AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #1 Skrevet 11. september 2021 Snakker selvsagt ikke om opptatte folk som har åpne forhold, hvor det er avklart og greit at man puler på si. Nei, sikter til de som de som er utro, hvor partneren hjemme tror at alt er bra. Hva hadde du tenkt hvis den du var interessert i fortalte at de tidligere har vært den andre kvinnen/mannen? Hadde det vært en dealbreaker for deg? Selv hadde jeg nok blitt betenkt, for jeg føler jo at det sier litt om ens holdninger og verdier. Hvis de er i stand til å bli forelsket i og respektere noen som bedrar sin partner, da har de kanskje et litt avslappet forhold til trofasthet selv? Anonymkode: 57449...5a5 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #2 Skrevet 11. september 2021 Skjønner hva du mener. Datet en som hadde kastet ut ei dame før sex da han fant ut at hun hadde type, han ble ordentlig sint av sånt og jeg følte meg da trygg på at han var en skikkelig type. Men til gjengjeld har jeg selv ligget med enkelte i forhold da jeg var yngre og umoden, mens da jeg fikk meg kjæreste var utroskap NO GO for meg og jeg så knapt i en annen mann sin retning alle de årene jeg var i et forhold. Var rett og slett ekstremt hengiven til min eks. Så det trenger ikke si at man hadde utført utroskap selv. Anonymkode: 2c595...7d7
so_what Skrevet 11. september 2021 #3 Skrevet 11. september 2021 Jeg klarer ikke å stole på folk som demonstrerer at de ikke er til å stole på. Etter min eks, som var mytoman, bestemte jeg meg for at jeg ikke trenger mennesker i livet mitt jeg ikke kan stole på. Dette prinsippet har vært direkte årsak til at jeg har kuttet ut flere mennesker. Ikke alle disse har gjort meg personlig noe vondt, men det er lett for meg å konkludere at vedkommende er giftig basert på hvordan jeg observerer at de behandler andre. Dette gjelder ikke kun romantiske partnere/utroskap, men generelt.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #4 Skrevet 11. september 2021 Er det bedre å date en singel mann som bedrar deg etterhvert? Fordi veeeldig mange er utro, om det er mot deg eller andre. Anonymkode: 38d26...35b 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #5 Skrevet 11. september 2021 Nei, såfremt jeg hadde funnet ut av det hadde det vært fullstendig uinteressant. Samme med personer som har vært utro. Det er samme ulla, og ikke noe for meg som har et visst minimum av moralsk kompass. Anonymkode: 3049c...dfa 3
GammelKaktus Skrevet 11. september 2021 #6 Skrevet 11. september 2021 Nei egentlig ikke, har lite respekt for folk som roter seg opp i folk som er opptatt. 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #7 Skrevet 11. september 2021 Nei. Absolutt ikke! Handler om respekt, selvrespekt eller mangelen på det. Jeg kunne nok ha stolt på hen i forhold med meg. Fortid skal liksom være fortid. Men har hen bidratt til så mye drit, så vil hen meg ikke. Jeg vil ikke ha hen uansett. Anonymkode: 0e5d8...3c7
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #8 Skrevet 11. september 2021 Nei, det hadde vært fullstendig uaktuelt. Anonymkode: bb7b1...fe8 2
wandagirl Skrevet 11. september 2021 #10 Skrevet 11. september 2021 Jeg har klart å rote meg borti en opptatt mann selv. Noe jeg fant ut av etterhvert. Vanskelig å bryte, selv om det var det jeg gjorde. Er ikke alltid det er så svart/hvitt. Men jeg har uansett ikke lyst til å vite om partners tidligere erobringer. Det viktigste er tilliten vi har til hverandre og kjenner hverandres grenser. 4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #11 Skrevet 11. september 2021 Tja. Spørs litt på hvorfor, historikken osv. Anonymkode: d562c...988 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #12 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Snakker selvsagt ikke om opptatte folk som har åpne forhold, hvor det er avklart og greit at man puler på si. Nei, sikter til de som de som er utro, hvor partneren hjemme tror at alt er bra. Hva hadde du tenkt hvis den du var interessert i fortalte at de tidligere har vært den andre kvinnen/mannen? Hadde det vært en dealbreaker for deg? Selv hadde jeg nok blitt betenkt, for jeg føler jo at det sier litt om ens holdninger og verdier. Hvis de er i stand til å bli forelsket i og respektere noen som bedrar sin partner, da har de kanskje et litt avslappet forhold til trofasthet selv? Anonymkode: 57449...5a5 Høres ut som en dårlig deal og oppskriften på at noe rakner etterhvert. Anonymkode: 7e7eb...547
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #13 Skrevet 12. september 2021 Gjør det noe om han eller hun har hatt sex med en opptatt mann eller kvinne? Hva har denne personen gjort galt? Anonymkode: 6e6d2...e0c 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #14 Skrevet 12. september 2021 Nei. Kunne ikke være sammen med noen som er opptatt eller har vært sammen med noen som er opptatt. Anonymkode: 90908...784 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #15 Skrevet 12. september 2021 Jo, er forsåvidt sammen med en slik. Men han var også gift selv. Altså, to godt gifte i et forhold på si. To ganger har han gjentar suksessen ... Dette da han var sammen med sin ekskone. Hun fant aldri ut av det. Og, ja, jeg vet at jeg er litt dust som gir ham en sjanse. Anonymkode: d8e03...719
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #16 Skrevet 12. september 2021 Gøy med alle som skriker nei nei. Tror dere menn er ærlige om hvorfor det blir slutt? 😂 Funnet på mange løgner selv opp igjennom. Kvinner er lettlurte Anonymkode: cbabf...694 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #17 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Gjør det noe om han eller hun har hatt sex med en opptatt mann eller kvinne? Hva har denne personen gjort galt? Anonymkode: 6e6d2...e0c Han eller hun har hatt sex med en opptatt mann eller kvinne. Anonymkode: 0e5d8...3c7 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #18 Skrevet 12. september 2021 En som har ligget med noen i forhold uten at de visste at den andre var det og sluttet når de fann det ut? Greit. En som laaangt tilbake i tid har ligget med noen de visste var i forhold og i dag har et annet syn på det? Kanskje. En som har hatt et FORHOLD med noen de vet er i et lukket forhold fra den andre siden? Nei, takk. Anonymkode: dc311...f57 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #19 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han eller hun har hatt sex med en opptatt mann eller kvinne. Anonymkode: 0e5d8...3c7 Hva så? Er da ikke deres ansvar Anonymkode: 6e6d2...e0c
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #20 Skrevet 12. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Gjør det noe om han eller hun har hatt sex med en opptatt mann eller kvinne? Hva har denne personen gjort galt? Anonymkode: 6e6d2...e0c Selvfølgelig er det galt å pule noen man vet har kjæreste. Man mangler noe vesentlig dersom man klarer å gjennomføre noe slikt uten å kjenne på den dårlige samvittigheten overfor den intetanende partneren som sitter hjemme. Mangel på enpati kalles det, og er en særdeles uattraktiv egenskap. Anonymkode: 72943...446 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå