Gå til innhold

Synes man på instagramstory hvis man deaktiverer konto?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom til skade for å se en Instagram-story til en person som jeg ikke burde sett, har deaktivert Instagram kontoen min midlertidig, vil det komme opp at jeg har sett den? Hjelp

Anonymkode: 6465c...9d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kommer opp. Dessverre.. hva var det du så som du ikke skulle sett??

Anonymkode: 8fb6e...336

Skrevet

Søren… ikke noen krise bare rart at jeg har sett på profilen til personen…  Men da vil ikke h*n  se profilen min hvis de klikker på navnet? Det er ingen måte å fjerne det på? For en flau situasjon. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.9.2021 den 0.01):

Søren… ikke noen krise bare rart at jeg har sett på profilen til personen…  Men da vil ikke h*n  se profilen min hvis de klikker på navnet? Det er ingen måte å fjerne det på? For en flau situasjon. 

Det vil se verre ut om personen får opp «kontoen er deaktivert» eller noe sånt, ETTER du har sett storyen. Det blir ganske obvious da. Bedre å være kul om det, og om personen spør… si at du kom over profilen og var nysgjerrig. Ferdig 

Anonymkode: 89308...82d

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Det vil se verre ut om personen får opp «kontoen er deaktivert» eller noe sånt, ETTER du har sett storyen. Det blir ganske obvious da. Bedre å være kul om det, og om personen spør… si at du kom over profilen og var nysgjerrig. Ferdig 

Anonymkode: 89308...82d

De vil ikke få opp at kontoen er deaktivert nei. De vil ikke kunne få opp noe som helst. Når man deaktivere kontoene sine på sosiale medier så forsvinner man fra alt. Man kan heller ikke søke opp vedkommende gjennom google.. 

AnonymBruker skrev (På 12.9.2021 den 0.01):

Så du kan puste lettet ut for at vedkommende ikke at sjekke deg ut nå som du har deaktivert kontoen din.

Skrevet

Jeg søkte opp (i meldinger på insta) ei jeg har skrevet meldinger med som har slettet kontoen sin, der stod det slettet konto eller noe sånt istedet for navnet hennes. 

Anonymkode: 2e848...9a7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...