AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #1 Skrevet 11. september 2021 Jeg har begynt å jogge i skogen. Er ikke noe særlig trent men prøver jo å være best mulig. Har selvsagt observert at på tv så driver jo alle de friitrettsutøverene å løper i bare trusa og en bh så jeg vurderer å gjøre det jeg også når jeg løper i skogen. Men er sant at man løper fortere i trusa enn med bukse? Anonymkode: 1eac0...40e
LeneXCII Skrevet 12. september 2021 #2 Skrevet 12. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg har begynt å jogge i skogen. Er ikke noe særlig trent men prøver jo å være best mulig. Har selvsagt observert at på tv så driver jo alle de friitrettsutøverene å løper i bare trusa og en bh så jeg vurderer å gjøre det jeg også når jeg løper i skogen. Men er sant at man løper fortere i trusa enn med bukse? Anonymkode: 1eac0...40e Vil tro at det er mest pga at det ikke skal bli varmt. Ellers teller jo lav vekt på klærne positivt, men du skal nok være på et høyt nivå for at du skal ha en fordel av å løpe i kort shorts kontra tights . Løp i det du synes er behagelig! Endret 12. september 2021 av LeneXCII 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #3 Skrevet 12. september 2021 Tights uten noe under funker best for min del Jeg shortskorte. Anonymkode: 18325...010 1
Snabeltann Skrevet 12. september 2021 #4 Skrevet 12. september 2021 Løper i trusa på tredemølla, men det går ikke fortere. Alt for kaldt ute til å løpe i trusa! Kan til nøds gå for shorts om sommeren ute, men det er jammen ikke mange dagene🤣 Tror det har vært 3 dager i sommer der temperaturen har vært tett under 20 grader. For min del har nok ikke antrekket noe å si for farta.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #5 Skrevet 12. september 2021 Jeg løper naken, har en sti i området her hvor det sjelden kommer folk. Anonymkode: 7ecf9...b7f 1
Jeffe Skrevet 12. september 2021 #6 Skrevet 12. september 2021 Man løper raskest naken. Klær = vekt/masse. Mer vekt/masse = tregere. Derfor det ikke er lov å løpe naken i OL. Løpe naken = juks. 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #7 Skrevet 12. september 2021 De springer vel kun i trusa på TV så publikum kan se de i trusa. Sykkelshorts er nok bedre. Fortsatt tettsittende men dekker til mer, og man springer ikke fort om man konstant tenker på at rumpesprekken viser eller man får trusa opp i sprekken akkurat. Anonymkode: 5e590...740 1
Million Skrevet 12. september 2021 #8 Skrevet 12. september 2021 Ja, å løpe i truse og sports-bh er nok det riktige valget i høst- og vinter-Norge som vi nå går inn i! De tiendedels sekundene fortere du løper i et slikt antrekk, er nok viktige for en amatør som deg. Who will know?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #9 Skrevet 12. september 2021 Man gjør alt raskere om man har trusa utenpå tightsen, det vet jo alle. Anonymkode: 7e39f...a22
Hr. Aktiv Skrevet 12. september 2021 #10 Skrevet 12. september 2021 Tja i skogen foretrekker jeg tights. Da slipper jeg innsekter som angriper beina mine i gresset og lyngen.
Snabeltann Skrevet 12. september 2021 #11 Skrevet 12. september 2021 Hr. Aktiv skrev (21 minutter siden): Tja i skogen foretrekker jeg tights. Da slipper jeg innsekter som angriper beina mine i gresset og lyngen. Og gull når det er brennesle som strekker seg over stien!
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #12 Skrevet 12. september 2021 Kvinner løper fortere i trusa. Ikke menn Anonymkode: b3e01...77b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå