AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #1 Skrevet 11. september 2021 Vi er forlovet og har begynnt å planlegge bryllup, så kommer valg av forlover. Dama ønsker å ha bestekompisen sin som forlover. Jeg syns det er ukomfortabelt, fordi de har hatt sex med hverandre. Hva hadde dere tenkt? Anonymkode: e7400...964
miSs. Skrevet 11. september 2021 #2 Skrevet 11. september 2021 Avlyst bryllupet og hadde gått min vei. 3
Doktor Dyregod Skrevet 11. september 2021 #3 Skrevet 11. september 2021 0 problem det. At de har hatt et forhold og ikke har. Ser ikke problemet. 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #4 Skrevet 11. september 2021 Jeg skjønner godt du synes det er ukomfortabelt. Samtidig skjønner jeg at dama di kan ønske at det er bestekompisen også, siden forholdet man har til hverandre kan forandre seg. Dere bør kanskje ha en god samtale om dette der begge sier det de har på hjertet, så får dere ta det derfra. Anonymkode: 0da54...fae 2
~ m a u d e ~ Skrevet 11. september 2021 #5 Skrevet 11. september 2021 (endret) miSs. skrev (1 time siden): Avlyst bryllupet og hadde gått min vei. Samme her. Og la meg legge til at du er langt på overtid med å reagere. Først burde det ringt noen bjeller da du fant ut at hun er bestekompis med en mann. Deretter burde det ringt noen bjeller da du fant ut at hun omgåes menn hun har hatt sex med. Deretter burde det ringt noen bjeller da du fant ut at det er bestekompisen hun har hatt sex med. Tør ikke en gang tenke på hva mer du har sett gjennom fingrene med, når det gjelder denne floksa her.. Endret 11. september 2021 av ~ m a u d e ~ 4
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #6 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi er forlovet og har begynnt å planlegge bryllup, så kommer valg av forlover. Dama ønsker å ha bestekompisen sin som forlover. Jeg syns det er ukomfortabelt, fordi de har hatt sex med hverandre. Hva hadde dere tenkt? Anonymkode: e7400...964 Men de får lov til å være venner? Bare ikke i bryllupet 🤔. Jeg skjønner ikke! Anonymkode: e8378...ad3 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #7 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men de får lov til å være venner? Bare ikke i bryllupet 🤔. Jeg skjønner ikke! Anonymkode: e8378...ad3 Dette er egentlig nokså klassisk KG-tråd da. Han eller hun gir kjæresten lov til absolutt alt mulig rart, det finnes omtrent ingen grenser eller ting man reagerer på. Men så, plutselig, så finnes det en eller annen liten merkelig regel som plutselig er veldig farlig å bryte. Anonymkode: d3117...de5
Løvejenten Skrevet 11. september 2021 #8 Skrevet 11. september 2021 Hadde tenkt «Aint gonna happen».. og det, det bør hun faktisk ha full forståelse for. At hun har hatt sex med sin bestevenn trenger ikke å bety at det har vært følelser involvert. Men å gå din vei, som andre over her sier, det blir for dumt. Be hun finne seg en forlover hun ikke har hatt seksuell omgang med istdet ☺️ 1
Hr. Aktiv Skrevet 11. september 2021 #9 Skrevet 11. september 2021 Hadde denne problemstillingen vært motsatt å jøje meg... 😕 1
Gjest loveli Skrevet 11. september 2021 #10 Skrevet 11. september 2021 Ser ikke problemet. Hadde de sex før dere ble sammen eller etter? Hvis før så er det jo ikke relevant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå