Gå til innhold

Tvinge barn til å teste seg?

Fremhevede innlegg

Skrevet
zemer skrev (Akkurat nå):

Det var test teamet i kommunen. Barna var i karantene pga smittet nærkontakt. Fikk mld om å møte i gymsalen.

Dette var før sommeren de gikk da i 6 trinn. Mener det var både 3, 5 og 6 trinn som ble kalt inn for test.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
zemer skrev (6 minutter siden):

Det var test teamet i kommunen. Barna var i karantene pga smittet nærkontakt. Fikk mld om å møte i gymsalen.

Takk for svar

• Liker 1
Skrevet

Synes noen mennesker lager så mye drama ut av ting, og gjør det mye verre for barna enn utgangspunktet var. 

Holder fast barnet mitt hver morgen og kveld for å pusse tenner, barnet har tatt 4 covidtester. Har ikke et snev av dårlig samvittighet. Barnet virker på ingen måte traumatisert. Denne typen tvang er en form for omsorg mener jeg. 

ja man kan prøve å dulle og dille litt, men hvis ikke det går så holder man fast barnet. 

• Liker 6
Gjest Villfisker
Skrevet

Hadde anmeldt hurpa. Hun har ikke lov til å holde ham fast, uansett hva hun mener. Uproffesjonellt og kynisk av henne.

Skrevet
Kv1nn3 skrev (17 minutter siden):

Synes noen mennesker lager så mye drama ut av ting, og gjør det mye verre for barna enn utgangspunktet var. 

Holder fast barnet mitt hver morgen og kveld for å pusse tenner, barnet har tatt 4 covidtester. Har ikke et snev av dårlig samvittighet. Barnet virker på ingen måte traumatisert. Denne typen tvang er en form for omsorg mener jeg. 

ja man kan prøve å dulle og dille litt, men hvis ikke det går så holder man fast barnet. 

Andre har ikke lov til å holde fast barnet. Det er det kun foreldrene som har. Lovverket må en klare å følge.

• Liker 1
Skrevet
Fortauet skrev (19 minutter siden):

Takk for svar

Bare hyggelig 😊

• Opprett ny...