AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #1 Skrevet 11. september 2021 Hei. Usikker på reglene nå. Må jeg holde meg hjemme om barnet mitt er forkjølet? (Jeg er fullvaksinert om det har noe å si) Anonymkode: fb1ae...c27
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #3 Skrevet 11. september 2021 Nei. Du behøver ikke holde deg hjemme om barnet ditt skulle ga påvist covid heller. Anonymkode: d674b...18f
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #4 Skrevet 11. september 2021 Okai. Står det noen regler for dette noe sted? Når jeg googler kommer det bare opp hva jeg har krav på om barnet er sykt. Jeg hadde gledet meg veldig til noe som jeg evt går glipp av om jeg må holde meg hjemme. Men om jeg må det gjør jeg selvsagt det. Anonymkode: fb1ae...c27
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #5 Skrevet 11. september 2021 Det har aldri vært en regel at voksne må holde seg hjemme om barnet er forkjølet. Nå er du i tillegg fullvaksinert, og har ingen grunn til å være hjemme. Trodde de fleste var oppdatert på dette nå. Anonymkode: c3d59...5af 3
GammelKaktus Skrevet 11. september 2021 #6 Skrevet 11. september 2021 Nei, så lenge man er vaksinert og ikke har symptomer selv så trenger man ikke å holde seg hjemme. Veldig greit å slippe karantene i en uke liksom. Vi havnet i så mange ventekarantene perioder før sommeren så er glad vi slippe det nå. Fortsatt ingen smittetilfeller på skolene i vår bydel.Så krysser armer og bein for at det fortsetter slik. 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #7 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det har aldri vært en regel at voksne må holde seg hjemme om barnet er forkjølet. Nå er du i tillegg fullvaksinert, og har ingen grunn til å være hjemme. Trodde de fleste var oppdatert på dette nå. Anonymkode: c3d59...5af Takk. Er bare redd for å ikke følge reglene. Har jo vært mye frem og tilbake med hva som er lov og ikke. Men da skal jeg gå med god samvittighet. Anonymkode: fb1ae...c27
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #8 Skrevet 11. september 2021 Mannen min har fått corona. barna våre er dermed i karantene. Jeg slipper karantene fordi jeg er fullvaksinert (jeg er likevel forsiktig av eget valg). Dette har vi fått instrukser om fra smittesporingen i vår kommune. Anonymkode: c46ec...220
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå