AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #1 Skrevet 11. september 2021 Jeg er blitt utrolig kresen. Jeg spiser bare frukt, ost, youghurt av og til, sjokolade, potetgull og brød. Av og til litt grønnsaker og bønner. I dag tenkte jeg å utfordre meg selv, så jeg kjøpte tunfisk i olje, og spiste det på knekkebrød. Det var veldig godt. I dag har jeg Spist en boks tunfisk med 2 Knekkebrød, 1 brødskive med kremost, 1 brødskive med ost, eple og druer, og etterpå tenkte jeg å spise nøtter dekt i sjokolade og eventuelt litt chips. Syns dere dette ser bra ut? Er det et fullverdig kosthold? evt hva annet spesifikt burde jeg inkludere daglig? Anonymkode: 74e2b...25c
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #2 Skrevet 11. september 2021 Du har spist en liten frokost, en liten lunsj og litt lørdagsgodt? Anonymkode: 04ec6...0b2 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #3 Skrevet 11. september 2021 Det er litt lite, men samtidig er det ikke så gærent heller. Kan du dytte inn litt mer så blir det bra. Anonymkode: 41fa1...569
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #4 Skrevet 11. september 2021 Du må ihvertfall ha mer grønnsaker. Gulrot og sukkererter dyppet i hummus f eks? Anonymkode: 41fa1...569
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #5 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er blitt utrolig kresen. Jeg spiser bare frukt, ost, youghurt av og til, sjokolade, potetgull og brød. Av og til litt grønnsaker og bønner. I dag tenkte jeg å utfordre meg selv, så jeg kjøpte tunfisk i olje, og spiste det på knekkebrød. Det var veldig godt. I dag har jeg Spist en boks tunfisk med 2 Knekkebrød, 1 brødskive med kremost, 1 brødskive med ost, eple og druer, og etterpå tenkte jeg å spise nøtter dekt i sjokolade og eventuelt litt chips. Syns dere dette ser bra ut? Er det et fullverdig kosthold? evt hva annet spesifikt burde jeg inkludere daglig? Anonymkode: 74e2b...25c Mangler vel litt middagsmat. Det er ofte lettere å få i seg mer næring gjennom varm mat. Ettersom du liker både bønner og tunfisk så ser jeg for meg at du kan komme til å like ganske mye variert mat bare du prøver. Anonymkode: 7e63c...ca1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #6 Skrevet 12. september 2021 Du mangler proteiner. Det trenger kroppen. Du spiser litt bønner? Spist mer. Prøv kikerter, egg, kjøtt, osv. Du spiser nesten bare karbohydrater og litt fett. Anonymkode: 24ba4...a46
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #7 Skrevet 12. september 2021 Det handler antakelig om å bli voksen. Ta ansvar for eget liv og slutt med det barnslige tullet. Ta en titt på nyhetene eller avisene burde det være nok til å kunne bli takknemlig nok og innse at du er født med gullskje i munnen. Anonymkode: fbe9c...232
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #8 Skrevet 12. september 2021 Spiser du egg? Egg innholder alt kroppen trenger, minus c-vitaminer. Anonymkode: 87409...7e7
_popcorn_ Skrevet 12. september 2021 #9 Skrevet 12. september 2021 Kjære trådstarter, Denne tråden stenges, da den bryter med retningslinjene for dette rommet. * Diskusjoner om daglig inntak under 1200 kcal tillates ikke. Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege eller annet helsepersonell for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. _popcorn_, mod
Anbefalte innlegg