Gjest Devil's Spawn Skrevet 26. september 2005 #1 Skrevet 26. september 2005 Tror det er lenge siden jeg har ledd så mye før. Synes de skal ha honnør for at de står på, til tross for at de er utrolig talentløse. Det blir en "må se" framover.
Nella Skrevet 26. september 2005 #2 Skrevet 26. september 2005 God underholdning i stua ja Heia Tufte
Arkana Skrevet 26. september 2005 #3 Skrevet 26. september 2005 Ja, det var gøy, særlig siden jeg vet hvem den ene er, og det er morsomt å se ham i en litt annen setting en vanlig. Derimot synes jeg det er litt teit at de skal spille mot Vålerenga. Det hjelper jo ikke hvor mye de enn trener, om de så hadde fått flere år på seg, de ville aldri slått dem.
Månekvinnen Skrevet 26. september 2005 #4 Skrevet 26. september 2005 De var veldig flinke synes jeg! Også hadde de en helt annen holdning enn det jeg trodde de ville ha....sto jo ordentlig på. Bra gjort
LilleBille Skrevet 26. september 2005 #5 Skrevet 26. september 2005 Vi lo også godt .. har sjelden moret meg så mye over et TV program. Synes de var herlig lite selvhøytidelige og hadde utrolig mye selvironi. Blir nok til at vi kommer til å følge med her.
@lfa Skrevet 26. september 2005 #6 Skrevet 26. september 2005 Veldig bra! (Vet også hvem en av nerdene er). Utrolig mange morsomme personligheter, og de taklet jo situasjonen veldig godt. Tror ikke de tenker så mye på at de kommer til og bli knust av Vålerenga. Den kampen er sluttmålet og helt sikkert en liten vitamininnsprøytning i seg selv. Reaksjonen på den beskjeden var jo utelukkende positiv. :icon_smile:
hecuba Skrevet 26. september 2005 #7 Skrevet 26. september 2005 Tufte har vært mitt hjertelag siden første gang jeg så han halvfeite stakkaren på lottoreklamen. Det søte lille smilet og greier og greier.. Blir bra det her..
Annie Skrevet 27. september 2005 #8 Skrevet 27. september 2005 Tufte har vært mitt hjertelag siden første gang jeg så han halvfeite stakkaren på lottoreklamen. Det søte lille smilet og greier og greier.. Blir bra det her.. ← Som jeg skulle sagt det selv.
Iselilja Skrevet 27. september 2005 #9 Skrevet 27. september 2005 Det var utrolig morsomt. Ekstra gøy at en fra slekta mi er med;)
Gjest Devil's Spawn Skrevet 27. september 2005 #10 Skrevet 27. september 2005 Det var utrolig morsomt. Ekstra gøy at en fra slekta mi er med;) ← Thorstvedt?
Champagnepiken Skrevet 27. september 2005 #11 Skrevet 27. september 2005 Jeg koste meg noe veldig med det programmet. Og det skal bli gøy å se hvor mye de utvikler seg!
Gjest Gjesta Skrevet 27. september 2005 #12 Skrevet 27. september 2005 Søren, det fikk jeg ikke med meg
Ottine Skrevet 27. september 2005 #13 Skrevet 27. september 2005 Ja, dette var sånn "koselig-gjøre-narr-av" ; synes gutta viste stor stå-på vilje og potensiale! Kommer nok til å følge med...
Naken Skrevet 27. september 2005 #14 Skrevet 27. september 2005 Ja, dette var morro! Kongeunderholdning! Spillerne er jo så kule,- skikkelig ståpåtyper. Spesielt han ene der digger jeg! Er det ikke Martin han heter, han som var så god på å heade? Og Thorstvedt,- han er jo en skikkelig sympatisk type. Vittig å se når han snakka om guttas ferdigheter, virka som om han hadde store problemer med å holde seg alvorlig.
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #15 Skrevet 27. september 2005 Jeg syns det var skikkelig tragisk jeg, jeg syns bare synd på gutta. Greit nok at de er såkalte "nerder", men noen av de virker jo helt blåst.
*M* Skrevet 27. september 2005 #16 Skrevet 27. september 2005 Her blir det fast TV-tid hver mandag 21:30. Lo så jeg grein noen ganger. Det er godt at mennesker har litt selvironi. Det var spesielt morsomt var det når han som samlet på autografer klarte to på "vippen" og jublet. Da ble det stemning i stua. Kjenner også en som er med.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 27. september 2005 #18 Skrevet 27. september 2005 Jeg syns det var skikkelig tragisk jeg, jeg syns bare synd på gutta. Greit nok at de er såkalte "nerder", men noen av de virker jo helt blåst. ← Jeg synes det er fint at folk er forskjellige du.
Midnattsol Skrevet 27. september 2005 #19 Skrevet 27. september 2005 Jeg lo så tårene trilla. :grine2: Passende musikk de hadde lagt til noe av det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå