Gå til innhold

Blir stresset av at mannen ser/tar på meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært gjennom ufattelig mye drit, er ganske sikker på at han er bipolar (har samme symptomer som faren som har diagnosen) men mener han ikke trenger hjelp. Har være redd ham før og redd for barna men han hat enten klart å skjerpe seg eller så har han en god periode. Jeg bare fikser ham ikke, er irritert på alt han sier og gjør (klarer å skjule det), kan kjenne ubehag når jeg merker han ser intenst på meg og vil egentlig ikle han skal ta på meg. Han vil så gjerne at jeg skal få følelsene tilbake, spesielt siden vi har små barn. 

Noen som har hatt det slik og klart å komme gjennom det - fått følelser tilbake til tross for at du egentlig ikke vil vite mer av partneren din? Føler meg låst inne 😞

Anonymkode: 5fe19...3ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beste er å reise bort og gjøre noe sammen for å skape bånd. Å gå til samtaler er nå greit nok, men kikk etter couple retreats. Finnes en mengde av dem der man jobber sammen som ett par

Skrevet

Det der hørtes veldig vanskelig ut, kan ikke helt forstå hvordan du skal kunne bli værende sammen med en du har fått helt avsmak for?

Anonymkode: 9beb1...23b

• Liker 2
Skrevet

Jeg har hatt en slik periode med min mann, men det gikk over etter noen måneder. Men nå skal det sies at min mann er både snill, stabil, kjekk, trygg og god, og det var ingenting annet enn meg selv som "var skyld i" at jeg fikk avsmak og mistet alt av følelser. 

Dette gikk over uten at jeg gjorde noe aktivt. Det var faktisk en drøm som snudde det hele, av alle ting...🙄 Hadde en veldig levende drøm om at han døde, og da gikk jeg bokstavelig talt over natta fra å ikke tåle trynet på han til at han omtrent ikke fikk meg vekk fra fanget sitt.  

Anonymkode: 7bbb5...028

• Liker 1
Skrevet

Kan jeg spørre om hva han gjorde som gjorde deg/barna redd?

Anonymkode: ca76c...90b

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Kan jeg spørre om hva han gjorde som gjorde deg/barna redd?

Anonymkode: ca76c...90b

Han var mye sint på en veldig aggressiv måte

ts

Skrevet

Har du bedt han om å slutte å stirre på deg?

Har han vært voldelig?

Om han mener at han ikke trenger hjelp, så skjønner jeg godt at du vil ut av forholdet. Det må virkelig være en forutsetning for å kunne fortsette!

Anonymkode: d0c8f...180

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du bedt han om å slutte å stirre på deg?

Har han vært voldelig?

Om han mener at han ikke trenger hjelp, så skjønner jeg godt at du vil ut av forholdet. Det må virkelig være en forutsetning for å kunne fortsette!

Anonymkode: d0c8f...180

På grensen til voldelig med barna for noen år siden

Skrevet

Kjenner meg igjen, fikk heldigvis ikke barn med han. Du bør ut av forholdet før han merker at du blir stressa av å ha han rundt deg. For når han merker det, havner du ennda mer i trøbbel. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...