Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger å friske opp treningstøygarderoben litt, har meldt meg inn på SATS idag. Alt treningstøyet mitt er ganske slitent og jeg trenger fornyelse.

Hvor har de greit treningstøy til en ikke så altfor stiv pris? Noen utenlandske nettbutikker kanskje? Eller norske? Jeg bor i nærheten av Oslo så det skulle vel være muligheter der?

--

Tiger :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en capri-bukse fra Logg (H&M), den har blitt hyppig vasket i over 1 år nå. Holder seg fortsatt veldig bra :)

Min SATS har salg på treningstøy hele tiden...men jeg vet ikke om hvordan kvaliteten er på de.

Skrevet

Det aller meste av treningstøyet eg har er frå HM og Bikbok, syns det heldt i massevis! :)

Skrevet

Jeg kjøpte en del nye treningsklær i sommer. Jeg er spesielt fornøyd med en svart strech treningsbukse fra Logg som jeg faktisk sitter i nå siden jeg kom hjem fra trening i sted. Den er bare sååå god å trene i. Den er også ganske rimelig. ( 249 kr på H&M) Trenings toppene har jeg kjøpt på Lindex. Jeg ville ha noe med friske farger, noe som jeg ikke fant på H&M. Jeg betalte 99 kr for to topper i strech. Må si at jeg foretrekker å gå i strech stoff når jeg trener. Lykke til! :)

Skrevet

Synes også at treningstøyet fra H&M funker helt fint. Ellers pleide jo Lindex å selge treningstøy før... Men vet ikke om de gjør det nå lenger da!

Skrevet

Blant de billigste, er H&M helt klart kjempebra. Jeg har topper derfra som jeg har hatt i sikkert fem år uten at de er blitt stygge.

Skrevet

Bruker treningstøy fra Adidas og Craft, og er fornøyd med det. Har brukt tøyet i et par år, og har vasket det mange ganger i uken, men holder seg like bra.

Skrevet

Enig med flere andre her, H&M har mye bra.

Skrevet

Da får jeg kanske hute meg avgårde til H&M og se hva de kan tilby, om noe kan passe mitt overdimensjonerte legeme. La på meg 5 kg i sommer, det gjør at jeg kommer over grensen for å føle meg vel. Nå skal de bort! :sjarmor:

Det blir Step på SATS idag, første treningsøkt siden før sommeren.... :hoppe:

--

Tiger

Skrevet

På sparkjøp har de faktisk ganske holdbart treningstøy. Kjøpte 4 svarte capri-bukser der for ett år siden til 49,- pr. stk, og de holder enda.. akkurat på treningstøy gidder jeg ikke bruke mye penger. de skal bare svettes ut, og vaskes uansett ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...