Gå til innhold

Svigers

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har en svigersøster som lever i sin egen verden hvor foreldra har ofret alt for henne og barnebarna. Jeg er med samboer og møter mildt sagt oppoverbakke. Jeg mistet bestevennen min til kreft, svigersøster var tilfeldigvis på tlf og jeg sa jeg nå fikk et dødsbudskap og ikke orker snakke, men det jeg fikk tilbake var, se snappen av barnet mitt. Det samme var når jeg holdt på miste pappa. Han havnet på intensiven en uke men de spurte aldri. Har også åpnet om eksen av Pappa og at han ødela alt av minner når det ble slutt.da mener jeg sette fyr og kaste i søpla, hun har ikke nevnt ett ord. Må dog nevne når hun har opplevd utroskap eller vært syk har vi vært på tlf 24/7

Anonymkode: 0db20...73d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke helt hvor du vil…

Anonymkode: 64871...4a8

• Liker 5
Skrevet

Eksen av pappa? Det gikk litt i ball på slutten der, skjønte okke hvem som gjorde hva

Anonymkode: beaa0...403

Skrevet

Skjønner ikke helt hva du skriver, men forstår det slik at du opplever at du gir mye til din svigersøster når hun opplever noe, mens hun aldri gir deg noe når du opplever noe vondt? At hun er selvsentrert?

Det er vanskelig å endre andre mennesker. Men du kan alltids prøve å prate med henne om hva du føler. 

Anonymkode: 4c07f...26c

• Liker 2
Skrevet

Kanskje hun føler det er kleint å snakke med deg om faren din som overreagerte med å brenne masse greier etter et brudd? Det har vel ingenting med henne å gjøre? Hvis du har et sterkt behov for å snakke med akkurat henne om det så må du ta det opp og ikke forvente at hun skal gjøre det.

Anonymkode: 6e26e...035

• Liker 1
Skrevet

Virker som at hun er av typen som ikke er spesielt interessert i andre mennesker men forventer at alle andre skal være veldig interesserte i henne. Hvis hun er av typen som forventer enveiskjøring hele veien, ville jeg distansert meg litt fra henne (uten å skape drama), og justert forventningsnivået mitt helt ned til null. Enkelte har bare ikke noe å gi til andre mennesker. 

• Liker 2
Gjest Hvemsomhelst
Skrevet (endret)

Det er alltid vanskelig å kommunisere, dele og sosialisere når det er enveis. Det er mange som har snakket inn i mine ører, men lukket sine egne.   Jeg er unnvikende og konfliktsky, så om jeg opplever at folk ikke møter meg med samme aksept og tillit, så dropper jeg dem.  Da har jeg like mye glede av kjøkkenveggen som den personen.

Endret av Hvemsomhelst
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Chantielle mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...