AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #1 Skrevet 11. september 2021 Er det noen her som er flinke å tyde drømmer eller mareritt? Jeg har veldig ofte mareritt om at jeg drar ekle ting opp av halsen. Det er enten lange slimsnorer som er like tykke som halshullet eller lange tyggegummisnorer som sitter fast i halsen. Felles for disse to scenarioene er at snorene er metervis lange og vanskelig å dra ut da de liksom sitter fast i svelget. snorene ryker og jeg må bak i svelget for å hente enden på snoren igjen og fortsette å dra. Hvis det ikke er slim eller tyggegummi- snorer jeg drar ut, drømmer jeg at noe creme fresh aktig som hele tiden veller opp i munnen og jeg spytter og spytter og får aldri munnen tom. Disse drømmene er særdeles ubehagelige og jeg har dem mange ganger hver uke. Hva betyr dette? Og hvordan blir jeg kvitt dem?! Anonymkode: 16719...dce
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #2 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er det noen her som er flinke å tyde drømmer eller mareritt? Jeg har veldig ofte mareritt om at jeg drar ekle ting opp av halsen. Det er enten lange slimsnorer som er like tykke som halshullet eller lange tyggegummisnorer som sitter fast i halsen. Felles for disse to scenarioene er at snorene er metervis lange og vanskelig å dra ut da de liksom sitter fast i svelget. snorene ryker og jeg må bak i svelget for å hente enden på snoren igjen og fortsette å dra. Hvis det ikke er slim eller tyggegummi- snorer jeg drar ut, drømmer jeg at noe creme fresh aktig som hele tiden veller opp i munnen og jeg spytter og spytter og får aldri munnen tom. Disse drømmene er særdeles ubehagelige og jeg har dem mange ganger hver uke. Hva betyr dette? Og hvordan blir jeg kvitt dem?! Anonymkode: 16719...dce slim kan være symbol for slimball "mennesker" som er vanskelige å stole på. Tau er noe som holder folk sammen. Kanskje du sliter med å stole på noen. Munn og hals betyr kommunikasjon. Jeg lurer på om du sliter litt med kommunikasjon med andre. Kanskje du plages av det å skape forhold, kommunisere på en sann og ærlig måte, uten manipulasjon eller uærlighet. Anonymkode: eeda6...6f2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #3 Skrevet 11. september 2021 Måten å bli kvitt det på er å lære. Drømmer er symboler som brukes for å fortelle oss hva vi skal lære. Det virker som du bør lære gode måter å kommunisere med andre på. Håper det passer? Anonymkode: eeda6...6f2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #4 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Er det noen her som er flinke å tyde drømmer eller mareritt? Jeg har veldig ofte mareritt om at jeg drar ekle ting opp av halsen. Det er enten lange slimsnorer som er like tykke som halshullet eller lange tyggegummisnorer som sitter fast i halsen. Felles for disse to scenarioene er at snorene er metervis lange og vanskelig å dra ut da de liksom sitter fast i svelget. snorene ryker og jeg må bak i svelget for å hente enden på snoren igjen og fortsette å dra. Hvis det ikke er slim eller tyggegummi- snorer jeg drar ut, drømmer jeg at noe creme fresh aktig som hele tiden veller opp i munnen og jeg spytter og spytter og får aldri munnen tom. Disse drømmene er særdeles ubehagelige og jeg har dem mange ganger hver uke. Hva betyr dette? Og hvordan blir jeg kvitt dem?! Anonymkode: 16719...dce Er det noe du ønsker å si til noen, men ikke får sagt? Anonymkode: f127a...5e5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #5 Skrevet 11. september 2021 😱😱😱😱 du har helt rett!! 😱😱 Jeg vokste opp sterkt hjernevasket der det å si sin egen mening eller si ifra var både forbudt og farlig. Jeg har noen fæle forhold bak meg som stadig plager meg pga jeg ikke klarer å beskytte og stå opp for meg selv. Jeg har ikke kontakt med moren min pga den tøffe barndommen og hvordan vi har hatt det som voksne sammen. Det er veldig sårt og jeg føler meg hjelpeløs, ikke hørt og at det jeg står for etter utallige år med kamp for meg selv er galt. Så dette gir absolutt mening for meg. Tusen takk! Anonymkode: 16719...dce 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #6 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 😱😱😱😱 du har helt rett!! 😱😱 Jeg vokste opp sterkt hjernevasket der det å si sin egen mening eller si ifra var både forbudt og farlig. Jeg har noen fæle forhold bak meg som stadig plager meg pga jeg ikke klarer å beskytte og stå opp for meg selv. Jeg har ikke kontakt med moren min pga den tøffe barndommen og hvordan vi har hatt det som voksne sammen. Det er veldig sårt og jeg føler meg hjelpeløs, ikke hørt og at det jeg står for etter utallige år med kamp for meg selv er galt. Så dette gir absolutt mening for meg. Tusen takk! Anonymkode: 16719...dce Da har du nok forklaringen der ja. Anonymkode: f127a...5e5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #7 Skrevet 11. september 2021 Når jeg begynte å få tilsvarende mareritt, viste det seg at jeg hadde en mycoplasmainfeksjon i lungene. Ei venninne som har slitt med slike mareritt hele livet, endte til slutt med diagnosen cystisk fibrose. Så mitt spørsmål er om du har noen kjent sykdom i lunger elker luftveier, eller om du sliter med symptomer på noe sånt? Støvmiddallergi, for den del? For ikke alle drømmer er rent symbolske. Når jeg har smerter i hendene, drømmer jeg at jeg ikke greier å skrive under viktige papirer eller slå nummeret til ambulansen. Når jeg hadde problemer med nakken, drømte jeg igjen og igjen at noen overfalt meg og slo meg der. Når jeg har alvorlige menssmerter drømmer jeg at jeg aborterer og når jeg hadde skikkelig tannpine drømte jeg at jeg ble torturert. Når jeg har feber og bader i min egen svette, drømmer jeg at det pøsregner og at jeg er kliss våt og ikke finner ly. Det skulle ikke forundre meg om du sliter med tett hals og/eller sliming om natta (eller hele tida). Anonymkode: 864c4...109
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #8 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Når jeg begynte å få tilsvarende mareritt, viste det seg at jeg hadde en mycoplasmainfeksjon i lungene. Ei venninne som har slitt med slike mareritt hele livet, endte til slutt med diagnosen cystisk fibrose. Så mitt spørsmål er om du har noen kjent sykdom i lunger elker luftveier, eller om du sliter med symptomer på noe sånt? Støvmiddallergi, for den del? For ikke alle drømmer er rent symbolske. Når jeg har smerter i hendene, drømmer jeg at jeg ikke greier å skrive under viktige papirer eller slå nummeret til ambulansen. Når jeg hadde problemer med nakken, drømte jeg igjen og igjen at noen overfalt meg og slo meg der. Når jeg har alvorlige menssmerter drømmer jeg at jeg aborterer og når jeg hadde skikkelig tannpine drømte jeg at jeg ble torturert. Når jeg har feber og bader i min egen svette, drømmer jeg at det pøsregner og at jeg er kliss våt og ikke finner ly. Det skulle ikke forundre meg om du sliter med tett hals og/eller sliming om natta (eller hele tida). Anonymkode: 864c4...109 Det er interessant! Nei, jeg har aldri slitt med svelg, hals, lunger. Jeg sliter med kronisk migrene og unnvikende personlighetsforstyrrelse Anonymkode: 16719...dce
Sunnys Skrevet 12. september 2021 #9 Skrevet 12. september 2021 Har du fått noe i munnen du ikke ønsket noen gang?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #10 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): 😱😱😱😱 du har helt rett!! 😱😱 Jeg vokste opp sterkt hjernevasket der det å si sin egen mening eller si ifra var både forbudt og farlig. Sikkert lurt å sjekke lungene og da, som de over snakker om. Men da handler det muligens om at du må lære deg å si din mening, si hva du tenker, hva du vil og hva du føler. Husk at de som er glad i deg vil vite hva du vil og hva du mener. Men at man kan være i usunne relasjoner med syke folk som ikke liker dette. Men du skal gjøre det allikevel. Når du gjør det får folk respekt for deg og behandler deg deretter. Det er tøft når man som barn ikke fikk lære at det er bra å si sin mening. Men du må altså lære deg dette i voksen alder. Anonymkode: eeda6...6f2
Gjest Lawyam Skrevet 12. september 2021 #11 Skrevet 12. september 2021 Det samme som de andre; innestengte følelser, dritt du ønsker å få ut, seighet tyder på at du er konfliktsky, pusteproblem at du ønsker frihet. Alt i alt følelse av blokkering, noe som sitter fast og er vanskelig å få ut, det kommer litt, men så henger det alltids noe igjen (slimet).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå