AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #1 Skrevet 11. september 2021 Noen som kan hjelpe meg her i forhold til skatt og valutaoverføringer? Jeg får lønnslippen i euro og har en utenlandsk konto som jeg får lønnen inn på. Deretter må jeg overføre beløpet til min norske konto. Da kommer jo beløpet i norske kroner, men at det står som valutaoverføringer. Jeg lurer egentlig på hvor mye jeg kan tjene skattefritt når jeg jobber som frilanser? Det er snakk om mindre beløp og under 3000 NOK pr. mnd. Hvordan skal jeg føre opp dette i skattemeldingen hvis jeg må skatte av dette og når skal man gjøre dette? Anonymkode: ec355...63c
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #2 Skrevet 11. september 2021 1. Det finner du lett ut av hvis du bruker noen minutter på å google og lese de offentlige sidene som dukker opp. Stol på offentlige kilder, ikke tilfeldige fremmede på internett. 2. Du bruker uttrykket "i forhold til" helt feil. Uttrykket betyr i nesten alle tilfeller det samme som "sammenlignet med". Du har altså skrevet "Noen som kan hjelpe meg her sammenlignet med skatt og valutaoverføringer?" https://www.sprakradet.no/svardatabase/sporsmal-og-svar/i-forhold-til/ https://no.m.wikipedia.org/wiki/Forholdisme 3. Overskriften din er manglende og tråden vil bli stengt av moderator. Anonymkode: 586f1...767 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #3 Skrevet 12. september 2021 Noen som kan svare på dette? Anonymkode: ec355...63c
_popcorn_ Skrevet 12. september 2021 #4 Skrevet 12. september 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. _popcorn_, mod 1
Anbefalte innlegg