AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #1 Skrevet 11. september 2021 Har halvlangt hår, som jeg striper sånn ca en gang i halvåret. Stusser med jevne mellomrom. Da håret mitt er bølgete, så velger jeg å rette det, ca 1 gang i uken. Syntes i håret i lang tid er blitt veldig "sprøtt" og frissete, der det før var ganske glatt og sundt, spesielt etter å ha passert 40 år. Hva gjør jeg for å få det sunnere/glattere? Hvilke produkter anbefales for å gi det mer liv, og at det rett og slett blir mer "glatt" på overflaten og ikke så frissete? Tenker da på produkter jeg kan bruke som "leave in" over natten, eller noe jeg bare kan klemme i om morningen? Anonymkode: ebb85...ff0
by Bente Skrevet 11. september 2021 #2 Skrevet 11. september 2021 Jeg hadde anbefalt mer fuktighet til håret ditt🥰 Når håret virker sprøtt trenger det fukt. Leave-in balsam som er varmebeskyttende er også viktig ettersom rettetang trekker ut fuktighet. Håret er dessverre litt som huden når vi eldes, trenger mer næring🥰 Kan også anbefale å ta over en toner i håret ditt, det vil gjøre håret mer shiny✨ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå