AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #1 Skrevet 11. september 2021 Advarsel ekle opplysninger jeg tok første pille mifegyne idag halv 11. kl 14.30 kom det store klumper å mye blod. Blør kraftig å det renner ut av meg. Har ingen smerter kun vanlige mens smerter. skal ta piller for abort på mandag, men lurer på om dette var aborten, å at jeg ikke trenger de pillene ? Sykehuset tar ikke tlf, så vil gjerne høre deres opplevelse å hva dere tror. Anonymkode: ec96b...61f
Blod Skrevet 11. september 2021 #2 Skrevet 11. september 2021 Du venter til du får svar fra de som har peiling. Om du ikke får tak i dem på forhånd så møter du opp likevel. Dette er noe du virkelig vil fullføre ordentlig, ikke halvveis. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #3 Skrevet 11. september 2021 Om det kommer mye klumper, så er det i gang ihvertfall.. kommer sikkert litt an på uke du er i. Men jeg har hatt ganske vondt og blødd MYE begge gangene 😅 Anonymkode: fe950...6f4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #4 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Advarsel ekle opplysninger jeg tok første pille mifegyne idag halv 11. kl 14.30 kom det store klumper å mye blod. Blør kraftig å det renner ut av meg. Har ingen smerter kun vanlige mens smerter. skal ta piller for abort på mandag, men lurer på om dette var aborten, å at jeg ikke trenger de pillene ? Sykehuset tar ikke tlf, så vil gjerne høre deres opplevelse å hva dere tror. Anonymkode: ec96b...61f Jeg hadde det sånn. Lite smerter men det begynte å blø veldig mye kun etter inntak av Mifegyne. Blødde ut nattbind på en halvtime, men da jeg ringte sykehuset fikk jeg bare beskjed om å legge meg. Følte meg skikkelig uvel og like etter besvimte jeg på baderomsgulvet. Da ringte samboer etter ambulanse. Det står også i Felleskatalogen at noen kan oppleve å abortere kun etter inntak av Mifegyne, men dette kan man ikke vite sikkert før man blir undersøkt gynekologisk. Jeg gjorde det. Men det skjedde først på Legevakten. Etterpå ble jeg innlagt på sykehus. Jeg ville ringt sykehuset igjen med en gang, og ikke nøl med å dra dit direkte eller ringe etter ambulanse dersom du blir svimmel, kvalm og føler du snart besvimer. Regner med du ikke er alene hjemme? Anonymkode: 18045...559
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #5 Skrevet 11. september 2021 Kan legge til at på sykehuset prøvde de å fullføre aborten med Cytotec. Dette pågikk i flere dager men jeg bare fortsatte å blø og blø uten stans. Besvimte til slutt på nytt og da tok endelig legen affære og fjernet restene i livmoren ved hjelp av et vakuum-sug. Først da stoppet blødningen. Men da hadde jeg allerede mistet svært mye blod, og fikk to poser blodoverføring etterpå. Jeg skulle ønske de hadde stoppet med Cytotec lenge før og heller bare tømt livmoren først som sist, så hadde jeg sluppet å bli så dårlig. Anonymkode: 18045...559
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #6 Skrevet 11. september 2021 Jeg var gravid med tvillinger å fikk en slik blødning som deg i helgen. Fikk tablett fredag og skulle legges inn mandagen å få utført aborten med tabletter i skjeden. Jeg trodde jeg hadde abortert men hadde ikke det. Graviditeten var fortsatt intakt selvom mye blødning i helgen. De sjekket meg med UL tilfelle. Lykke til❤️ Anonymkode: a2d1a...e8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå