AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #1 Skrevet 11. september 2021 Jeg har brukt kontaktlinser i 25 år og det fungerer kjempefint. Aldri hatt noe trøbbel på noe vis. "Problemet" er at jeg har skjeve hornhinner som egentlig burde vært korrigert. Jeg har prøvd en type kontaktlinser med sånn korrigering, men klarte ikke å bli komfortabel med dem. Prøvde samme merke som jeg stort sett bruker i vanlige linser. Er det noen som har tips til en linsetype som korrigerer skjeve hornhinner som de synes fungerer? Anonymkode: 26ed7...717
miss summers Skrevet 11. september 2021 #2 Skrevet 11. september 2021 Jeg bruker acuvue oasys dagslinser. Er veldig fornøyd med de. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #3 Skrevet 11. september 2021 Jeg bruker også oasys. Både dagslinser og ukeslinser. Veldig fornøyd. Har du vært hos optiker og prøvd? Jeg har en annen akse enn det synsprøvene sier jeg skal ha fordi linsene snur/vrir seg litt på øyet. Tror jeg skulle ha 80 og 110 men har 90 på begge øynene. Kanskje det er der problemet ligger? I tillegg så har jeg ikke samme korrigering for skjeve hornhinner som på brillene mine. Anonymkode: b6155...b09
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #4 Skrevet 12. september 2021 miss summers skrev (13 timer siden): Jeg bruker acuvue oasys dagslinser. Er veldig fornøyd med de. Takk! Det var de jeg prøvde..... Anonymkode: 26ed7...717
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #5 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg bruker også oasys. Både dagslinser og ukeslinser. Veldig fornøyd. Har du vært hos optiker og prøvd? Jeg har en annen akse enn det synsprøvene sier jeg skal ha fordi linsene snur/vrir seg litt på øyet. Tror jeg skulle ha 80 og 110 men har 90 på begge øynene. Kanskje det er der problemet ligger? I tillegg så har jeg ikke samme korrigering for skjeve hornhinner som på brillene mine. Anonymkode: b6155...b09 Jeg har vært hos optiker ja, og det var de som valgte ut hvilken linse jeg skulle prøve.... Kanskje jeg må prøve en annen akse.... Takk for tips! Anonymkode: 26ed7...717
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #6 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg har vært hos optiker ja, og det var de som valgte ut hvilken linse jeg skulle prøve.... Kanskje jeg må prøve en annen akse.... Takk for tips! Anonymkode: 26ed7...717 Hvis du har vært tilbake på etterkontroll har de nok sett det om aksen var feil. Og hvis du har linseabn kan du gå tilbake så mange ganger du vil for å finne en linse du er konfortabel med. De bestiller inn prøve linser slik at man ikke trenger kjøpe en hel pakke. Og det beste er at det er helt gratis. Anonymkode: b6155...b09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå