Gjest Gjest Skrevet 26. september 2005 #1 Skrevet 26. september 2005 Hva anbefaler du til en ettåring? Må ikke være for dyrt...Er dresser til 500,- bra nok? Blir de gjennomvåte?
Gjest Gjesta Skrevet 26. september 2005 #2 Skrevet 26. september 2005 Kjøp ReimaTec. Det er uten tvil de aller beste!
Gjest Gjesta Skrevet 26. september 2005 #4 Skrevet 26. september 2005 Troll er en god nummer to. Men Reima-tec er uten tvil den beste.
mockinbird Skrevet 26. september 2005 #5 Skrevet 26. september 2005 Spurte de i barnehagen om råd, og de anbefalte ikke å kjøpe av de dyreste merkene... De varer bare en sesong uansett, enten slites de, eller så vokser de fra dem. De sa og at de aller, aller fleste dressene ment til å være vanntette, holdt det de lovet. Kjøpte en på Cubus til 500, med avtagbart for, som ser ut util å være kjempebra!
Gjest Gjesta Skrevet 26. september 2005 #6 Skrevet 26. september 2005 -det har med økonomi og ikke kvalitet å gjøre.
Vimsevips Skrevet 27. september 2005 #7 Skrevet 27. september 2005 -det har med økonomi og ikke kvalitet å gjøre. ←
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #8 Skrevet 27. september 2005 Bevernylon som blir impregnert, holder ganske bra. Har Reima dress til minstejenta , men hun blir våt likevel. Foret regndress er veldig bra. Koster ikke så mye fra Sparkjøp.God kvalitet.
marta Skrevet 28. september 2005 #9 Skrevet 28. september 2005 Her kommer min mening: Trolldress har scoret høyt på best i test tester. Den er rådyr 13-1400 kr. reima hakk i hjel. Dette er dresser som sikkert er bra (har ingen personlige erfaringer med dem) Men med tanke på for eksempel en ett åring ville jeg ikke invistert så mye i en dress ennå. Man må tenke på hvor mye barnet er ute og hvor aktive det er. Min vesle jente var ikke SÅ mye ute og SÅ aktiv i snøen at jeg følte at det her var bruk for noe skikkelig slitesterkt.. Større behov for det nå da hun er tre-nesten fire år. Sikkert noen som har andre erfaringer her. En TROLL-dress er foreksempel foret med ull-fleece. Dette er sikkert supert på Svalbard og lenger nord i landet og i innlandet der det nok er kaldere en det er lenger sør og langs kysten av Norge. Vel, det var min mening. Sikkert ikke alle som tenker slik. Da jeg spurte i barnehagen sa de at det var lurt å tenke på at dressen ikke var for stiv eller for stor, da dette hemmer barna til å bevege seg like lett. De fleste dressene nå for tiden er ikke laget i stive stoffer og en billig dress kan være like god som en dyr. Fordel med gummi i bak og på knærne
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2005 #10 Skrevet 28. september 2005 Min favoritt er Leketøy sin parkdress (ikke regndressen). Den har foring med gummi på skuldre, legger og i baken. Den har vært veldig bra for både 3-åringen og 1 åringen. Vi har kjøpt på XXL til 399,-.
tuji Skrevet 29. september 2005 #11 Skrevet 29. september 2005 Jeg har kjøpt en på POlarn O. Pyret, men har ikke prøvd den ut. Andre som har den?
Gjest momo ikke logga inn Skrevet 29. september 2005 #12 Skrevet 29. september 2005 Vi har troll dressen, og kunne ikke vært mer fornøyd. Vi kjøpte den til jenta våres i fjor høst, denne kan brukes både vinter, vår og høst. Hun har brukt den ute i pøsende regnvær og vært helt tørr. I løpet av det året hun har brukt denne har hun aldri vært bløt, kald eller svett. Den passer henne fortsatt i år, og er ikke slitt. Og hun er nå 4 år og går i naturbarnehage og er veldig aktiv. Kommer aldri til og kjøpe en annen dress til henne, eller noen andre av de barna vi forhåpentligvis kommer til og få. Har og hatt en reima tec dress og den er bra den og, men er mye mer fornøyd med troll sin. Ellers i sko, synes jeg Kavat skoene er utrolig bra, de er vantette og varme og veldig gode på foten. Beste skoene vi har hatt og vi har hatt mange forskjellige gore tex sko og. Tror Kavat skoene koster et sted mellom 500-600 kr.
Wildrose Skrevet 29. september 2005 #13 Skrevet 29. september 2005 På test over de vanlige parkdressene, kom Troll dressen som suveren vinner! Minuset var bare at den var ganske dyr ( ikke akkurat så stor forskjell på Troll dressen og Reima dressen i pris)
Mini_me Skrevet 29. september 2005 #14 Skrevet 29. september 2005 Jeg har testet ut flere ulike typer dresser i løpet av årene, og med det klimaet vi har hvor jeg bor, har jeg funnet ut at bevernylondressene er vel så gode som de dyrere typene. Har kjøpt dresser på Obs og Cubus som jeg har vært veldig fornøyd med... Jeg har også spurt i barnehagene, og de har heller ikke vært overbegeistret over de aller dyreste dressene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå