AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #1 Skrevet 11. september 2021 Jeg kjøpte Peppes pizza sin frossenpizza som heter taco grande, er så ekstremt skuffet, den var uspiselig!! ikke god i det heletatt, håper produksjonen snart tar slutt, den var så til de grader ræva!! ikke kjøp den! Anonymkode: 4d34a...e09 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #2 Skrevet 11. september 2021 Om den var uspiselig, burde du jo kontakte produsenten og rapportere inn problemet. Kanskje du kunne fått tilbake pengene eller noen andre produkter. Hva var det som gjorde den uspiselig? Anonymkode: 96c51...bbf
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #3 Skrevet 11. september 2021 Jeg syns faktisk ikke den er så verst, har kjøpt den flere ganger. Men jeg liker ikke makrell i tomat, er skuffet over at folk liker det, ingen burde kjøpe det, de burde slutte å produsere det fordi jeg ikke liker det. Eller? SKjønner du nå hvor barnslig logikken din er? Anonymkode: 943e6...5d4 7
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #4 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg syns faktisk ikke den er så verst, har kjøpt den flere ganger. Men jeg liker ikke makrell i tomat, er skuffet over at folk liker det, ingen burde kjøpe det, de burde slutte å produsere det fordi jeg ikke liker det. Eller? SKjønner du nå hvor barnslig logikken din er? Anonymkode: 943e6...5d4 Jeg var så dum at jeg også kjøpte 2 stk, vil du kjøpe den andre for halv pris så slipper jeg å kaste den Anonymkode: 4d34a...e09
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #5 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Om den var uspiselig, burde du jo kontakte produsenten og rapportere inn problemet. Kanskje du kunne fått tilbake pengene eller noen andre produkter. Hva var det som gjorde den uspiselig? Anonymkode: 96c51...bbf Jeg skal det! kan jeg få tilbake pengene for driten? jeg synes alle de andre frossenpizzaen til Peppes er gode, men denne ødelegger hele ryktet demmes… Anonymkode: 4d34a...e09
applestories Skrevet 12. september 2021 #6 Skrevet 12. september 2021 Prøvde denne for noen dager siden og var forberedt på å ikke bli imponert siden jeg ble veldig skuffet over deres Brooklyn Steak med paprika. Men Taco-varianten hadde faktisk smak, lite jalapeño, men det fikset jeg ved å dele de litt og spre dem bedre utover. Felles for begge var mye skorpe. Det liker jeg vanligvis veldig godt, og den ble skikkelig sprøstekt, men det var så mye av den uten fyll undt kanten at for første gang på mange år måtte jeg kaste litt smakløs skorpe. Har også en til i fryseren, men blir nok ike gjenkjøp. Spent på den hvite pizzaen deres som har ligget der i noen måneder. 1
Elysion Skrevet 12. september 2021 #7 Skrevet 12. september 2021 Er den så ille, altså? Fanden og. Jeg som var spent på å smake den.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #8 Skrevet 12. september 2021 Ikke at jeg har planer om å kjøpe, men takk for du deler. Anonymkode: 64a1b...e9b
AnonymBruker Skrevet 12. september 2021 #9 Skrevet 12. september 2021 Den er ok. Men har ikke kjøpt den flere ganger. Anonymkode: 5cf47...755
Christina82 Skrevet 14. september 2021 #10 Skrevet 14. september 2021 Ryddet for avsporing. Moonshine, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå