Gå til innhold

Vanskeligere å få kjæreste som homofil enn heterofil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske nysgjerrig på dette. Jeg har flere venner, bekjente og kollegaer som både er streite og homofile. I starten av 30- årene her. Flere av de homofile jeg kjenner har få forhold bak, men mye sex forteller de. Veninnene mine har flere forhold bak seg. Diskuterte dette med noen venner igår, som både fra streite og skeive, og jeg syns det var veldig interessant. Ville derfor ta det videre og høre her hva dere mener.

Noe av det som gikk igjen igår var at menn generelt er mer opptatt av sex og når to menn finner hverandre er det lettere at sexen får fokuset, enn romantikken.

Hva tror dere?

Anonymkode: 4337e...18a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså. Nesten alle mine lesbiske/homofile venner er i forhold. Ofte 10+ år. Unntaket er han ene med seriøse tilknytningsissues. 

Anonymkode: 204a3...226

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Altså. Nesten alle mine lesbiske/homofile venner er i forhold. Ofte 10+ år. Unntaket er han ene med seriøse tilknytningsissues. 

Interessant. Ingen av mine skeive venner er i forhold nå. Heller ikke noen av de nærmeste skeive kollegene jeg har.

Skrevet

For menn er det lettere for de homofile.

For kvinner er det lettere for de heterofile.

Jeg har mange homofile menn i min perifere omgangskrets, de har absolutt ikke problemer med å få forhold. Sikkert ingen problemer med å få sex heller, om det var det som va ønsket. Lesbiske kvinner sliter mye mer virker det som, men det er bare basert på min erfaring naturligvis. 

Anonymkode: a839d...384

• Liker 1
Skrevet

Homofile menn og heterofile kvinner har det lettest, lesbiske kvinner og heterofile menn er det vanskeligere for. 

Anonymkode: c3c04...640

• Liker 1
Skrevet

Bestekompisen min er homofil og alle hans langtidsforhold har vore funnet via internett. Det var ikkje så mange på markedet liksom, liten plass vi kom frå. Men det var ikkje umulig heller, nå har han vore i forhold i over 10 år.

For meg som hetrofil dame har det vore veldig enkelt, menn har kasta seg etter meg sidan eg var sånn 12 år (eww). Har aldri trengt å løfta ein finger for å få forhold eigentlig. Nei eg er ikkje dødspen, heilt vanlig.

Kjenner mange hetrofile menn som ikkje finner seg dame, dei har ein tendens til å sikta veldig høgt da.

Anonymkode: 8e23c...b36

Skrevet

Spørs hvor du bor. Mye enklere hvis du bor på østlandet/Oslo, da det er mye høyere andel av befolkningen der som er homo. Oslo blir litt sånn Norges svar på San Francisco i så måte.

Anonymkode: 77239...7c7

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Spørs hvor du bor. Mye enklere hvis du bor på østlandet/Oslo, da det er mye høyere andel av befolkningen der som er homo. Oslo blir litt sånn Norges svar på San Francisco i så måte.

Anonymkode: 77239...7c7

Man har da internett på bygda også. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Man har da internett på bygda også. 

Joda, men hvor mange skeive bor på et lite tettsted? Jeg skjønner at de vil bo på steder der det er andre skeive også

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Joda, men hvor mange skeive bor på et lite tettsted? Jeg skjønner at de vil bo på steder der det er andre skeive også

Det er derfor internett er så fint. Man får kontakt med folk fra hele landet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...