zemer Skrevet 12. september 2021 #21 Skrevet 12. september 2021 zemer skrev (Akkurat nå): Det var test teamet i kommunen. Barna var i karantene pga smittet nærkontakt. Fikk mld om å møte i gymsalen. Dette var før sommeren de gikk da i 6 trinn. Mener det var både 3, 5 og 6 trinn som ble kalt inn for test.
Fortauet Skrevet 12. september 2021 #22 Skrevet 12. september 2021 zemer skrev (6 minutter siden): Det var test teamet i kommunen. Barna var i karantene pga smittet nærkontakt. Fikk mld om å møte i gymsalen. Takk for svar 1
Kv1nn3 Skrevet 12. september 2021 #23 Skrevet 12. september 2021 Synes noen mennesker lager så mye drama ut av ting, og gjør det mye verre for barna enn utgangspunktet var. Holder fast barnet mitt hver morgen og kveld for å pusse tenner, barnet har tatt 4 covidtester. Har ikke et snev av dårlig samvittighet. Barnet virker på ingen måte traumatisert. Denne typen tvang er en form for omsorg mener jeg. ja man kan prøve å dulle og dille litt, men hvis ikke det går så holder man fast barnet. 6
Gjest Villfisker Skrevet 12. september 2021 #24 Skrevet 12. september 2021 Hadde anmeldt hurpa. Hun har ikke lov til å holde ham fast, uansett hva hun mener. Uproffesjonellt og kynisk av henne.
zemer Skrevet 12. september 2021 #25 Skrevet 12. september 2021 Kv1nn3 skrev (17 minutter siden): Synes noen mennesker lager så mye drama ut av ting, og gjør det mye verre for barna enn utgangspunktet var. Holder fast barnet mitt hver morgen og kveld for å pusse tenner, barnet har tatt 4 covidtester. Har ikke et snev av dårlig samvittighet. Barnet virker på ingen måte traumatisert. Denne typen tvang er en form for omsorg mener jeg. ja man kan prøve å dulle og dille litt, men hvis ikke det går så holder man fast barnet. Andre har ikke lov til å holde fast barnet. Det er det kun foreldrene som har. Lovverket må en klare å følge. 1
zemer Skrevet 12. september 2021 #26 Skrevet 12. september 2021 Fortauet skrev (19 minutter siden): Takk for svar Bare hyggelig 😊
Fremhevede innlegg