Gå til innhold

Nerdene som spilte fotball på TVN

Anbefalte innlegg

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Tror det er lenge siden jeg har ledd så mye før. :ler: Synes de skal ha honnør for at de står på, til tross for at de er utrolig talentløse. Det blir en "må se" framover.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det var gøy, særlig siden jeg vet hvem den ene er, og det er morsomt å se ham i en litt annen setting en vanlig. Derimot synes jeg det er litt teit at de skal spille mot Vålerenga. Det hjelper jo ikke hvor mye de enn trener, om de så hadde fått flere år på seg, de ville aldri slått dem.

Skrevet

De var veldig flinke synes jeg! Også hadde de en helt annen holdning enn det jeg trodde de ville ha....sto jo ordentlig på. Bra gjort :)

Skrevet

Vi lo også godt .. har sjelden moret meg så mye over et TV program.

Synes de var herlig lite selvhøytidelige og hadde utrolig mye selvironi.

Blir nok til at vi kommer til å følge med her.

Skrevet

Veldig bra! (Vet også hvem en av nerdene er). :ler:

Utrolig mange morsomme personligheter, og de taklet jo situasjonen veldig godt.

Tror ikke de tenker så mye på at de kommer til og bli knust av Vålerenga. Den kampen er sluttmålet og helt sikkert en liten vitamininnsprøytning i seg selv. Reaksjonen på den beskjeden var jo utelukkende positiv. :icon_smile:

Skrevet

Tufte har vært mitt hjertelag siden første gang jeg så han halvfeite stakkaren på lottoreklamen. Det søte lille smilet og greier og greier.. :ler:

Blir bra det her..

Skrevet
Tufte har vært mitt hjertelag siden første gang jeg så han halvfeite stakkaren på lottoreklamen. Det søte lille smilet og greier og greier..  :ler:

Blir bra det her..

Som jeg skulle sagt det selv.

Skrevet

Det var utrolig morsomt. Ekstra gøy at en fra slekta mi er med;)

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Det var utrolig morsomt. Ekstra gøy at en fra slekta mi er med;)

Thorstvedt?

Skrevet

Jeg koste meg noe veldig med det programmet. Og det skal bli gøy å se hvor mye de utvikler seg!

Skrevet

Ja, dette var sånn "koselig-gjøre-narr-av" ; synes gutta viste stor stå-på vilje og potensiale!

:klappe:

Kommer nok til å følge med...

Skrevet

Ja, dette var morro! :ler:

Kongeunderholdning! Spillerne er jo så kule,- skikkelig ståpåtyper. :klappe:

Spesielt han ene der digger jeg! Er det ikke Martin han heter, han som var så god på å heade? :hoho:

Og Thorstvedt,- han er jo en skikkelig sympatisk type. Vittig å se når han snakka om guttas ferdigheter, virka som om han hadde store problemer med å holde seg alvorlig. :ler2:

Skrevet

Jeg syns det var skikkelig tragisk jeg, jeg syns bare synd på gutta. Greit nok at de er såkalte "nerder", men noen av de virker jo helt blåst.

Skrevet

Her blir det fast TV-tid hver mandag 21:30. Lo så jeg grein noen ganger. Det er godt at mennesker har litt selvironi. Det var spesielt morsomt var det når han som samlet på autografer klarte to på "vippen" og jublet. Da ble det stemning i stua. Kjenner også en som er med.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Jeg syns det var skikkelig tragisk jeg, jeg syns bare synd på gutta. Greit nok at de er såkalte "nerder", men noen av de virker jo helt blåst.

Jeg synes det er fint at folk er forskjellige du.

Skrevet

Jeg lo så tårene trilla. :grine2: Passende musikk de hadde lagt til noe av det der. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...