Lilylune Skrevet 11. september 2021 #1 Skrevet 11. september 2021 Kunne tenkt meg å ta en antistoff test snart, altså når effekten av den andre dosen skal være på topp. For det er jo individuelle forskjeller 3
Hatsumomo Skrevet 11. september 2021 #2 Skrevet 11. september 2021 Hadde absolutt vært av interesse å vite det, så hadde jeg visst om jeg kunne trengt en boosterdose og fått det unnagjort når det ble mulig. 2
GammelKaktus Skrevet 11. september 2021 #3 Skrevet 11. september 2021 Regner med den virker som den skal, så er egentlig ikke så nysgjerrig nei. Ingenting som skulle tilsi at den ikke skulle gjøre jobben sin. Dessuten er det ikke så lenge siden jeg ble fullvaskinert heller så jeg tenker egentlig ikke så mye på det, men tanken vil nok slå meg etter jul da har det gått litt tid etter siste vaksine og da regner jeg og med at vi kanskje vil få tilbud om en booster dose, den som lever for se. 2
MT2 Skrevet 11. september 2021 #4 Skrevet 11. september 2021 (endret) Jeg deler for tiden seng med er barn som er coronasmittet, og h*n ligger tett inntil og får klem og kos når det trengs. Testet på ny igjen i dag, ennå negativ. Er fullvaksinert og det funker tydeligvis veldig bra!! Endret 11. september 2021 av MT2 1
Gjest G-string Skrevet 11. september 2021 #5 Skrevet 11. september 2021 Jeg er rimelig sikker på at vi trenger oppfriskende doser etter en stund. Selv har jeg tatt 2 doser, men venter på tredje dose når myndighetene gir klar signal.
Hatsumomo Skrevet 11. september 2021 #6 Skrevet 11. september 2021 (endret) Jeg kan ta en årlig vaksine hvert år, jeg er ikke så skvetten av meg at det gjør noe. Endret 11. september 2021 av Lomvi Fjernet sitat fra innlegg med regelbrudd 3
Hatsumomo Skrevet 11. september 2021 #7 Skrevet 11. september 2021 (endret) Tja, jeg vet om andre ting jeg syntes er mer galskap enn å beskytte meg best mulig mot en sykdom som i mitt tilfelle kan føre til et alvorlig sykdomsforløp. Og jo, det handler endel om man er skvetten eller ei. Hadde jeg tatt turen innom kaninhullet og latt meg bli matet med alt det som finnes der 24/7 så hadde jeg knapt våget meg utenfor døren, så det handler om hva man lar seg påvirke av, og den paranoide fryktkulturen som finnes i kaninhullet er hinsides. Jeg er av den oppfatningen at er man skvetten av natur, redd og har lite tillit til verden rundt seg, så er man et lett bytte i kaninhullet. Så joda, det handler om man er skvetten eller ei i mine øyne. Jeg er heller ikke av den oppfatningen at bare fordi noe aldri har skjedd før, så vil dette noe aldri skje i fremtiden. Verden er i konstant bevegelse, tiden går stadig fremover og nye ting oppstår og forsvinner like fort. Korona er her for å bli, det må man leve med og slik er nå verden i dag så da må man henge med. Evt kan man bosette seg uti huttiheiti i en hytte uten innlagt vann og strøm, uten kontakt med mennesker, uten identitet og leve av naturen, der er ikke jeg Hvert sitt valg. Endret 11. september 2021 av Lomvi Fjernet sitat fra innlegg med regelbrudd 4
Archer Skrevet 11. september 2021 #8 Skrevet 11. september 2021 FrøkenMånestråle skrev (9 minutter siden): Tar så mange det trengs jeg. Holder med to for min del😊👍 1
Duff Skrevet 11. september 2021 #9 Skrevet 11. september 2021 For min del trenger jeg ikke teste antistoffer men jeg synes det er litt rart de ikke tester de som går på immundempende. 2
Lomvi Skrevet 11. september 2021 #10 Skrevet 11. september 2021 Ryddet for brudd på koronarommets retningslinjer. Lomvi, mod.
Anbefalte innlegg