AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #1 Skrevet 11. september 2021 Kvinner elsker litt macho menn som utsråler selvtillit, "gi faen holdning" og kompriomissløshet. Dette henger sammen med bilogisk nedarvede instinkter fra urtiden. Dette med at de liksom vil ha en "snill mann" er bare noe de skriver når de sitter inne og ikke er kåte men kan tenke seg hva som ere hyggelig. Vel, sex er begjær, ikke hygge. Når den muskulæøse, solbrune mannen med åpen skjorte og millioner på konto står rett foran henne på nattklubb er det bort med alle disse kosemose prinsippene som lurer så mange fortvilte, snille menn. da er det rett hjem for å utforske denne kjekke mannens kropp med utsikter til å kunne leve det gode rike liv, bli bloggfrue og drikke cafe latte på oslo vest.. Menn må bli rike, ta solarium, trene og være erobrere for å vekke urinstinktene til kvinnene. Dagens nyfeministiske menn er roboter som feministiske kvinner har laget ved sosial kontroll for å kontrollere sjekkemarkedet.. de få som ikke har gått på limpinnen har lest pualitterarutr og jobbet seg opp .. tilbake sitter alle de fortvilte mennene som er snille og ikke skjønner hvorfor de er mannevenninner til alle disse kvinnene som skriver at de ønsker seg en snill mann men hyler av begeistring straks de møter en solbrun muskuløs macho mann. Anonymkode: 5d00e...713 13
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #2 Skrevet 11. september 2021 Hahaha, enda en mann som VET hva alle kvinner vil ha. Ikke mye rom for diskusjon her, slik TS formulerer seg, så ok, da. Du har nok rett /s Anonymkode: e2bc6...aab 36
Fysikeren Skrevet 11. september 2021 #3 Skrevet 11. september 2021 Ja. Mye klokt du skriver her altså. "Negs" og "backhanded compliments" er virkelig veien til kvinners underliv i 2021. 11
Adrenalina1 Skrevet 11. september 2021 #4 Skrevet 11. september 2021 Er så jævlig lei av menn som tror de vet hva kvinner vil ha. 28
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #5 Skrevet 11. september 2021 Fysikeren skrev (2 minutter siden): Ja. Mye klokt du skriver her altså. "Negs" og "backhanded compliments" er virkelig veien til kvinners underliv i 2021. Ja, hvorfor skulle jeg bli tent på en som er slem mot meg? Anonymkode: f585d...62e 6
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #6 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja, hvorfor skulle jeg bli tent på en som er slem mot meg? Anonymkode: f585d...62e Noe sier meg at dette var ironi... Anonymkode: 03a62...2ef 5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #7 Skrevet 11. september 2021 Adrenalina1 skrev (11 minutter siden): Er så jævlig lei av menn som tror de vet hva kvinner vil ha. Tror ikke kvinner selv vet hva de vil ha heller😅 Anonymkode: e2227...1d7 5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #8 Skrevet 11. september 2021 Hvis det hadde vært mulig for menn å knulle smellvakre damer som hjemløs, så hadde ikke en eneste mann jobbet eller prøvd å tjene gode penger. Menn kjøper dyre biler fordi de veit damer liker dyre biler osv. Anonymkode: c4d6a...372 6
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #9 Skrevet 11. september 2021 Adrenalina1 skrev (40 minutter siden): Er så jævlig lei av menn som tror de vet hva kvinner vil ha. Alt er jo sant. Dere faller for chads som er selvstendig næringsdrivende og spekulerer i aksjer og krypto. En mann som f.eks jobber i barnehage eller lastebilsjåfør blir bare ledd av på venninnekveldene, og har dere først kommet i siget med litt hvitvin blir det raskt også litt knising om penisstørrelsen til mannen. De som bor i distriktene drømmer seg da ofte vekk til en storbytilværelse med hyppig dating av råkapitalistiske menn med egen parkeringsplass og dress til 20k. Siden ikke mange menn har stor penis eller er voldsomt rike, tar dere heller til takke med de som er snille, men når begjæret deres igjen begynner å flamme opp ,er det å sjekke opp menn på byen igjen. Anonymkode: 73295...c95 10
Snowbrigade Skrevet 11. september 2021 #10 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Alt er jo sant. Dere faller for chads som er selvstendig næringsdrivende og spekulerer i aksjer og krypto. En mann som f.eks jobber i barnehage eller lastebilsjåfør blir bare ledd av på venninnekveldene, og har dere først kommet i siget med litt hvitvin blir det raskt også litt knising om penisstørrelsen til mannen. De som bor i distriktene drømmer seg da ofte vekk til en storbytilværelse med hyppig dating av råkapitalistiske menn med egen parkeringsplass og dress til 20k. Siden ikke mange menn har stor penis eller er voldsomt rike, tar dere heller til takke med de som er snille, men når begjæret deres igjen begynner å flamme opp ,er det å sjekke opp menn på byen igjen. Anonymkode: 73295...c95 Jeg tror du misforstår veldig mye her. Fordi kvinner lettere får seg tilfeldig sex enn menn får, så tenker menn på tilfeldig sex som en seier og noe som betyr at de er bra menn. Men det er jo bare tull. For kvinner flest handler tilfeldig sex om akkurat det samme som det gjør for menn - personen skal være digg og alt skal føles enkelt ut. Derfor foretrekker både kvinner og menn litt de samme typene til tilfeldig sex - de som har mye selvtillit, sjarm, gjerne litt solbrune og slanke/muskuløse (avhengig av kjønn). Men det er jo ikke de mennene kvinner "vil ha". Som partner foretrekker også kvinner og menn egentlig samme type folk - fortsatt skal man være tiltrukket, men et litt annet utseende vil ofte appellere fordi man ønsker å være stolt og ikke bare tent. Altså vil det at personen ser litt ordentlig ut hjelpe, og det å være cocky er mindre positivt. Humor og sjarm er enda viktigere, så lenge det kommer sammen med det å være oppegående og kunne snakkes til, og det å være snill. Yrket har ingenting å si, men dersom man er en "enkel lastebilsjåfør som ikke kan snakke om noe annet enn bilene og øl", så blir man jo litt mer uinteressant. Men det gjelder jo også finansmenn hvis de bare snakker om finans. Men noen yrker fører kanskje med seg mer selvtillit, og selvtillit hjelper både for å få tilfeldig sex og partner. Poenget mitt er at du gjør ting mye vanskeligere enn det er - og snakker om kvinner som om vi er rent drevet av instinkter - og som om vi er helt annerledes enn menn. Det er vi jo ikke. Kvinner vil ha snille, morsomme, sjarmerende, oppegående, kjekke menn. På samme måte som menn vil ha mye av det samme - de vil også bli sammen med kvinner de både liker å se på og å være sammen med (selv om både menn og kvinner kan vekte utseende og personlighet forskjellig). Men for tilfeldig knull er åpenbart utseende og selvtillit mye viktigere enn personlighet, for begge kjønn. 15
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #11 Skrevet 11. september 2021 Dette er det mest incel-aktige jeg har lest de siste 10 årene. Jada vi skjønner at du er uattraktiv og ikke har draget. Gjør noe med det eller bare godta det. Anonymkode: 43653...d27 11
Ludovica- Skrevet 11. september 2021 #12 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis det hadde vært mulig for menn å knulle smellvakre damer som hjemløs, så hadde ikke en eneste mann jobbet eller prøvd å tjene gode penger. Menn kjøper dyre biler fordi de veit damer liker dyre biler osv. Anonymkode: c4d6a...372 Jeg tror ikke så mange damer er opptatte av dyre biler egentlig. 12
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #13 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Alt er jo sant. Dere faller for chads som er selvstendig næringsdrivende og spekulerer i aksjer og krypto. En mann som f.eks jobber i barnehage eller lastebilsjåfør blir bare ledd av på venninnekveldene, og har dere først kommet i siget med litt hvitvin blir det raskt også litt knising om penisstørrelsen til mannen. De som bor i distriktene drømmer seg da ofte vekk til en storbytilværelse med hyppig dating av råkapitalistiske menn med egen parkeringsplass og dress til 20k. Siden ikke mange menn har stor penis eller er voldsomt rike, tar dere heller til takke med de som er snille, men når begjæret deres igjen begynner å flamme opp ,er det å sjekke opp menn på byen igjen. Anonymkode: 73295...c95 Ble litt nysgjerrig. Er du en incel? 👀 Anonymkode: 7efa3...161 6
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #14 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvis det hadde vært mulig for menn å knulle smellvakre damer som hjemløs, så hadde ikke en eneste mann jobbet eller prøvd å tjene gode penger. Menn kjøper dyre biler fordi de veit damer liker dyre biler osv. Anonymkode: c4d6a...372 Verdt å si at noen menn ønsker å gjøre disse tingene for seg selv da, og ikke nødvendigvis en kvinne. Tror ikke alle ville vært hjemløs selvom de kunne valgt det😅 Anonymkode: e2227...1d7 6
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #15 Skrevet 11. september 2021 Det de fleste kvinner vil ha, er en velbalansert personlighet. Ikke ekstrem i noen retning. Snill, men ikke dumsnill. Passelig aktiv. Som kan hevde egne meninger og også høre på andres meninger. Min mann er solbrun, macho, kjekk- og snill. Han gjør masse ting for meg og hjelper meg, han hjelper tom katten. Jeg visste faktisk ikke hvordan han så ut før vi møttes, jeg falt for hans personlighet over nett. Han jobber i helsevesenet og er ikke akkurat rik. Anonymkode: 0ef06...e0a 10
Hippogriff Skrevet 11. september 2021 #16 Skrevet 11. september 2021 Hahahaha. Hvor mange tråder skal du lage om det samme? 6
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #17 Skrevet 11. september 2021 5 hours ago, Ludovica- said: Jeg tror ikke så mange damer er opptatte av dyre biler egentlig. Poenget er at menn gjør ting og søker makt, status, penger osv fordi det fungerer på damer. Nice guys finish last. Anonymkode: c4d6a...372 4
Virrevirrevapp Skrevet 11. september 2021 #18 Skrevet 11. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Poenget er at menn gjør ting og søker makt, status, penger osv fordi det fungerer på damer. Nice guys finish last. Anonymkode: c4d6a...372 Det holder å ha en jobb. 8
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #19 Skrevet 11. september 2021 Så lei av slike generiske og uintelligente incelposter på (av alle ting) kvinneguiden. Les ei bok eller hundre, ts, løft hodet fra incelgruppene du frekventerer. Jeg fant meg en vakker, veltrent og snill mann, han er feminist, 170 høy, håndverker. Jeg tjener over dobbelt så mye som ham, har akademisk grad og er minst like veltrent (og vakker 😉 ) som ham. Sex og hygge og kosemose og begjær er alle elementer som er høyst til stede i vår hverdag, det er også respekt for hverandre, lik fordeling av oppgaver hjemme, frihet til å være med venner og dyrke separate hobbyer, og felles glede i å ha nye opplevelser sammen. Får du det til å passe inn i det ekstremt rigide og ekstremt tåpelige verdensbildet ditt, ts? Anonymkode: c0dae...fe5 12
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #20 Skrevet 11. september 2021 Hvor ille er egt kvinner? Alt som skal til er å ikke ha personlige problemer. Da burde det være mulig å få en passe pen kvinne. Jeg kunne helt sikkert fått en passe pen kvinne om jeg ikke hadde hatt et facka liv. Det kvinner ikke liker er «ofre». Da mener jeg ikke «offerrollen», men menn som virkelig har opplevd ting. Anonymkode: ac0d8...6d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå