Gjest holdermeg Skrevet 26. september 2005 #1 Skrevet 26. september 2005 Hei, jeg liker å holde meg og ha sex med en kjempefull blære. dette gir meg alltid den beste or***men!! Jeg prøver å klare meg med ett maks to toalettbesøk om dagen, rekorden min uten å tisse er på nesten 32 timer. Noen flere her som liker sånt?
Gjest gjest1 Skrevet 26. september 2005 #2 Skrevet 26. september 2005 Er ganske sikkert på at det ikke er bra for blæra di at du holder deg så lenge.
Gjest Bellatrix Skrevet 26. september 2005 #3 Skrevet 26. september 2005 Det der er definitivt ikke sunt.
Gjest Gitte Skrevet 26. september 2005 #4 Skrevet 26. september 2005 kan man ikke bli sjuk av å ikke tisse? blærekatar eller noe? hørtes ikke bra ut... ei heller deilig
Maja23 Skrevet 26. september 2005 #5 Skrevet 26. september 2005 Er ganske sikkert på at det ikke er bra for blæra di at du holder deg så lenge. ← enig! det er kjempelett å pådra seg blærebetennelse og urinveisinfeksjon etc. definitivt ikke sunt. kan ikke klare å forestille meg at det er noe behagelig heller...men smaken er som baken uansett så setter jeg helsa fremfor en heidundrende orgasme på det viset,for uansett -får man problemer med urinveiene,så er det jammen ikke behagelig og ha sex heller!
Gjest holdermeg Skrevet 26. september 2005 #6 Skrevet 26. september 2005 kan man ikke bli sjuk av å ikke tisse? blærekatar eller noe? hørtes ikke bra ut... ei heller deilig Har ikke merket noen problmer med blærekatar og slike ting, har holdt på med dette en del år nå og har ikke hatt noen blæresykdommer. Og jeg kan love deg at det er kjempe deilig, når du tror blæra di er i ferd med å sprekke og mannen stikker, ja du kan sikkert tenke deg selv det er bare så ubeskrivelig, prøv selv så skjønner du hva jeg mener:)
Gjest seroxata Skrevet 26. september 2005 #7 Skrevet 26. september 2005 høres ikke helt sunt ut, men men
Gjest gjesta Skrevet 26. september 2005 #8 Skrevet 26. september 2005 Jeg er nok motsatt av deg. Har jeg den minste mistanke om at jeg må på do så må jeg dit før jeg kan nyte og slå meg helt løs.
Gjest Soldier Skrevet 26. september 2005 #9 Skrevet 26. september 2005 Gikk på rekruttskolen med en som gikk rundt i korridorene med sprengte øyer og knyttede never. Det tok faktisk 4-5 uker før han havnet på psykiatrisk institusjon.
Gjest holdermeg Skrevet 26. september 2005 #10 Skrevet 26. september 2005 Gikk på rekruttskolen med en som gikk rundt i korridorene med sprengte øyer og knyttede never. Det tok faktisk 4-5 uker før han havnet på psykiatrisk institusjon. ?? hva har det med dette å gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #11 Skrevet 27. september 2005 Jeg prøver å klare meg med ett maks to toalettbesøk om dagen, rekorden min uten å tisse er på nesten 32 timer. Tror ikke det der er bra for blæra de, du kommer til å få store blære problemer etterhvert:(
Hu i Svingen Skrevet 27. september 2005 #12 Skrevet 27. september 2005 Gikk på rekruttskolen med en som gikk rundt i korridorene med sprengte øyer og knyttede never. Det tok faktisk 4-5 uker før han havnet på psykiatrisk institusjon. ←
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #13 Skrevet 27. september 2005 Eg tror ikke det er alvorligt ment, Pisser du ikke på deg når du får orgasme?
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #14 Skrevet 27. september 2005 Jeg kan til en viss grad forstår hva du mener. Jeg holder meg ikke for å få bedre orgasmer, men om vi er i gang og jeg kjenner at jeg kanskje må tisse snart så er det mye bedre. Men, å holde seg på den måten du gjør er IKKE sunt. (Hva var dealen med rekrutten forresten? Skjønte ikke den...)
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #15 Skrevet 27. september 2005 Jeg kan til en viss grad forstår hva du mener. Jeg holder meg ikke for å få bedre orgasmer, men om vi er i gang og jeg kjenner at jeg kanskje må tisse snart så er det mye bedre. Men, å holde seg på den måten du gjør er IKKE sunt. (Hva var dealen med rekrutten forresten? Skjønte ikke den...) ← Han hadde kanskje holdt seg for lenge...?
Gjest Milah Skrevet 27. september 2005 #16 Skrevet 27. september 2005 Jeg er nok motsatt av deg. Har jeg den minste mistanke om at jeg må på do så må jeg dit før jeg kan nyte og slå meg helt løs. ← Har det akkurat på samme måten.. Er livredd for å tisse på meg..
Gjest holdermeg Skrevet 27. september 2005 #17 Skrevet 27. september 2005 Eg tror ikke det er alvorligt ment, Pisser du ikke på deg når du får orgasme? Joda det gjør jeg, og det liker både jeg og mannen min kjempegått, og det å tisse under orgasmen gjør opplevelsen bare ennå bedre
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #18 Skrevet 27. september 2005 UUH ,tenk hvordan det gamle tisset stinker... De som driver med wet sex drikker jo kjempemye for å vanne ut urinen slika at den er lys og ikke lukter. Og alle vet hvor GULT tisset er etter en del timer.
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #19 Skrevet 27. september 2005 Han hadde kanskje holdt seg for lenge...? ← Aha, thanx
Gjest gjest1 Skrevet 27. september 2005 #20 Skrevet 27. september 2005 Å ja, snart miger du blod hvis du får infeksjon :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå