatter" og slikt... over en god stund? Er det ikke bare å slutte å "www.kvinneguiden....", hvis du mener at flertallet er mindre intellektuelle her?
Gjest Småbrukmann Skrevet 11. september 2021 #13 Skrevet 11. september 2021 Dobbeltgjengleder skrev (35 minutter siden): Når man leser nivået på debattene så er det tydelig at det er skrevet av folk med lav innsikt. Påstander uten bevis blir fremlagt som sannhet. Føler du noen gang at kvinneguiden er for samfunnets tapere? Hva legger du i å være samfunnets vinnere? Sånn at jeg kan få svart deg på alle punktene du legger fram. Så får jeg en fasit av deg på om jeg er en taper eller vinner i samfunnet👍👏 Regner med at du er utpekt som dommer..
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #14 Skrevet 11. september 2021 Tenker det samme som deg ts 😅 jeg synes det er artig og lese om andre sine problemer 🤣 Artig og se hvor mye problemer kvinnfolk kan lage av små ting 🤣 Anonymkode: 302fa...27d 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #15 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tenker det samme som deg ts 😅 jeg synes det er artig og lese om andre sine problemer 🤣 Artig og se hvor mye problemer kvinnfolk kan lage av små ting 🤣 Anonymkode: 302fa...27d Glemte forresten og si at kvinner er samfunnets tapere 🤣 Sug og svelg, ha en trivelig helg 🍺 Anonymkode: 302fa...27d
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #16 Skrevet 11. september 2021 Overhodet ikke, la oss gå en tur i skogen! - korer alle dine samtaledamer! Anonymkode: 3effe...a56 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #17 Skrevet 12. september 2021 Så du tenker at absolutt alle på kvinneguiden er tapere utenom deg selv TS? 😂 Anonymkode: cf8d1...96f 7
Elysion Skrevet 12. september 2021 #18 Skrevet 12. september 2021 Dobbeltgjengleder skrev (11 timer siden): Når man leser nivået på debattene så er det tydelig at det er skrevet av folk med lav innsikt. Påstander uten bevis blir fremlagt som sannhet. Føler du noen gang at kvinneguiden er for samfunnets tapere? Dobbeltgjengleder skrev (11 timer siden): Jeg har ikke skrevet over 3000 innlegg så nei. Jeg har et liv og bruker ikke tid på kvinneguiden til vanlig. Du har ny bruker, derfor naturlig nok ikke 3000 innlegg - men du har klart å lage deg et bilde på samtlige her inne på den korte tiden? Bra jobba. 5
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #19 Skrevet 12. september 2021 Dobbeltgjengleder skrev (11 timer siden): Når man leser nivået på debattene så er det tydelig at det er skrevet av folk med lav innsikt. Påstander uten bevis blir fremlagt som sannhet. Føler du noen gang at kvinneguiden er for samfunnets tapere? Er du en taper? Anonymkode: 8e4a0...90f
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #20 Skrevet 12. september 2021 Tror det er flest tapere her inne, men også noen få vinnere. Anonymkode: 7d837...9b9 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå