Gå til innhold

Klarer ikke å få i meg nok næring, kan noen se over det her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blitt utrolig kresen. Jeg spiser bare frukt, ost, youghurt av og til, sjokolade, potetgull og brød. Av og til litt grønnsaker og bønner.

I dag tenkte jeg å utfordre meg selv, så jeg kjøpte tunfisk i olje, og spiste det på knekkebrød. Det var veldig godt.  I dag har jeg Spist en boks tunfisk med 2 Knekkebrød, 1 brødskive med kremost, 1 brødskive med ost, eple og druer, og etterpå tenkte jeg å spise nøtter dekt i sjokolade og eventuelt litt chips. Syns dere dette ser bra ut? Er det et fullverdig kosthold? 

evt hva annet spesifikt burde jeg inkludere daglig?

Anonymkode: 74e2b...25c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har spist en liten frokost, en liten lunsj og litt lørdagsgodt?

Anonymkode: 04ec6...0b2

• Liker 2
Skrevet

Det er litt lite, men samtidig er det ikke så gærent heller. Kan du dytte inn litt mer så blir det bra.  

Anonymkode: 41fa1...569

Skrevet

Du må ihvertfall ha mer grønnsaker. Gulrot og sukkererter dyppet i hummus f eks? 

Anonymkode: 41fa1...569

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er blitt utrolig kresen. Jeg spiser bare frukt, ost, youghurt av og til, sjokolade, potetgull og brød. Av og til litt grønnsaker og bønner.

I dag tenkte jeg å utfordre meg selv, så jeg kjøpte tunfisk i olje, og spiste det på knekkebrød. Det var veldig godt.  I dag har jeg Spist en boks tunfisk med 2 Knekkebrød, 1 brødskive med kremost, 1 brødskive med ost, eple og druer, og etterpå tenkte jeg å spise nøtter dekt i sjokolade og eventuelt litt chips. Syns dere dette ser bra ut? Er det et fullverdig kosthold? 

evt hva annet spesifikt burde jeg inkludere daglig?

Anonymkode: 74e2b...25c

Mangler vel litt middagsmat. Det er ofte lettere å få i seg mer næring gjennom varm mat. Ettersom du liker både bønner og tunfisk så ser jeg for meg at du kan komme til å like ganske mye variert mat bare du prøver. 

Anonymkode: 7e63c...ca1

Skrevet

Du mangler proteiner. Det trenger kroppen. Du spiser litt bønner? Spist mer. Prøv kikerter, egg, kjøtt, osv. Du spiser nesten bare karbohydrater og litt fett.

Anonymkode: 24ba4...a46

Skrevet

Det handler antakelig om å bli voksen. Ta ansvar for eget liv og slutt med det barnslige tullet. Ta en titt på nyhetene eller avisene burde det være nok til å kunne bli takknemlig nok og innse at du er født med gullskje i munnen.

Anonymkode: fbe9c...232

Skrevet

Spiser du egg? Egg innholder alt kroppen trenger, minus c-vitaminer. 

Anonymkode: 87409...7e7

Skrevet

Kjære trådstarter,

Denne tråden stenges, da den bryter med retningslinjene for dette rommet.

* Diskusjoner om daglig inntak under 1200 kcal tillates ikke.

Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege eller annet helsepersonell for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine.

_popcorn_, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...