AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #1 Skrevet 11. september 2021 Vurderer å sende inn en søknad for å tjene noen ekstra kroner. Noen som har erfaringer fra å være mentor som ønsker å dele? Hva som helst, både positivt, og gjerne om du har noe negativt 😄 Anonymkode: 5e85a...d2c
Dobbeltgjengleder Skrevet 11. september 2021 #2 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vurderer å sende inn en søknad for å tjene noen ekstra kroner. Noen som har erfaringer fra å være mentor som ønsker å dele? Hva som helst, både positivt, og gjerne om du har noe negativt 😄 Anonymkode: 5e85a...d2c Hva slags snitt har du?
Syvsoveren Skrevet 11. september 2021 #3 Skrevet 11. september 2021 (endret) Dobbeltgjengleder skrev (13 minutter siden): Hva slags snitt har du? 4,7 fra videregående. Endret 11. september 2021 av Syvsoveren
Dobbeltgjengleder Skrevet 11. september 2021 #4 Skrevet 11. september 2021 Syvsoveren skrev (1 minutt siden): 4,7 fra videregående. Det tror jeg er for lavt
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #5 Skrevet 11. september 2021 Har du Googlet? Kvalifikasjoner Du har karakter 5 eller høyere i fagene du skal undervise i Du har fylt 18 år Du har gode pedagogiske evner Du er motivert for å lære fra deg Du har plettfri vandel Behersker norsk flytende, både skriftlig og muntlig Anonymkode: 9a810...c1e
Syvsoveren Skrevet 11. september 2021 #6 Skrevet 11. september 2021 Dobbeltgjengleder skrev (8 minutter siden): Det tror jeg er for lavt Det får være opp til de å bestemme. Min laveste karakter er 4, og jeg har opptil flere femmer og to seksere, så jeg vet ikke. Jeg tenker mer på om det er en god jobb å søke på, eller om jeg bør holde meg unna.
Dobbeltgjengleder Skrevet 11. september 2021 #7 Skrevet 11. september 2021 Syvsoveren skrev (2 minutter siden): Det får være opp til de å bestemme. Min laveste karakter er 4, og jeg har opptil flere femmer og to seksere, så jeg vet ikke. Jeg tenker mer på om det er en god jobb å søke på, eller om jeg bør holde meg unna. Hvorfor i all verden går du igjennom et firma hvis du skal tjene penger på å undervise?
Syvsoveren Skrevet 11. september 2021 #8 Skrevet 11. september 2021 Dobbeltgjengleder skrev (21 minutter siden): Hvorfor i all verden går du igjennom et firma hvis du skal tjene penger på å undervise? Hvorfor ikke? Og hvordan ellers? Bedre å ha sikre lønnsavtaler og noen som tar seg av det administrative.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå