Gå til innhold

Folk som ikke såper seg inn i svømmehallen - æsj!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar en kjapp spyl med badedrakten på bare. Herregud det er jo masse klor i bassengvannet! Ikke noe å være hysterisk over🙄

Anonymkode: 81876...44a

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvorfor er dere så redde for fellesdusj?

Anonymkode: 3d85c...af4

Fordi de er så redd for at noen skal se de nakne? 

Helt på trynet spør du meg. Har du problemer med at andre ser deg naken når du dusjer og såper deg inn så dropp offentlig bad. 

Det er helt OK at man gir beskjed, selvfølgelig. Og vær så krass og spydig som mulig. "der er hu som er så rein at hun slipper å dusje" 

Anonymkode: a4ae3...e55

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det innafor å kommentere til de at man skal vaske hele kroppen med såpe før man går ut i bassenget?

Det er helt innafor og noe alle bør gjøre. Alle SKAL vaske hår og hele kroppen med såpe før de går i bassenget. De som ikke gjør det, skal ikke i bassenget.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jo, det behøver du! Har utfloden din tatt pause i de 4 timene? Ikke noe svette på en varm dag? Du tar ikke på deo eller krem etter dusjen? Ikke noe tørr hud? Ingen promp? Ikke noe støv en varm dag? Pollen?

Men du klarer kanskje å skru av alle kroppslige funksjoner i 4 timer…

Nei, jeg er ikke hysterisk mtp personlig hygiene. Men jeg vil ikke bade i andres skit! Vi er mange, så litt skit fra alle blir brått mye.

Anonymkode: 2c62f...692

Vasker du underlivet med såpe, siden du referer til utflod? Det bør du i så fall slutte med. Og hva har promp med å vaske seg med såpe å gjøre?

Angående hudkrem og tørr hud, bør jo folk heller skrubbe huden med en god skrubb, om du er så redd for det i basseng. For ikke å snakke om all død-huden som løsner fra alle folkene som bader. Hjelper ikke med bare såpe da. 

Nei, om folk er så redd for alt dette, bør de ikke bade i basseng. Folk tisser jo i basseng også. Heldigvis er vannet kloret.

Anonymkode: cd61c...491

• Liker 2
Skrevet

Vi var på svømming forrige uke. Jeg og ungen dusjet og vasket oss med såpe. Der sto også en del tenårings jenter, de kom inn i badetøy, skylte seg såvidt med bare vann og skulle til å gå i bassenger. Så kommer ene badevakta gjennom dusj rommet, kiker på dem, og går videre. Hun brydde seg ikke engang :))) 

Anonymkode: 039e5...d52

Gjest rampenissen72
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tar en kjapp spyl med badedrakten på bare. Herregud det er jo masse klor i bassengvannet! Ikke noe å være hysterisk over🙄

Samme her. Vaktene bryr seg ikke heller. Det er en grunn for at det er masse klor i vannet… 

Hei ts, du vet de fleste barn og utviklingshemmende tisser i vannet også, sant? 

Skrevet

Har aldri vasket meg med såpe før jeg går i bassenget. Har holdt meg til en kjapp spyl for å være fuktig, da er det lettere å gå ut i vannet. Dusjer faktisk ikke om morgenen den sagen heller, trenger ikke det når jeg skal i bassenget like etterpå 😃

Anonymkode: cc251...ff7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Vi var i svømmehallen idag, er ganske lenge siden vi har vært der nå og barna koste seg. Jeg passet på at alle vasket seg inn med såpe på hele kroppen før vi gikk ut i badet, de fleste gjorde det, men ikke alle. Hva er greia med det? Jeg fikk lyst til å kommentere det til de, eller si ifra til badevaktene. Slikt irriterer meg, når det er så mange plakater og informasjon om at hele kroppen skal vaskes.

Jeg grøsser faktisk litt når jeg tenker på hvor renslige disse menneskene er og hvor ofte de såper seg inn. Æsj!

Er det innafor å kommentere til de at man skal vaske hele kroppen med såpe før man går ut i bassenget?

Anonymkode: 8e0b7...68d

De har ofte boxer eller truse under badeshortsen også. Ingen av delene er av når de formelig løper igjennom dusjrommet. 

Jeg pleier å si fra til badevaktene om at de må klore vannet ennda mere. De gutta der har ikke vært i dusjen pluss som du ser så har de flere lag med undertøy. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja, det er klor i bassenget. Noen ganger så mye at folk med ømfintlig hud får utslett av å bade. Hvis alle hadde vasket seg skikkelig rett før de gikk i vannet ville det blitt brukt mindre klor. Vannkvaliteten måles regelmessig og kjemikalier blir tilsatt deretter. Dette bør ikke være vanskelig å forstå.

Anonymkode: a75d6...69b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg dusjer alltid hjemme rett før så jeg slipper å stå så lenge i fellesdusjen.. føler meg like ren fordé..

Anonymkode: 0bea6...c32

Du er ikke det. Klarer du ikke å følge en så enkel regel, så hører du ikke hjemme i et felles svømmebasseng. 

Anonymkode: c1638...f72

• Liker 1
Skrevet

Kloringen er automatisk. Grunnen til å dusje før en bader er at det da brukes mindre klor. Man blir ikke renere enn etter en tur i bassenget, trenger ikke såpe seg inn da, nok å skylle av bassengvannet i dusjen.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Var i svømmehallen i Drammen i sommer og ble sjokkert av bekledningen til muslimer der. Det var full bekledning av vanlig bomullsklær, tørre når de kom ut, så tviler på det var dusjet. Jeg synes det var ganske nasty..

Anonymkode: 5ba65...dc2

Dette er en av grunnene til at jeg aldri vil oppsøke Drammensbadet.

Anonymkode: 995ea...14f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...