AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #1 Del Skrevet 11. september 2021 Dette lurer jeg veldig på! Hvordan merker man når forholdet blir mer vennskapelig enn noe annet? Er du mer venn enn kjæreste med din samboer? Bor dere fortsatt sammen? Anonymkode: 77567...c68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #2 Del Skrevet 11. september 2021 Hvordan man merker det? Mindre kåtskap, mindre lengsel. Anonymkode: b92b1...b43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wandagirl Skrevet 11. september 2021 #3 Del Skrevet 11. september 2021 Det er vanlig når forelskelsen går over. Sett av tid til å være kjærester for å beholde spenning og begjær. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #4 Del Skrevet 11. september 2021 Den dagen du ser på kjæresten din og ikke føler en viss "spenning". Når nærheten og lysten forsvinner bit for bit. Jeg ser fortsatt på kjæresten min og føler meg heldig som har han. Han er den kjekkeste og fineste. Han er også min bestevenn 🙂 5 år sammen. Anonymkode: 93c6c...29f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2021 #5 Del Skrevet 15. september 2021 AnonymBruker skrev (På 11.9.2021 den 20.41): Den dagen du ser på kjæresten din og ikke føler en viss "spenning". Når nærheten og lysten forsvinner bit for bit. Jeg ser fortsatt på kjæresten min og føler meg heldig som har han. Han er den kjekkeste og fineste. Han er også min bestevenn 🙂 5 år sammen. Anonymkode: 93c6c...29f Heldige du! Jeg og kjæresten min møttes i februar og ble offisielle i mai. Har allerede sluttet å ha sex omtrent. Jeg synes han er dødskjekk og verdens fineste, og han sier jeg er fin tilbake, men vi har seriøst sex kanskje en gang annenhver uke siden mai/juni. Drømmen min er å være sammen i 5+ år og fremdeles synes at kjæresten er kjekk og ha jevnlig sex. Til TS tenker jeg (av erfaring) at når man slutter å være noen form for intime, da er man plutselig bare venner. Eksen min og jeg hadde ikke sex på et halvt år før vi «tvang oss» til å ha masse sex siste måneden før vi slo opp. Jeg hatet det, følte jeg tvang meg selv til å pule en kompis jeg ikke syntes var kjekk. Endte opp med å slå opp etter 5 år sammen. Anonymkode: 658af...6e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #6 Del Skrevet 16. september 2021 Merker det etter 2 år sammen, STORMforelsket gjensidig begge to, klarte ikke holde hendene unna hverandre. Fikk barn veldig fort ( vi er i slutten av 30 årene) og selv om jeg enda er dypt forelsket i han så har jeg ikke helt samme behov for å ha sex slik det var i starten. Jeg har uansett hatt litt ( evnt mye) mer behov for sex. Jeg syns det er så viktig at man også er venner, for hva har vi da og falle tilbake på om vi ikke kan snakke sammen, le, ha noe felles annet enn sex som i utganspunktet var slik forholdet startet. Viktig å kommunisere, og vite at det er vanlig at ting endrer seg uten at det nødvendigvis er noe galt. Vi har også begge to erfaring med langvarig forhold fra før. Jeg i et dødt ekteskap, men hans i et ubalansert ( dog med intimitet) der han ikke hadde særlig han skulle sagt. Det er så godt at vi begge kan være oss selv, på godt og vondt og at det er lov å være sliten og lei uten at det er noe galt i forholdet. Anonymkode: 0f9b7...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #7 Del Skrevet 16. september 2021 Har vært sammen i 11 år og 9 måneder, og har sex nesten daglig. Noen dager opptil 3 ganger. Anonymkode: 62c0f...e0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 16. september 2021 #8 Del Skrevet 16. september 2021 Min erfaring er at det går over i en mer vennskapelig form. Det kan man vel umulig unngå, eller? Det betyr ikke at det er slutt på sex og romantikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #9 Del Skrevet 16. september 2021 Ja det tror jeg er vanlig, i allefall etter å ha hvert sammen i f.eks 20 + år. Er mer venner enn kjærster. Jeg antar at mye av dette kommer av svært mye negativitet som har skjedd mellom oss, på mange plan. Egentlig har vi nok vokst fra hverandre for lenge siden, men vi har vel aldri passet godt sammen i utgangspunktet. Bor fortsatt sammen pga barna bla. En merker vel at man ikke er så nære lenger ift at det både er lite åpenhet, ærlighet, glede, sex. Mye irritasjon og krangling. Anonymkode: e2624...114 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2021 #10 Del Skrevet 16. september 2021 Isambard skrev (7 minutter siden): Min erfaring er at det går over i en mer vennskapelig form. Det kan man vel umulig unngå, eller? Det betyr ikke at det er slutt på sex og romantikk. Enig i denne. mener ikke at det er noe galt i det. men hvor spennende kan det fortsette å være etter X antall år sammen? Tror det er bedre med de som har den innstillingen - Hvis ikke blir jo "alt" galt og det er lettere å være misfornøyd og ikke vite hva som er normalt og ikke... Anonymkode: 77567...c68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå