Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, eg lurte på om det er noen som har gode tips med dokumentert effekt mot hårvekst? Eg har begynt å spare ut fra en Bob-sveis og VET eg må smøre meg med tålmodighet for å spare ut til langt hår, MEN om det er noe eg kan gjøre i mellomtiden for at det skal vokse ut sunt og fortere så ønsker eg gjerne alle tips dere har 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil anbefale deg å passe godt på håret ditt mens du sparer🥰 Bruk leave-in balsam som beskytter og pleier️ Det var dette som fikk mitt hår langt, før splittet det seg bare., så klipp bittelitt tupper innimellom slik at du får bort splitta tupper, har håret først delt seg, deler det seg bare videre oppover i håret🤨 Masse lykke til! 

Gjest Lilleluring
Skrevet

Du KAN prøve fast Shampo og balsam. 

Skrevet

Alle vet at hårveksten på hodet er omvendt proporsjonal med den på skuldrene og ryggen. Hadde jeg kunnet transplantere derfra ville jeg sett ut som Bon Jovi på 80-tallet.

Skrevet
by Bente skrev (29 minutter siden):

Jeg vil anbefale deg å passe godt på håret ditt mens du sparer🥰 Bruk leave-in balsam som beskytter og pleier️ Det var dette som fikk mitt hår langt, før splittet det seg bare., så klipp bittelitt tupper innimellom slik at du får bort splitta tupper, har håret først delt seg, deler det seg bare videre oppover i håret🤨 Masse lykke til! 

Tusen takk for svar. Det er akkurat dette som har vært problem tidligere når eg har spart. At det splitter seg og blir flisete 🤔 så demotiverende å spare da 🤪 

• Liker 1
Skrevet
Lilleluring skrev (29 minutter siden):

Du KAN prøve fast Shampo og balsam. 

At eg skal bruke shampo  og balsam? Takk for tipset, det var nytt for meg 😉

Skrevet

Da jeg en gang i tida sparte ut håret, så var tilfeldigvis egg en stor del av kostholdet mitt. (det kunne fort bli fire speilegg i løpet av en dag 😜)  Det grodde ganske godt på toppen i løpet av den sommeren. Muligens det var tilfeldig, men det er jo ikke utenkelig at det hadde en sammenheng.

Skrevet
Henko skrev (21 minutter siden):

Hvis du skal ha best effekt med denne bør du vaske håret hver kveld den første tiden🥰 Celle produksjon er mye høyere på natten😉 

Skrevet
Henko skrev (45 minutter siden):

Men må eg bruke begge deler eller er en av de mest funksjonell? 😊 

Skrevet
by Bente skrev (24 minutter siden):

Hvis du skal ha best effekt med denne bør du vaske håret hver kveld den første tiden🥰 Celle produksjon er mye høyere på natten😉 

Hver kveld! Det var ofte 😱 i typ 2 ukers tid da kanskje? 

Skrevet

Du kan heller massere hodebunnen hver gang du vasker det, det får blodsirkulasjonen i gang. Gjør du dette hver gang så skal love deg at håret ditt vokser fortere.

Anonymkode: 6f07e...1c2

Skrevet

Jeg har lest at ølgjær kan få håret til å vokse fortere, og skal prøve det selv. Er en lang tråd om det her på kg. 

Anonymkode: a052d...548

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har lest at ølgjær kan få håret til å vokse fortere, og skal prøve det selv. Er en lang tråd om det her på kg. 

Anonymkode: a052d...548

Det skal eg sjekke ut! Takk for tips! 🙌

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.9.2021 den 9.35):

Du kan heller massere hodebunnen hver gang du vasker det, det får blodsirkulasjonen i gang. Gjør du dette hver gang så skal love deg at håret ditt vokser fortere.

Ja det har eg lest. Man finner noen punkter midt på hodet, et med 8 finger og et punkt med 12 finger. Men det er kjedelig, så er nok lettere å å bare massere godt når man vasker håret 😁 

Skrevet
C8H10N4O2 skrev (På 11.9.2021 den 23.24):

Da jeg en gang i tida sparte ut håret, så var tilfeldigvis egg en stor del av kostholdet mitt. (det kunne fort bli fire speilegg i løpet av en dag 😜)  Det grodde ganske godt på toppen i løpet av den sommeren. Muligens det var tilfeldig, men det er jo ikke utenkelig at det hadde en sammenheng.

Egg  spiser eg masse av så tror ikke eg skal øke noe i mengde der🤪 men takk for tips! 

Skrevet
Henko skrev (9 timer siden):

Ja det har eg lest. Man finner noen punkter midt på hodet, et med 8 finger og et punkt med 12 finger. Men det er kjedelig, så er nok lettere å å bare massere godt når man vasker håret 😁 

Riktig, det enkle er ofte det beste 😄 Bare masser du ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...