Gå til innhold

Jobbe i administrasjonen i en stor kommune?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber fortiden i administrasjonen i en mindre kommune og jeg tenker at jeg vil etterhvert søke etter mer utvikling i en større kommune. Ulempen jeg tenker er at det er flere "regler", "papirmølle" og ledere i en større kommune som gjør at man får mindre ansvar i å utvikle seg i jobben. Eller tar jeg feil? Jeg er en rolig og stille person som ikke roper ut mine meninger bla. Nå får jeg automatisk ansvar da vi bare er to stk i avdelingen som er innen samme fagfelt. I en stor kommune vil det komme opp mot 40 andre innen samme fagfelt. Jeg lurer på om jeg vil "drukne" blant alle de andre i avdelingen siden jeg ikke er en "se på meg", "på" person. Noen som har erfaring her? Gjerne om du har eller jobber i en større kommune i administrasjonen. 

Anonymkode: 21e38...97a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har jobbet i en etat i Oslo. Vi var vel sånn ca 4 på økonomi, 6 på HR. 2 på arkiv. Og så noen sjefer og direktør og lærlinger. Hvis du teller administrasjon i hele Oslo så er den rimelig stor men hver enkelt har jo sin funksjon og arbeidsoppgaver og er gjerne del av et team som så er del av en avdeling. Regner det er ganske så likt i litt mindre kommuner og. Det er ikke sånn at alle gjør alt. 

Anonymkode: ed103...6c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...